Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-08, 19:59   #1
Momsa
Medlem
 
Momsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 100
Momsa er ny på veien

Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

har ikke gått ned et gram på en uke, og lurer på hva jeg gjør feil.
de to siste dagene er blitt mye tull da, men føler ikke jeg har gått ned noe tidl. i uka heller. heldigvis mistet noen cm, men allikevel veldig opptatt av denne vakta da, som helst skal gå NED.

blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg, er mottakelig for alle tips og råd!

__________________

Momsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:23   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

Å ikke gå ned på bare en uke har ikke så mye å si. Om du vet hva du har gjort feil, så prøv å rett opp i det, se litt rundt hva andre som lykkes spiser, og gi det mer tid.

Kjempebra at du har gått ned i cm, da!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 21:05   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

Dette ordner seg Momsa, få i litt mer fett så kan hende at det er det som skal til. Kanskje prøve å drikke mer vann hvis du orker...

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:36   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

eh..du spiser litt "ustrukturert" liksom :knegg: Kanskje litt lite av alt om du skjønner? Et måltid bør bestå av både protein OG fett OG grønnsaker...og masse vann. ikke en babybel nå og en anton bergh da..om du skjønner? Stor klem! Du får nok dresien på det!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:40   #5
Momsa
Medlem
 
Momsa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 100
Momsa er ny på veien

Sv: Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

eh..du spiser litt "ustrukturert" liksom :knegg: Kanskje litt lite av alt om du skjønner? Et måltid bør bestå av både protein OG fett OG grønnsaker...og masse vann. ikke en babybel nå og en anton bergh da..om du skjønner? Stor klem! Du får nok dresien på det!

thanks! du har nok veeeldig rett! dårlig til å planlegge, håper jeg klarer å skjerpe meg! synes ofte det er så vanskelig å planlegge dagene, må nok bare prøve så godt jeg kan å sette opp meny for hver dag da. men så er det jo sånn da, at dagen ikke alltid går som planlagt. og da sliter jeg..

men tusen takk for alle gode tilbakemeldinger og tips!!!

__________________

Momsa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:01   #6
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen være så snill og se litt på bloggen min?

du kan jo lage opp endel og fryse ned. Og alltid lurt å planlegge/handle inn sånn at man kan lage ånkli mat når man har lyst.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Kan noen være så snill Georgine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 24-02-06 11:29
Vær så snill, kan noen hjelpe meg! Miro Generell ernæringsdebatt 2 04-04-04 23:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no