Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

De andre

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-05-07, 10:41   #1
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

De andre

Jeg må bare sjekke om det er flere som har opplevd å få negative tilbakemeldinger på vektnedgangen sin? Jeg er superfornøyd med mitt nye liv som består av lidenskaplig infojakt på alt lavkarbo, en langt bedre hverdag både fysisk og psykisk, og ikke minst en jevn vektnedgang. Jeg skjønte tidlig at det finnes folk som overhodet ikke er interessert i min geniale oppdagelse, og de har jeg da også latt være i fred (LES: Ikke preket om lavkarbo'ns velsignelser). Jeg opplever likevel venner som ikke kommenterer på vektnedgangen enda de vet hva jeg driver med, eller som rett og slett sier "nå må du ikke gå ned noe mer da, da er du jo ikke deg lenger". Hva slags idioti er det? Jeg er da ikke mine kg? Får samme tilbakemeldinger fra ei på jobb som mener at jeg jo "skal være litt gossin" (går ut i fra det betyr småfeit eller noe). Jeg vil ha en sterk, muskuløs kropp som kanskje gjør meg mer firkanta enn rund, men det er da fortsatt MEG der inne!

  Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:33   #2
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Hei!
Høres ut som om det finnes mange rare mennesker rundt omkring. Og frekke, kan du vel si... Men forsøk å ikke ta det tungt.
Tror kanskje folk er misunnelige på den økte energien og trivselen din. Tror det merkes. Og noen føler seg litt trua da... Kanskje har du brutt noen mønstre? Og om du i tillegg skal og klarer å gå ned noen kilo, så blir det enda verre...
Ikke bry deg om dem. Har noen sagt noe slikt en gang, så unngå temaet med de samme personene. Ikke kast bort energi på å komme i forsvarsposisjon. Tar de det ubedt opp, så ikke bry deg om å svare engang... bare overhør det. Du er deg, og ikke dine kg!

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:53   #3
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Ikke kast bort energi på å komme i forsvarsposisjon. Tar de det ubedt opp, så ikke bry deg om å svare engang... bare overhør det. Du er deg, og ikke dine kg!

Kloke ord. Jeg gidder heller ikke bruke noe energi på å argumentere rundt det, det bare irriterer meg at folk kobler kg til personlighet, og at den liksom skulle forsvinne i takt med kiloene. Folk er rare

  Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:57   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Ja, det er vel litt for mange som liksom har koblingen "rund og blid"....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:17   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Det sitter en liten skapslanker i oss alle. Noen klarer ikke å takle at andre mennesker mestrer situasjonen de selv ikke mesterer, ved å klare å spise sunt og ta av. Det er misunnelsen som snakker.

Heldigvis har mine kollegaer vært suverene, - også familien. De har (etter hvert iallefall) akseptert at jeg har et annet kosthold enn dem. Svigerinne er misunnelig, og vil gjerne, men klarer det ikke - hun er allikevel alltid støttende og positiv overfor meg. Svigermor er "avventende" og etter alle disse årene lurer hun fremdeles på når jeg skal begynne å spise normalt igjen. Men hun skryter samtidig og sier "du er så flink" ! Foreldrene mine spiser Lindberg-kost selv og "er med". Bror kunne absolutt ha trengt å ta av 30 kg + (vi skylder på genene), men er altfor glad i søtsaker og for lite glad i bevegelse. Som han sier (og synger) "I'm built for comfort, - not for speed" ! Og han spiser lydig det jeg serverer - han LIKER det til og med. Han ser jo at det hjelper på meg, men der stopper det gitt...

