Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger litt kritikk og innspill

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-07-11, 21:07   #1
Toralv
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Toralv er på en erverdig vei

Trenger litt kritikk og innspill

Hei.

Nå er jeg snart ferdig med 5 dagen av mitt nye liv med LCHF.
Trodde ærlig talt det skulle være mye mer utfordrende enn det var, foreløpig går det som en drøm, men skulle gjerne hatt litt inspill og forslag. Det settes alltid pris på av en nybegynner.

Frokost spiser jeg en halv pakke skogsbacon og ett egg, samt en stor kopp yougurt med litt bær i.

Lunsj har det blitt lite tid til igrunn..... har igrunn følt meg mett til rett før middagstid.

Middag har jeg spist kjøtt med en rimelig fet saus sammensatt av mye smør, meierismø og fløte.
også hatt en omellett ene dagen.

Kveldmsat tar jeg en kopp yougurt igjen.

Spiser ca en halv stor boks med yougurt til dagen, 2-3 dl kremfløte. 1/4 pakke meireismør. Har også fått i meg en hel del sopp og 12 egg iløpet av uken. Samt ca 10 stilker asparges.
Tar igne kosttilskudd igrunn.

Hivs noen har forslag til hva jeg bør spise mer eller mindre av, så er de mer enn velkomne til å komme med innspill

Toralv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 21:35   #2
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Trenger litt kritikk og innspill

Jeg ville spist litt mer grønnsaker Ellers ser det bra ut etter mitt hode!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 21:36   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt kritikk og innspill

Om det er vanlig yoghurt du bruker, kan du tjene litt på å gå over til tyrkisk yoghurt, mindre karber Ta gjerne litt fløte i, smaker og metter godt

Og gjerne mer grønnsaker. Hold deg til de som vokser over jorda, samt løk og sellerirot, så er du rimelig safe

Lykke til videre!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 21:44   #4
Toralv
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 3
Toralv er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt kritikk og innspill

Tusen takk for svar :-)

Er tyrkisk yougurt, er helt frelst på det, er fantastisk godt syns jeg. Sitter på kontoret og gleder meg til å komme hjem og ta meg et par skjer av den

Grønnsaker må jeg få i meg litt mer av ja.

Toralv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 21:48   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt kritikk og innspill

Opprinnelig lagt inn av Toralv, her.

Tusen takk for svar :-)

Er tyrkisk yougurt, er helt frelst på det, er fantastisk godt syns jeg. Sitter på kontoret og gleder meg til å komme hjem og ta meg et par skjer av den

Grønnsaker må jeg få i meg litt mer av ja.

Det er rett og slett schnadder!

Lagde meg en salig dessert av tyrkisk yoghurt med en ts sukkerfritt syltetøy, litt kokos, noen dråper vanilje-essens samt hakkede valnøtter Yummi!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Dere kloke slankere, jeg trenger litt innspill aldrimerjollycola Spørsmål og svar 3 15-03-09 15:42
Veldig fersk og trenger innspill Sukkersøt Lavkarbo generelt 7 10-08-07 12:51
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no