Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-04-08, 16:33   #451
1958
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4
1958 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Daizy, her.

Jeg vil ned minst 30 kg... og er på god vei nå! Dette klarer jeg
Har vært overvektig stort sett hele livet, men aldri så stor som jeg var for 1/2 år siden. Da var det på tide å gjøre noe og det gjorde jeg

Dette er virkelig bra !!
Ønsker deg lykke til videre.
1958

1958 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach - usikker Svar med sitat
Gammel 23-04-08, 16:37   #452
1958
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4
1958 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

[quote=Helene;99224]Jeg skulle ned 30 og har gått ned 23 av de siden 10.januar. har alltid vert stor. og har alltid blit mobbet for det. så nå ville jeg bare ned.[/quote
Dette er bra ! Du har en ekstra grunn for å være glad for hver kilo du tar av deg. Selvtilitten øker, og de som har mobbet deg bør gå i seg selv !
Lykke til videre !

1958 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach - usikker Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 16:56   #453
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

et ite problem vi er to venniner som har fulgt hverandre i tykt og tynt når det gjelder vekt
vi har nå i andres øyne blitt tynne
hun er 5 ,,kilo tynnere enn meg ,,,jeg syns ho ser mye tynnere ut , og ho syns jeg ser mye tynnere ut enn henner,, i dag målte vi lår og mage og det viser seg at hun er da ca 4,,5 cm tynnere enn meg vi fikk en hahaopplevelse ,, kanskej vi er tynne nok
men det som er saken er at vi stort sett føler oss feite enda ,, kan se i speilet og lure , og slanking er helt i fokus
noen andre som opplever det samme ,, ikke klarer og se det liksom

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 17:15   #454
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei Arkine! Å sammenligne seg selv med andre funker dårlig. For selv om hun er 4,5 cm smalere enn deg et sted, så kan det hende du er smalere enn henne et annet sted. Det er ingen av oss som er like, hverken i form, beinbygging, høyde eller muskulatur.
Og det er jo DEG det handler om, ikke venninna di, å se seg litt blind på egen kropp er du nok ikke alene om, det kan ta litt tid før hodet henger med.
Men om du begynner i det små, finn en ting du liker ved deg selv, og fokuser på det, så kanskje du etterhvert finner ut at det andre ikke er så verst det heller!

Men, jeg ser av sigaturen din at du veier 65 kg, så jeg vet ikke helt hvorfor du postet dette i "mer enn tretti kg overvekt"-tråden, da...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 17:30   #455
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Hei Arkine! Å sammenligne seg selv med andre funker dårlig. For selv om hun er 4,5 cm smalere enn deg et sted, så kan det hende du er smalere enn henne et annet sted. Det er ingen av oss som er like, hverken i form, beinbygging, høyde eller muskulatur.
Og det er jo DEG det handler om, ikke venninna di, å se seg litt blind på egen kropp er du nok ikke alene om, det kan ta litt tid før hodet henger med.
Men om du begynner i det små, finn en ting du liker ved deg selv, og fokuser på det, så kanskje du etterhvert finner ut at det andre ikke er så verst det heller!

Men, jeg ser av sigaturen din at du veier 65 kg, så jeg vet ikke helt hvorfor du postet dette i "mer enn tretti kg overvekt"-tråden, da...

nei hvorfor jeg postet det her var vel tankeløshet ,men regnet kanskej med at noen har gått ned så mye , og hadde samme problemet
jeg har jo gått ned 22 kilo og før det over 10 kilo har jo vært oppe i nesten hundre

ja sant som du sier en skal ikke sammenligne ,men er rart at hodet ikke følger med kroppen , men kommer vel av at en ikke har hatt den vekten siden en var 15 år gammel har slitt med overvekt i over 40 år , gått opp og ned noen kilo,,men nå endelig sysn jeg at jeg nærmer meg målet
og ser jo at jeg er mye tynnere da ,, men ser meg ikke selv som slank

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 17:43   #456
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Med mindre du er skikkelig skikkelig lav, så er du slank om du veier 65 kg, easy as that

Hva med å lage en journal, så kan du lufte tankene dine der, og få tilbakemeldinger? Koselig å ha et stede å skrive tankene sine også!