jeg ble oppringt av en mann som ville selge meg noen slankepiller eller karboblokkere her om dagen. (Husker ikke merket). Jeg svarte at slike piller trengte jeg ikke. "Men du spiser vel stivelseholdig mat ? Alle har godt av disse pillene" - sa han. Nei, sa jeg, jeg spiser ikke slikt. "Høh, du spiser vel pasta, ris og poteter vel ?", sa han. Nei, sa jeg, jeg spiser ikke slikt. "Spiser du ikke pasta, ris eller poteter - eller brød ???????", spurte han - tre fire ganger. Til slutt kunne jeg ikke dy meg og sa at han burde få ørene sjekka, - eller iallefall sette seg inn i forskjellige kostholdsformer. Det ER mulig å leve et fullverdig liv uten stivelse og piller !! Han trodde meg rett og slett ikke.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:21   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Fillern, jeg må begynne å la telefonselgerne komme til orde ser jeg, og ikke bare fortelle de hvilke komplette idioter de er som ikke har prestert noe bedre her i livet enn å bli telefonselger før de knapt har stotra fram at de vil gi meg et fantastisk tilbud!... Så mye ond glede jeg kunne fått ut av å kverulere meg gjennom en samtale med han fyren din, nille!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:15   #7
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Jeg må bare sjekke om det er flere som har opplevd å få negative tilbakemeldinger på vektnedgangen sin? Jeg er superfornøyd med mitt nye liv som består av lidenskaplig infojakt på alt lavkarbo, en langt bedre hverdag både fysisk og psykisk, og ikke minst en jevn vektnedgang. Jeg skjønte tidlig at det finnes folk som overhodet ikke er interessert i min geniale oppdagelse, og de har jeg da også latt være i fred (LES: Ikke preket om lavkarbo'ns velsignelser). Jeg opplever likevel venner som ikke kommenterer på vektnedgangen enda de vet hva jeg driver med, eller som rett og slett sier "nå må du ikke gå ned noe mer da, da er du jo ikke deg lenger". Hva slags idioti er det? Jeg er da ikke mine kg? Får samme tilbakemeldinger fra ei på jobb som mener at jeg jo "skal være litt gossin" (går ut i fra det betyr småfeit eller noe). Jeg vil ha en sterk, muskuløs kropp som kanskje gjør meg mer firkanta enn rund, men det er da fortsatt MEG der inne!

Tror nok at en endrer litt på personligheten når en går ned mye i vekt. En blir jo mer selvsikker da vet du . Men når de sier slikt så viser det at de likte deg også da du var rundere.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:28   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Jeg tenker.. kanskje folk blir bekymret på andres vegne også? Tenker spiseforstyrrelse, og at å "gå ned så fort er ikke sunt?"

Bare tanker.. For jeg nekter å tro at ALLE rundt oss er misunnelige..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:37   #9
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jeg tenker.. kanskje folk blir bekymret på andres vegne også? Tenker spiseforstyrrelse, og at å "gå ned så fort er ikke sunt?"

Bare tanker.. For jeg nekter å tro at ALLE rundt oss er misunnelige..

Kan godt være du er inne på noe der, men for min del har jeg tross alt en del å ta av, og jeg har ikke akkurat rast ned i vekt Det betyr egentlig ingenting hva andre måtte mene, det er bare litt trist at folk ikke greier å se at man faktisk gjør en veldig positiv endring i livet sitt. Dem om det

  Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:42   #10
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: De andre

Det er helt normalt desverre,om folk er misunnelige,
eller ikke tenker seg om før de slenger ut
vet jeg ikke.Det som er viktig er at DU har det godt
med deg selv,folk som er slanke klarer ikke sitte seg
inn i hvor fælt det faktisk er å være overvektig
,det anngår liksom ikke de på det planet..
Har også fått mange sånne tilbakemeldinger
,må jo bare riste litt på hodet og tenke på meg
selv og hvordan JEG vil ha det

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:43   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Det har med comfort å gjøre også. Du er den typen menneske, og deg putter jeg i den båsen. Da vet jeg hvor jeg har deg og kan slappe av. Men hey! Du kan ikek bevege deg ut av den båsen, jeg liker deg jo der. Nå må du ikke forandre deg for mye da. Det holder vel nå ikke sant?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:46   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Jeg prøver ikke å være negativ nå, altså, men..

Jeg tenker sånn at folk forstår ikke alltid endring, og når man går ned i vekt, er det en endring..

Folk må jo nesten få tro hva de vil, men det er helt klart sårende når man mottar kommentarer ala "du skal jo væer litt rund..".

