Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Afrikansk mango

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-12, 19:14   #76
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av blondheks, her.

hehe nei det ville hun jo ikke ,,

æsj, drit

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:18   #77
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Afrikansk mango

Og dere anmelder det ikke?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:38   #78
blondheks
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Skedsmo
Alder: 50
Innlegg: 5
blondheks er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

men det har jo litt med at jeg ikke leste alt godt nok

__________________
Heksa
blondheks er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 21:16   #79
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

takk å lov ikke fått mer penger av meg enn frakt. sperret kortet. og sendte mail til tv2 hjelper deg. kopierte denne loggen også

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 15:39   #80
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Noen av dere har jo fått noen piller (?) av dette firmaet - har dere virkelig tenkt å spise dem!? Jeg hadde ikke tort å spise noe som helst fra noen som er så useriøse. For en del år siden ble det jo solgt slankepiller og jovisst virket de, ulempen var bare at det viste seg å være bendelormegg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 05:22   #81
frkjenssen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 5
frkjenssen er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Jeg har nå mottat afrikansk mango. Venter stadig på MetaBurn. Jeg ringer legen min på mandag og leser det som står på pakken for han å hører litt rundt det. Skal oppdatere dere Og skal også oppdatere dere når jeg begynner på de (selvsagt dersom det ikke er farlig ). Håper legen min godkjenner det så jeg kan få begynt, og ikke minst, HÅÅÅPER DE FUNKER !! Jeg har også undersøkt litt rundt, alle de som har blitt trekt i ettertid har faktisk glemt å avbestille... så de trekker ikke bare penger fra kontoen din uten videre, det er fordi det sto at etter 17 dager vil det bli trekt for neste leveranse (full pris). og jeg har fått mangoen min, så kanskje det ikke er så useriøst som vi alle har trodd ??! Og noen nevte her at hvis det funket så burde det vært mer kjent. Det er ikke FDA godkjent og derfor kan ikke leger godkjenne det (masse GMP regler for legemiddels industrien, jeg vet dette fordi jeg jobber i den). Men jeg har gått ganske i dybden rundt den mangoen her da jeg trodde det hele var svindel, og jeg har lest mange amerikanse og engelske blogger hvor flere sier det funker.. så tiden vil vel vise ? jeg tenker hvertfall at uansett så hører jeg med legen før jeg begynner på de, og dersom jeg merker noen bi-virkninger slutter jeg bare og stikker til legen.. jeg er så gira på å ned i vekt nå at jeg måååå bare prøve disse. men til alle som skal prøve de (når dere får de) husk at det sto at du må holde kalorie inntaket under 1800

frkjenssen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektklubben Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 07:52   #82
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av frkjenssen, her.

Jeg har nå mottat afrikansk mango. Venter stadig på MetaBurn. Jeg ringer legen min på mandag og leser det som står på pakken for han å hører litt rundt det. Skal oppdatere dere Og skal også oppdatere dere når jeg begynner på de (selvsagt dersom det ikke er farlig ). Håper legen min godkjenner det så jeg kan få begynt, og ikke minst, HÅÅÅPER DE FUNKER !! Jeg har også undersøkt litt rundt, alle de som har blitt trekt i ettertid har faktisk glemt å avbestille... så de trekker ikke bare penger fra kontoen din uten videre, det er fordi det sto at etter 17 dager vil det bli trekt for neste leveranse (full pris). og jeg har fått mangoen min, så kanskje det ikke er så useriøst som vi alle har trodd ??! Og noen nevte her at hvis det funket så burde det vært mer kjent. Det er ikke FDA godkjent og derfor kan ikke leger godkjenne det (masse GMP regler for legemiddels industrien, jeg vet dette fordi jeg jobber i den). Men jeg har gått ganske i dybden rundt den mangoen her da jeg trodde det hele var svindel, og jeg har lest mange amerikanse og engelske blogger hvor flere sier det funker.. så tiden vil vel vise ? jeg tenker hvertfall at uansett så hører jeg med legen før jeg begynner på de, og dersom jeg merker noen bi-virkninger slutter jeg bare og stikker til legen.. jeg er så gira på å ned i vekt nå at jeg måååå bare prøve disse. men til alle som skal prøve de (når dere får de) husk at det sto at du må holde kalorie inntaket under 1800