Og ikke minst, bra jobba

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 17:51   #457
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Med mindre du er skikkelig skikkelig lav, så er du slank om du veier 65 kg, easy as that

Hva med å lage en journal, så kan du lufte tankene dine der, og få tilbakemeldinger? Koselig å ha et stede å skrive tankene sine også!

Og ikke minst, bra jobba

jeg er 157 høy og bruker str S ,,,36-38 men i følge legen burde jeg i alle fall ned i 60 kilo

ja det var lurt lage en journal

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 17:59   #458
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Du går på ED ser, jeg da går vel det "av seg selv" så lenge du følger anbefalningene. De siste kg er ofte de vanskeligste å få av, det vet jeg alt om , og det er gjerne så få kg som kroppen trenger å stabilisere seg på, dvs at den kan bruke laang tid å få de vekk. Men det går seg nok til!
Lykke til med journal!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 20:50   #459
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Du går på ED ser, jeg da går vel det "av seg selv" så lenge du følger anbefalningene. De siste kg er ofte de vanskeligste å få av, det vet jeg alt om , og det er gjerne så få kg som kroppen trenger å stabilisere seg på, dvs at den kan bruke laang tid å få de vekk. Men det går seg nok til!
Lykke til med journal!

vel går av seg selv er jo og ta litt i ,vekten stopper opp der også
og en liten utskeilse en kveld er gjerne en kilo opp ,og da tar det nesten en uke før den kilon er borte
jaja er ikke lett, men har nå klart mange kilo i løpet av et halvt år da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:48   #460
Heidisvry
Juniormedlem
 
Heidisvry sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 23
Heidisvry er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Prøver her jeg..
Trenger sårt støtte nå når jeg starter på min 2. gang med ketolyse...jeg sprakk sist...
Har satt meg et mål på 18 kg til å begynde med, men skal ned minst 30 helst 35...
Men en ting av gangen..

Jeg er to barns mor med mann i Nordsjøen.

Jeg er utadvent, koselig, blid og har alltid tid til andre... slik er det omgivelsene mine ser meg...
Inni meg er jeg trist, usikker, sliter med selvtillitten og hater kroppen min...

Pgr av mitt første svangerskap, har jeg fått innvilget mageplastikk for å ta vekk fettforkle, men må vere under 28 i BMI, ikke det får jeg til engang....

Jeg er ikke den sutrete personen dere får inntrykk av nå, men den virklige meg sitter fast inne i alt fettet, og bare venter på å få komme ut.
Derfor skal jeg lykkes denne gangen

Heidisvry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:22   #461
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

du klarer det denne gangen ,ikke gi opp ,det går tilslutt

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 00:20   #462
AnetteS
Medlem
 
AnetteS sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Asker
Alder: 40
Innlegg: 266
AnetteS har en fantastisk aura rundt segAnetteS har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Heidisvry, her.

Prøver her jeg..
Trenger sårt støtte nå når jeg starter på min 2. gang med ketolyse...jeg sprakk sist...
Har satt meg et mål på 18 kg til å begynde med, men skal ned minst 30 helst 35...
Men en ting av gangen..

Jeg er to barns mor med mann i Nordsjøen.

Jeg er utadvent, koselig, blid og har alltid tid til andre... slik er det omgivelsene mine ser meg...
Inni meg er jeg trist, usikker, sliter med selvtillitten og hater kroppen min...

Pgr av mitt første svangerskap, har jeg fått innvilget mageplastikk for å ta vekk fettforkle, men må vere under 28 i BMI, ikke det får jeg til engang....

