Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kombinere tablettene

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-07, 11:54   #1
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Kombinere tablettene

Enkelt spørsmål.. sikker vanskelig svar

Jeg har veldig vanskelig for å få til å ta tablettene til riktige tider, dels fordi at jeg er glemsk, dels fordi at jeg spiser ofte på forskjellige stede (ikke hjemme)..

Er det noen som man kan kombinere? hadde vært mye enklere om jeg kunne tatt middag kvelds sammen når jeg kom hjem om kvelden....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:46   #2
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Kombinere tablettene

Man skal visst ikke kombinere dem, nei, for da hemmer de opptaket av hverandre.

Sett pilleboksene frem på kjøkkenbenken, så de er synlige, smell opp huskelapper på kjøleskapet, i dusjen, på tv´en osv....
bare vanesak, som alt annet.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 19:39   #3
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Sv: Kombinere tablettene

problemet er bare at jeg spiser ikke lunch på samme plass hver dag, kommer an på hvor jeg jobber, og ofte spiser jeg middag hos andre.. eller iallefall ikke hjemme.. (singellivets "gleder" : )
men.. har fått svar på det jeg lurte på takk

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 21:59   #4
Babalotta
Medlem
 
Babalotta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 105
Babalotta har en fantastisk aura rundt segBabalotta har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kombinere tablettene

Jeg har samme problem, jobber som ambulansepersonell med at det medfører ang mat. Og har forsøkt litt frem og tilbake, men det har resultert i at tablettene til nød har blitt tatt i en slump morgen og kveld. Men så kom jeg på at ute i tjenesten har jeg jo sett ganske mange varianter av dosetter! Slike til å ha pillene i til folk som trenger mye medisin og hjelp til å huske å få de tatt. Finnes i alt fra store måneds-dosetter, og små, helt ned i en liten pilleeske med 2-6 rom. Og disse siste er jo geniale for oss på farta! Så i morgen skal jeg på apoteket og kjøpe en slik, så fyller jeg den hver kveld feks og putter i lomma/veska til neste dag. Lenge siden jeg av meg selv har kommet på en så god idè.

Babalotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 22:16   #5
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Kombinere tablettene

Jeg har kjøpt en sånn søt liten pilleeske på apoteket. Ypperlig til våre ketolysetabletter. Putter i dagsrasjonen (2 krom, 1 selen/sink og 1 magnesium) før jeg går på jobb, og legger pilleesken i matboksen jeg har med. De dagene jeg ikke har matboks putter jeg bare pilleesken i veska. Der rister den rundt sånn at jeg ikke glemmer å ta pillene i løpet av dagen

Har aldri vært flink til å huske tabletter før jeg heller, men det gjelder å lage seg nye rutiner og vaner - og siden vi likevel skal vende vaner med å spise annerledes og legge om kostholdet, så kan vi jo like godt lage en vane med tablettene også.
Etter hvert går det av seg selv! Lykke til!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 07:21   #6
KrissiFontaine
Medlem
 
KrissiFontaine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 282
KrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snillKrissiFontaine er virkelig snill

Sv: Kombinere tablettene

Opprinnelig lagt inn av 01jun07, her.

problemet er bare at jeg spiser ikke lunch på samme plass hver dag, kommer an på hvor jeg jobber, og ofte spiser jeg middag hos andre.. eller iallefall ikke hjemme.. (singellivets "gleder" : )
men.. har fått svar på det jeg lurte på takk

Jeg har en liten pose som jeg har lagt i lommeboka mi (der jeg har mynter). I denne har jeg lagt "lunsjpillene" mine. Lommeboka har jeg alltid med meg, uansett.

__________________
Mine Tanita-tall


KrissiFontaine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kombinere ketolyse kuren med nutrilett? monki Ketolysekuren 8 10-04-07 09:49
Hvordan kombinere dere barn og "kurene"? cozymum Optimal Ernæring 4 16-03-07 22:10
Mulig å kombinere noe ala Grete R. og lavkarbo? Bringebær Lavkarbo generelt 33 02-03-07 18:20
Å kombinere fett og karbohydrater Fettet Lavkarbo generelt 3 10-02-06 17:06
[Slank] Kan jeg kombinere lavkalori og lavkarbo? Sugarpill Spørsmål og svar 30 11-09-05 03:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no