Men igjen - det er kanskje forståelig? At de tenker sånn, IKKE at de sier noe sånt.. Fordi hvis man HAR vært rund i mange år, så har jo folk blitt vant til det, og man identifiserer kanskje en person med hvordan de ser ut.. Men det bør man jo ikke.. men vi gjør kanskje det selv også, bare på andre måter? Eller? F.eks om noen tar en ansikstløftning og "nose-job".. og hadde sett HELT annerledes ut.. hadde vi ikke syntes det var veldig rart?

Hm, kanskje litt uklart hva jeg mener nå altså, jeg bare prøver å se det fra den andre siden.. Men kanskje det bare blir litt "far out", jeg er litt trøtt, til mitt forsvar

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:52   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jeg prøver ikke å være negativ nå, altså, men..

Jeg tenker sånn at folk forstår ikke alltid endring, og når man går ned i vekt, er det en endring..

Men igjen - det er kanskje forståelig? At de tenker sånn, IKKE at de sier noe sånt.. Fordi hvis man HAR vært rund i mange år, så har jo folk blitt vant til det, og man identifiserer kanskje en person med hvordan de ser ut.. Men det bør man jo ikke.. men vi gjør kanskje det selv også, bare på andre måter? Eller? F.eks om noen tar en ansikstløftning og "nose-job".. og hadde sett HELT annerledes ut.. hadde vi ikke syntes det var veldig rart?

Jeg tror vi er enige mofe.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 17:53   #14
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jeg prøver ikke å være negativ nå, altså, men..

Jeg tenker sånn at folk forstår ikke alltid endring, og når man går ned i vekt, er det en endring..

Folk må jo nesten få tro hva de vil, men det er helt klart sårende når man mottar kommentarer ala "du skal jo væer litt rund..".

Men igjen - det er kanskje forståelig? At de tenker sånn, IKKE at de sier noe sånt.. Fordi hvis man HAR vært rund i mange år, så har jo folk blitt vant til det, og man identifiserer kanskje en person med hvordan de ser ut.. Men det bør man jo ikke.. men vi gjør kanskje det selv også, bare på andre måter? Eller? F.eks om noen tar en ansikstløftning og "nose-job".. og hadde sett HELT annerledes ut.. hadde vi ikke syntes det var veldig rart?

Hm, kanskje litt uklart hva jeg mener nå altså, jeg bare prøver å se det fra den andre siden.. Men kanskje det bare blir litt "far out", jeg er litt trøtt, til mitt forsvar



Jeg skjønner absolutt hva du vil frem til. Tenker litt sånn jeg også.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 22:38   #15
JaneFonda007
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 42
Innlegg: 27
JaneFonda007 er på en erverdig vei

Sv: De andre

Jeg kjenner meg igjen så mye av det som skrives her! Jeg har ikke fått negativ tilbakemelding på vektnedgangen, men på maten min! Og det er det jeg ikke helt har skjønt, helt til jeg ser dere skriver om endring og det å skille seg ut fra et bestemt rollemønster. Jeg er nå normalvektig, men har både PCOS, tendens til urinsyregikt og migrene og spiser dermed ikke helt normalt. Folk henger seg opp i maten min og lunchene mine eller valg av retter ute, noen synes det er spennende og har en oppriktig interesse av dette. Men så er det andre igjen som ikke er interessert i å vite hvorfor jeg spiser som jeg gjør, de vil bare lage et nummer av hvor ubegripelig det er at jeg spiser så mye sunn, rar mat og i deres øyne "vond" mat. Jeg gjør ikke stort nummer av spisingen min, holder kjeft og spiser. Forstår at for noen kan det være sårt at jeg spiser sunt og samtidig ikke har overvekt. Hvis folk spør forteller jeg gjerne at jeg er syk, men de som bare vil komme med rare og frekke kommentarerer forstår jeg meg ikke på. Tror folk kan opføre seg rart rundt oss som går ned eller spiser fornuftig eller oppfører oss litt annderledes, vi treffer nok en sår nerve... Det er bare å heve seg over det!