Jeg er ikke den sutrete personen dere får inntrykk av nå, men den virklige meg sitter fast inne i alt fettet, og bare venter på å få komme ut.
Derfor skal jeg lykkes denne gangen

Sjekk innboksen din Har sendt deg en pm

__________________
-Anette-

*Journalen min*



AnetteS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:47   #463
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Heidisvry, her.

(...) men den virklige meg sitter fast inne i alt fettet, og bare venter på å få komme ut.
Derfor skal jeg lykkes denne gangen


Klart du fikser det! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 00:03   #464
Heidisvry
Juniormedlem
 
Heidisvry sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
Innlegg: 23
Heidisvry er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.


Klart du fikser det! !

Takk for støtten, trenger den

__________________
Heidisvry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 23:32   #465
Sweethappy
Nytt Medlem
 
Sweethappy sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 38
Innlegg: 2
Sweethappy er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg hører med til denne gruppen ja.

Jeg har alltid vært litt lubben. Men så flyttet faren min fra oss når jeg var 16. Da raste jeg ned i vekt selv om jeg spiste potetgull til frokost. Jeg var nede i 60kg, og med min høyde på 175 fikk jeg kommentarer på at jeg var tynn. Så la jeg sakte men sikkert på meg igjen, og var "normal" noen år. Så ble jeg 20 og vekta viste 88.. ikke bra.. Så da trente jeg, og fikk i tillegg påvist matintolleranse. Gikk til en homeopat og fikk en diett jeg skulle følge i 3 måneder, og så skulle jeg bli frisk. Gikk ned 10kg og følte meg veldig bra!! Men ble så absolutt ikke frisk. Reagerer nå på masse forskjellig mat, men har lært meg å leve med det.

Men så skjedde det, når jeg følte meg bra på 78 kg, fikk jeg en beundrer, og til slutt kjæreste. Han var litt stor, men raste ned i vekt når han ble sammen med meg. Men så en dag, falt jeg ned trappen. Og den skaden i beinet satte meg i stolen, og holder meg fortsatt alt for passiv. Det er 2 år siden. Så nå er jeg 22 år (snart 23) og veier svimlende 115kg. Vil ned til 70, men regner med at iallfall de siste 10 vil bli tøffe!!

Det verste med situasjonen syns jeg er at familien min henger seg opp i vekta mi. Jeg kjenner at de ser på magen min, og de hinter alltid til at jeg må begynne å trene mer. Dette har gjort at jeg har et veldig anstrengt forhold til dem, og syns nesten det er slitsomt å være med dem. Jeg har for eksempel unnlatt å dra i to konfirmasjoner på grunn av dette. Nå vil jeg ned, men orker ikke ros fra familien. Jeg vil heller ha ros for noe med personligheten min.

__________________
Sweethappy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 07:58   #466
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Si fra til dem at du ikke vil høre noe om vekt. At du jobber med helsa di, men er ikke villig til å diskutere det og at det at det nevnes vil ødelegge opplegget for deg.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:05   #467
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er da en dame på 37 år. Har alltid vært overvektig og har alltid vært avhengig av sukker - big time. Da jeg var trettito år veide jeg godt over 140 kg og hadde gitt helt opp. Jeg innså at jeg ikke kunne gå sulten resten av livet, og alt annet enn å holde ut å være konstant sulten ga vektøkning

Så ble jeg introdusert for Fedon. Byttet ut sukker med fruktose og raste ned ti kilo bare på det. Fikk ny energi ettersom jeg begynte å få i meg mat med næringsstoffer, og til slutt begynte jeg å trene. Ikke fordi jeg måtte men fordi jeg hadde lyst. Det hadde jeg aldri opplevd før - allerede som liten jente likte jeg meg best på sofaen.

Etter et par år var jeg gått ned førti kilo og trente aktivt sykling.