Kjære vene, du er utrolig naiv i forhold til dette! For det første, er det garantert at det som står på pakka er det de faktisk inneholder? Jeg tviler på at det stod bendelormegg på pakningen på de det ble referert til over her.... ref. Grete Roede som endte opp med amfetaminpiller på åttitallet.
Og selvfølgelig står det at man må holde kalorinivået lavt, det er det man skal gå ned av. Se f.eks 30days, det står akkurat det samme der. (den gikk jeg forøvrig OPP 4kg av på en mnd...).
Selvfølgelig finner du positiv omtale om det, det er folk som er ansatt for å skrive slike "tilfeldige" blogginlegg og skryte av produktet. Og om det bare er manglende avbestilling som gjør at de trekker penger, hvorfor har alle blitt trukket ulikt beløp? (og seriøst, lar dere ukjente få tilgang rett inn på kontoen deres?? Hadde dere gitt en av de som henger utenfor Oslo city kortet og koden og vist vei til nærmeste minibank? Det er akkurat samme greia!)
Dersom legen din sier "du har kjøpt noen piller fra utlandet du ikke aner noe om på en side som er registrert som internasjonal svindel? Ja jøss, kjør på!" bør du virkelig vurdere å bytte lege!

Og det jeg lurer på er hva er det som gjør afrikansk mango så fantastisk i forhold til f.eks pakistansk mango? Hvorfor må man kjøpe disse pillene fremfor å stikke på nærmeste innvandrersjappe og kjøpe en kasse naturlig mango?

Om du er så desperat etter å gå ned i vekt som du sier, hvorfor bruker du ikke da den tida du bruker på å lete etter info om dette lureriet til å heller sette deg inn i hvordan gjøre det på en sunn og ikke minst effektiv måte? FØR du får helsa ødelagt av lugubre piller?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 09:40   #83
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av frkjenssen, her.

Jeg har nå mottat afrikansk mango. Venter stadig på MetaBurn. Jeg ringer legen min på mandag og leser det som står på pakken for han å hører litt rundt det. Skal oppdatere dere jeg er så gira på å ned i vekt nå at jeg måååå bare prøve disse. men til alle som skal prøve de (når dere får de) husk at det sto at du må holde kalorie inntaket under 1800

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:10   #84
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:17   #85
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!

Hvis det er de som toner rumpe og lår du snakker om, så kan jeg rapportere om fantastiske resultater!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:37   #86
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvis det er de som toner rumpe og lår du snakker om, så kan jeg rapportere om fantastiske resultater!

Nei, de kom mange år etterpå. Dette var ca midt på åttitallet tror jeg. Var vel sånne knopper på de som skulle massere visse punkter?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:39   #87
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Åjaa. Jeg er jo fra midten av 80-tallet selv, så husker ikke det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:42   #88
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Men når vi snakker om slankelureri, er ganske høyt på lista denne soppen man skulle drikke avsil av også! husker mamma hadde slik i fryseren. Om den funka? Ikke i det hele tatt! (mao like bra som alle andre mirakelkurer... )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 12:20   #89
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!

Fantastisk!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 12:56   #90
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vær forberedt på at legen din kan komme til å le rått... Dette er bare tull og humbug!

1800 kcal i døgnet? Jeg ligger langt under det (vanligvis på rundt 1400) til vanlig jeg, men jeg er ikke store kroppen da. Men ringer det virkelig ingen bjeller når et "slankemiddel" reklamerer med at det virker, men bare hvis du spiser max. X antall kalorier i døgnet? Høres ikke dette ut som de sagnomsuste slankesålene som kom for en del år siden - de funket de, man måtte nemlig gå en del km om dagen for at de skulle virke!


