Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Kan ikke logge av / ut fra LK

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-06, 12:57   #1
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Kan ikke logge av / ut fra LK

og står låst til kl. 22.38 igår kveld. Jeg ser at det er kommet nye svar i trådene, men får ikke lest de etter kl. 22.38.

Får også opp at jeg ikke har uleste inlegg, selv om jeg ser at det har skjedd mye på forumet....

Kan noen hjelpe ?

Vet jo ikke om jeg får lest svarene da , men jeg prøver...

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 14:46   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Hm.. Dette har kanskje med innstillinger å gjøre?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 17:13   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Jeg kan ikke finne noe feil i profilen din. Alt er åpent - ingenting er låst.
Send en PM til HP, - kanskje han kan finne ut av det....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 17:19   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Kan være datoen på pc-en som er feil?
Høres ut som et slags cookie-problem

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 18:43   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Om det er cookies som er problemet kan du prøve dette:


Gå på "Verktøy"/"Tools" på menylinjen helt øverst på skjermen
Velg "Internet alternativer"/ "Internet Options" (som regel det nederste valget)
Da får du opp en stor grå rute og på midten av den står det "slett informasjonskapsler"/"Delete cookies".
og "slett midlertidge filer"/"delete temporary files" eller lign. Du må velge slett på begge disse. Sistnevnte kan ta litt tid.
Til sist må du velge OK helt nedest
Så må du lukke siden og nettleseren din og gå inn på internet på ny.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-05-06, 20:59   #6
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien
Smile

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Nille

Om det er cookies som er problemet kan du prøve dette:


Gå på "Verktøy"/"Tools" på menylinjen helt øverst på skjermen
Velg "Internet alternativer"/ "Internet Options" (som regel det nederste valget)
Da får du opp en stor grå rute og på midten av den står det "slett informasjonskapsler"/"Delete cookies".
og "slett midlertidge filer"/"delete temporary files" eller lign. Du må velge slett på begge disse. Sistnevnte
kan ta litt tid.


Til sist må du velge OK helt nedest
Så må du lukke siden og nettleseren din og gå inn på internet på ny.

Takk for innspill jenter. Jeg prøvde dette jeg, men det endret ikke noe.
Hmmm, skjønner ikke no jeg...Flere forslag ?

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 06:38   #7
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Sjekk datoen lokalt på pc-en din hvis du ikke gjorde det(dobbeltklikk på klokken).

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 09:44   #8
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Slett informasjonskapsler og midlertidige filer. Også blir besøk registrert hver gang du er innom lavkarbo.no eller forum.lavkarbo.no.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 10:34   #9
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av HP

Slett informasjonskapsler og midlertidige filer. Også blir besøk registrert hver gang du er innom lavkarbo.no eller forum.lavkarbo.no.

Hei HP !
Dette har jeg prøvd, men ingenting endret seg....Hmm, merkelig dette !

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 10:40   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av HP

Slett informasjonskapsler og midlertidige filer. Også blir besøk registrert hver gang du er innom lavkarbo.no eller forum.lavkarbo.no.

....det har jeg liksom allerede sagt da HP. Følger du ikke med eller ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 11:03   #11
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

Sjekk datoen lokalt på pc-en din hvis du ikke gjorde det(dobbeltklikk på klokken).

Takk for tipset ! Både klokke og dato var riktig. Men da jeg skrudde datoen 4 mnd. frem, til 30 september, var alt plutselig ok.

Jeg har forsøkt å sette datoen til tilfeldige dager i juni, juli og august, men da har jeg problemet tilbake igjen. 30. september aksepteres, så da får det være 30 . september da. Må jo innom Lavkarbo.no

Jeg tar imot tips, om noen har noen ! Det skal jo ikke være sånn !

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 12:06   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Nille

....det har jeg liksom allerede sagt da HP. Følger du ikke med eller ??

Han stresser med hjemmeeksamen denne uken, og jobber hele dagen fra han gpr ut til han kommer hjem å legger seg, så han får nok ikke med seg så veeeldig mye nei...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 12:47   #13
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Vikki

Takk for tipset ! Både klokke og dato var riktig. Men da jeg skrudde datoen 4 mnd. frem, til 30 september, var alt plutselig ok.

Jeg har forsøkt å sette datoen til tilfeldige dager i juni, juli og august, men da har jeg problemet tilbake igjen. 30. september aksepteres, så da får det være 30 . september da. Må jo innom Lavkarbo.no

Jeg tar imot tips, om noen har noen ! Det skal jo ikke være sånn !

Hmm.. det var da merkelig. Sikker på at du er i 2006? hehe

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 13:27   #14
Vikki
Medlem
 
Vikki sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 118
Vikki er ny på veien

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

Hmm.. det var da merkelig. Sikker på at du er i 2006? hehe

Ja, jeg er i 2006.

En annen ting som føyer seg inn i rekken av dette, merket jeg når jeg gikk på nettbanken. Da jeg rettet datoen ( som jo var 30. september ) til idag, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunn sette datoen tilbake i tid.

Er jo ingen andre steder å rette klokke / dato enn i nedre, høyre hjørne ?

Vikki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose, ved hjelp av Eurodiett / Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-06, 11:11   #15
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Kan ikke logge av / ut fra LK

Opprinnelig lagt inn av Nille

....det har jeg liksom allerede sagt da HP. Følger du ikke med eller ??

En god ting kan ikke gjentas for ofte

Opprinnelig lagt inn av Vikki

Er jo ingen andre steder å rette klokke / dato enn i nedre, høyre hjørne ?

Når maskinen din starter opp - de første sekundene etter du trykker den på så kan du trykke 'del', - eller F2 eller F10 avhengig av maskintype - for å gjøre endringer i BIOS. (Det står vanligvis hvilken knapp du må trykke under oppstart) Der finner du en klokke du kan stille

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no