Så gikk jeg gjennom en beintøff skilsmisse og den trakk ut et par år faktisk. Til slutt var jeg så sliten at jeg ble sykemeldt og orket ikke trene like mey - vips så kom det på åtte kilo

Men nå - nå smiler livet igjen. Så nå skal jeg ned til normalvekt. fortsatt rundt tredve kilo, kanskje førti også å ta av, men med et greit utgangspunkt siden jeg er vant til å holde meg unna sukker og kaker og alt annet godt fra før, og dessuten har ganske bra med muskler og kondisjon å jobbe av litt fett med.

Startet på ketogen kost 20. april, gikk ned 2,5 kg den første uka på det. Nå skal jeg spise Eurodiett fremover - med litt mat ved siden av siden jeg trener så mye som jeg gjør, også skal jeg bli slank og pen og helt nydelig å se på.... Eller ihvertfall slank da

Ved siden av skal dette kombineres med jobb, barn, ny kjæreste (som kan spise hva han vil i så store mengder han vil uten å legge på seg ett gram...), katt, bil og venner. Men det skal nok gå fint tenker jeg.

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 19:47   #468
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen i klubben hadde jeg nær sagt.. Skal ned i alle fall 30 til jeg også.. Bør ned minst 40 til, men tar litt om dagen. Det går sakte men sikkert her. Har tatt av seks kilo siden begynnelsen av mars og det er jeg fornøyd med. 3 kilo i måneden blir 30 på 10 mnd! Så jeg fortsetter ufortrødent kampen!


__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 20:59   #469
Salt
Medlem
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 134
Salt er en juvelSalt er en juvelSalt er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Sweethappy, her.

Det verste med situasjonen syns jeg er at familien min henger seg opp i vekta mi. Jeg kjenner at de ser på magen min, og de hinter alltid til at jeg må begynne å trene mer. Dette har gjort at jeg har et veldig anstrengt forhold til dem, og syns nesten det er slitsomt å være med dem. Jeg har for eksempel unnlatt å dra i to konfirmasjoner på grunn av dette. Nå vil jeg ned, men orker ikke ros fra familien. Jeg vil heller ha ros for noe med personligheten min.

Ja, takk, kjenner til dette! For meg har det vært så ille at jeg ikke har turt å være hos mine foreldre alene, for da kom det alltid ekle kommentarer. Derfor var jeg svææært nervøs for at jeg skulle bo hos dem nå, i en 2 mnd periode mens jeg er hjemme fra Moskva en tur. Men så langt har det heldigvis gått bra, og de støtter opp om kuren.

__________________
Nytt og bedre liv i emming
Velkommen til min journal!
Salt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 09:11   #470
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

endelig ventetiden over
skal opereres for buk plastikk den 19 mai ,,gleder meg ,, gruer meg
lagt på meg to kilo i helga sukk,
men de skal vekk før 19 mai ..må bare

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 12:46   #471
Annebe
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 47
Annebe er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Heisann.

Jeg melder meg her også, jeg, siden jeg etter dagens idealer har 40 kilo med overvekt.
Målet mitt er at jeg skal kvitte meg med tredve av dem, for jeg ser skrapa ut hvis jeg skal veie det som er regnet som min idealvekt.

Jeger ved godt mot, og resultatene er strålende, etter fire små dager på kur. Dette har jeg trua på.

Annebe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 17:32   #472
bofse
Juniormedlem
 
bofse sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 56
Innlegg: 42
bofse er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg hører også til her, jeg skal med tid og stunder ned mange kg.
Startet på Atkins diett i går.

bofse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 18:04   #473
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Masse lykke til alle sammen!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 19:14   #474
anneca
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 284
anneca er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg hører vel nesten til her enda... Jeg har nå gått ned 19kg men må ned 25 kg til for å ha "normal" BMI. Vet ikke om målet mitt er det akkurat... Vi får se. Men jeg føler meg her enda.

__________________



Min journal


Nov`07-Nov`08: minus 25 kg på ketolyse.
anneca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny runde med ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 23:09   #475
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Sammen klarer vi det !!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no