Da skjønner jeg hvorfor jeg ikke gikk ned med de sålene. Jeg tok de på, men ble sittende i sofaen og ventet på å bli slank

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 15:52   #91
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Afrikansk mango

Har fulgt med på denne tråden, og jeg synes det er helt utrolig! Om ikke annet så har vel kontoene til en del her blitt endel slankere...
Når jeg handler på nett bruker jeg stort sett PayPal.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:49   #92
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Afrikansk mango

Jeg synes det er ganske skremmende at enkelte faktisk vurderer og spise disse tablettene. Man har ingen garanti for hva som er i de, de kan være laget i en skitten trailer i indre Mongolia. Vi er blitt for trygge og naive i lille Norge. Alle tablettene vi spiser er sjekket så utrolig godt at vi glemmer at det ikke er slik i resten av verden. Jeg håper virkelig ikke dette blir en dyrekjøpt erfaring som går ut over helsa til de som er blitt svindlet.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 13:18   #93
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg synes det er ganske skremmende at enkelte faktisk vurderer og spise disse tablettene. Man har ingen garanti for hva som er i de, de kan være laget i en skitten trailer i indre Mongolia. Vi er blitt for trygge og naive i lille Norge. Alle tablettene vi spiser er sjekket så utrolig godt at vi glemmer at det ikke er slik i resten av verden. Jeg håper virkelig ikke dette blir en dyrekjøpt erfaring som går ut over helsa til de som er blitt svindlet.

Sånn er jeg naiv også, tenker ikke at noen kan juge med innholdsfortegnelsen. Men de tinga man får på iherb, tror du de er sjekket og sikre? Eller bør man se etter et kontrollmerke på alt man kjøper?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:08   #94
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av milla84, her.

takk å lov ikke fått mer penger av meg enn frakt. sperret kortet. og sendte mail til tv2 hjelper deg. kopierte denne loggen også

Har du fått noe svar fra TV2?

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:09   #95
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Har fulgt med på denne tråden, og jeg synes det er helt utrolig! Om ikke annet så har vel kontoene til en del her blitt endel slankere...
Når jeg handler på nett bruker jeg stort sett PayPal.

PayPal er ikke sikkert det heller. Er mange som blir svindlet der!!!
Jeg var akkurat borti en som prøvde seg.

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 11:02   #96
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Fant standard klageskjema på forbruker europa.
Det står en først skal klage til selger. Får en ikke pengene igjen, skal en klage til kortutsteder, med kopi av klagen som ble sendt til selger.

Men hvor pokker sender en klagen???
på ordrebekreftelsen er det en adr i england. Produktene kom fra USA...

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 11:58   #97
Rebeldama
Medlem
 
Rebeldama sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østfold
Innlegg: 67
Rebeldama er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Sånn er jeg naiv også, tenker ikke at noen kan juge med innholdsfortegnelsen. Men de tinga man får på iherb, tror du de er sjekket og sikre? Eller bør man se etter et kontrollmerke på alt man kjøper?

IHerb fremstår som langt mer seriøse enn disse mango-folka.
Mye handler vel om å ha "bondevett" og det er lov å være skeptisk.
Når et firma i utgangspunktet lett tømmer kontoen, ikke har operativ epost og lugubre (les utenlandske) kundebehandlere..
Kort sagt, gjør det vanskelig for en forbruker å komme i kontakt med..

Ja, da er det vel lov å anta at det også er en placebo effekt på varen..
Personlig hadde jeg ALDRI TURT(!!!!) å spise noen av dem.. for bare gudene vet hva de inneholder..
Det kan være alt fra kalk til avføring (satt på spissen)

Tilbake til IHerb.. Oversiktlig nettside med online support, epost, adresse og telefon.
Varene rates av kunder. I dette tilfelle tror jeg at det er reelle kunder,
da det vanskelig gjøres å fake en så stor kundemasse med så individuelle historier..
Når det gjelder vareutvalget, så lover de ikke gull og mirakelkurer.
Du skal ha en viss kunnskap om produktet selv i forkant for å finne det på nettsiden dems..