JaneFonda007 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Maksimum 72 gram karbohydrat daglig Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 01:03   #16
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Det har med comfort å gjøre også. Du er den typen menneske, og deg putter jeg i den båsen. Da vet jeg hvor jeg har deg og kan slappe av. Men hey! Du kan ikek bevege deg ut av den båsen, jeg liker deg jo der. Nå må du ikke forandre deg for mye da. Det holder vel nå ikke sant?

Veldig bra sagt Lise

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 11:39   #17
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Det har med comfort å gjøre også. Du er den typen menneske, og deg putter jeg i den båsen. Da vet jeg hvor jeg har deg og kan slappe av. Men hey! Du kan ikek bevege deg ut av den båsen, jeg liker deg jo der. Nå må du ikke forandre deg for mye da. Det holder vel nå ikke sant?

Ja veldig bra sagt. Tror det er en dobbel melding, det ene er "men du trenger ikke forandre deg for at jeg/vi/verden skal like deg, vi er glad i deg som du er", og det andre er meldingen ovenfor.

Noen ganger har jeg hatt bruk for den meldingen, for jeg har gått meg vill i mine 10 kg og ikke sett noe annet. Da er det bra med tilbakemelding på at for de rundt meg har det virkelig ingenting å si. Men for noen er jeg nok "den runde venninna", ja. Og de stritter voldsomt imot forandring. Rare greier.

Ta det som et kompliment om du kan Sprudle, tror det er en slags misforstått aksepterklæring de prøver på. Og om du ikke kan, bare glem det.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 12:14   #18
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Ta det som et kompliment om du kan Sprudle, tror det er en slags misforstått aksepterklæring de prøver på. Og om du ikke kan, bare glem det.

Høres fornuftig ut, Eilan (kommer i det hele tatt mye bra fra deg, vennen ).

  Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 12:38   #19
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: De andre

Og bare en liten digresjon. Hvorfor er menneskene rundt meg redd for å smake på maten "min" Feks polarlapper. Det er jo digg. Merker når jeg byr på dette og andre ting, så er det rynker på nesen og æsj og fysj og neitakk. Men det er jo god mat. Gourmet mat. Skjønner ikke dealen, liksom. Mamma som satt opp stort skilt til skrekk og advarsel på den sukkerfri suksessterten jeg lagde til konfirmasjonen. "Så folk ikke tok feil" Det henger jo ikke på greip spør du meg. Snakk om å ha sukkerfri-vegring! Jiiiis

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 12:41   #20
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Høres fornuftig ut, Eilan (kommer i det hele tatt mye bra fra deg, vennen ).


*rødme*

Har vært ute en vinternatt. Nå er jeg ute en sommerdag. Det blir man lykkelig av også kanskje litt klok

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 14:20   #21
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Eilan, her.

Nå er jeg ute en sommerdag.

Det vil jeg også være! Nydelig sagt, Eilan.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 14:47   #22
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Det vil jeg også være! Nydelig sagt, Eilan.

Da sees vi i solen søtis

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 13:40   #23
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: De andre

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Og bare en liten digresjon. Hvorfor er menneskene rundt meg redd for å smake på maten "min" Feks polarlapper. Det er jo digg. Merker når jeg byr på dette og andre ting, så er det rynker på nesen og æsj og fysj og neitakk. Men det er jo god mat. Gourmet mat. Skjønner ikke dealen, liksom. Mamma som satt opp stort skilt til skrekk og advarsel på den sukkerfri suksessterten jeg lagde til konfirmasjonen. "Så folk ikke tok feil" Det henger jo ikke på greip spør du meg. Snakk om å ha sukkerfri-vegring! Jiiiis

Folk er rare altså.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Andre helsegevinster eller endringer enn vektreduksjon? Gladimat Spis deg ned i vekt med Skaldeman 25 28-10-08 22:13
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? slaskalainen Generell ernæringsdebatt 161 15-04-07 21:25
Om KVALME og andre ting Cantona Dr Lindbergs 3 20-11-06 10:20
Etterlyser brødoppskrift, og tipser om andre oppskrifter aveline Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 24-11-04 10:13
Ingen andre begrensninger enn karbohydrater? rsy Induksjonen 3 13-02-04 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no