Når det gjelder kontrollmerking, så er det det landets lover og regler som gjelder.
IHerb er i USA og selv har jeg ikke satt meg inn i reglene der.. Endel handel går på tillit til leverandør,
men er det enkelte ting man lurer på så skal man kunne få svar ved å henvende seg til (i dette tilfelle) IHerb.
Og da gjelder det akkurat som når vi er i butikken her hjemme, kan de ikke svaret, så ikke kjøp det.
Like viktig er det å sette seg inn i norske tollregler.. Har du lov til å innføre den varen du bestillte f.eks..

Og damer: Når det er snakk om priser:
Er tilbudet for godt til å være sant.. Ja, da er det vel nettopp det det er!!


Åjoda.. Har da gått på smeller selv i fortiden.. men man lærer..
Kjøpte meg et glass med grønn gugge i hvitløkslake for 1200,- det skulle være SÅÅÅÅÅ bra for masse helsegreier!!
Faktum er at det gjorde best effekt på lommeboka til selgeren

__________________

Min Journal:

Sist redigert av Rebeldama : 27-02-12 kl 12:04. Årsak: Litt mer utfylling av innlegg ;)
Rebeldama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 18:06   #98
milla84
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 26
milla84 er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...tml#xtor=RSS-3

milla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:21   #99
Lillepus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 1
Lillepus er på en erverdig vei

Sv: Afrikansk mango

Opprinnelig lagt inn av Maissa89, her.

Hun på telefonsvareren snakket jo norsk, bare den dårligste norsken jeg NOEN gang har hørt :-P Når du bestilte fikk du opp en side du ble anbefalt å skrive ut. Der sto bestillingsnr. Har du ikke den bør du innen 17 dager fra bestilling ringe likevell, og satse på de finner bestillingen på navnet ditt. Kan du i kke engelsk burde du få noen til å ringe for deg. Etter hva jeg har forstått trekker de bare penger fra kontoen din uten videre hvis du ikke avbestiller! Og det er vist ikke lite penger heller...

Til Maissa89!

Du må sperre kortet ditt. Disse menneskene driver med utstrakt svindel. Når du får "gratispakkene" dine- om du får dem, vil de begynne å trekke fra kortet ditt. Siden de ikke har en seriøs aktør i Norge er den telefonen du tok ikke verdt noen ting. De satser- med rette- på at de ikke vil bli straffeforfulgt, naive mennesker som lar seg lure står ikke øverst på prioriteringslisten til økokrim. HUsk til neste gang at om det høres for godt ut til å være sant er det sannsynligvis det.
SÅ sperr kortet, jo før jo heller!!!

Lillepus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 10:11   #100
Tiger
Medlem
 
Tiger sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Engledalen
Alder: 55
Innlegg: 109
Tiger er ny på veien

Sv: Afrikansk mango

Etter 7 dager fikk jeg svar på mailen jeg sendte til de:
Hilsen
Takk for at du kontakter kundeservice. Vi forsikrer deg om at din afrikanske Mango konto har blitt kansellert, og det blir ingen ytterligere kostnader til kontoen din. Men kan vi ikke behandle din forespørsel om refusjon på nettet kan du kontakte vår kundeservice når som helst på nedenfor for å se om du er kvalifisert for en tilbakebetaling. Vær oppmerksom, blir refusjon bare utstedes innen 30 dager fra den opprinnelige transaksjonstidspunktet. Vi beklager det inntrufne.
Vennlig hilsen
Afrikansk Mango Support Team
800-17-399


Jeg er for dårlig i engelsk, så å ringe nytter ikke for meg.
Jeg fyller ut klageskjemaet jeg fant hos forbrukereuropa og sender det.
Jeg gir meg ikke så lett!

Tiger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Forever Aloe Vera Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mango-is! Sivensvans Kake/dessert og snacks 6 16-06-10 21:37
Afrikansk lammegryte trillian78 Middag 4 26-12-08 12:48
Hva er GB på mango? Lollypop! Dr Lindbergs 4 18-11-07 00:46
Pakistansk gul mango Nannah Lavkarbo generelt 2 30-07-07 21:40
Mango-ostekake? nalana Kake/dessert og snacks 0 29-07-06 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no