Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Pepsi max

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-11, 17:37   #1
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Pepsi max

Jeg har klart å slutte med Pepsi max. Trodde ikke at det var mulig. Drakk ca 3 liter hver dag, og det har jeg gjort i mange år.
Har vel egentlig aldri prøvd å kutte ut før. Og jeg hadde egentlig ikke planlagt å slutte helt med den heller, men det bare ble sånn. Men jeg hadde bestemt meg for å kutte ned. Planla å drikke Pepsi max kun om kveldene, og vann eller svak Fun light på dagtid. Det gikk helt greit. Tidligere måtte jeg ha Pepsi max til frokost! Så begynte jeg å drikke mer vann og Fun light på kveldene også. Og tilslutt var brusen helt borte. Og jeg savner den heller ikke! Smakte litt i jula og det var absolutt ikke godt!

Det har vært diskutert mye om lettbrus. Jeg føler at sukkersuget er helt borte etter at jeg kuttet ut brus. Tidligere fikk jeg i perioder veldig lyst på sjokolade, men nå er også det borte. Helt utrolig.
Føler at jeg er på riktig vei. Hadde en god start i desember og i morgen er det ny veiedag

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:46   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Noen opplever et søtsug når de drikker lettbrus, og da er det jo aller best å holde seg helt unna Alt man blir avhengig av er det vel greit å la ligge.

Andre opplever ikke dette og da ser jeg ikke helt problemet med å ta seg et glass i ny og ne. Alt med måte.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 17:49   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pepsi max

TRE liter?

Anyways, bra for deg

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:29   #4
alexsandra
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 284
alexsandra er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

jeg må bare si at du er utrolig flink. jeg er avhengig av pepsi max og går helt bananas hvis jeg ikke har for vondt i huet og blir sur.
merket du noe når du sluttet på humøret, hodepine?
råd for og kutte ut brus mottas med stor takk

alexsandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nytt forsøk på ketolyse kuren (15.6) Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:43   #5
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Så flink du er drikker nok minst 2 liter pr dag jeg å, tenker kutte ned på det, men som jeg føler nå, kommer jeg til å ha pepsi max i kjøleskapet, det er jo "kaffen" min det men har bestemt meg for å drikke et glass vann for å "fortjene" et glass brus, en fin måte for meg å få i meg mere vann også

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:46   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

men har bestemt meg for å drikke et glass vann for å "fortjene" et glass brus, en fin måte for meg å få i meg mere vann også

Du bør trappe opp til min 2 glass vann pr glass pepsi max

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 18:53   #7
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du bør trappe opp til min 2 glass vann pr glass pepsi max

Ja,tenker det etter hvert har drukket veldig lite vann til nå....har litt problem der, men tenker begynne sånn så blir det en vane etter hvert...håper jeg

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:03   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

håper jeg

Håp kommer man ikke langt med, man må bestemme seg for å ta bevisste valg. Ingen andre enn en selv kan endre vanene...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:08   #9
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Pepsi max

Så flink du er!!
Jeg lurte på, er det lov til å drikke fun light på lavkarbo?

__________________
Begynner på nytt igjen!



swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 19:29   #10
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.

Så flink du er!!
Jeg lurte på, er det lov til å drikke fun light på lavkarbo?

Fun light er lov ja.

Vi drakk mye pepsi max før, men nå kun i helgene, er jo kjempedyrt. Drikker heller litt fun light innemellom, om jeg vil ha litt kos

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:35   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Fun light er lov ja.

Vi drakk mye pepsi max før, men nå kun i helgene, er jo kjempedyrt. Drikker heller litt fun light innemellom, om jeg vil ha litt kos

Man bytter jo bare den ene giften med den andre!
Selv om begge er uten karber, er ikke søtstoffene akkurat sunne!
Sånn rent bortsett fra prisen er det ingen nytte i å bytte lett- brus med Fun light- saft!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:38   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.

Så flink du er!!
Jeg lurte på, er det lov til å drikke fun light på lavkarbo?

Hvis du vil drikke kjemikalier så versågod. Det er vel mer kjemikalier i fun light enn i lettbrus kanskje? For det har aldri vært et bær eller en frukt i nærheten av den flaska der altså. Bare se på innholdsfortegnelsen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 20:50   #13
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Pepsi max

Jeg har ikke byttet, drikker lite av begge. En flaske fun light kan vel vare en mnd eller to her hjemme, drikker stort sett rent vann, enklest og best. Menni en overgang kan fun light hjelpe mener jeg. Og en flakse fun light er rimligere enn en 4 pk pepsi max- hvertfall når en ser på hvor lenge de to enhetene varer

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 23:15   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Vann med bær/agurk/eplebiter/sitron/appelsin osv osv er mye bedre i en overgansfase!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 23:18   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vann med bær/agurk/eplebiter/sitron/appelsin osv osv er mye bedre i en overgansfase!

Æsj, snakk for deg selv!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 02:52   #16
Adeleide
Medlem
 
Adeleide sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 72
Adeleide er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Jeg syntes det var forbausende enkelt å slutte med søt drikke. Har vært HELT avhengig av appelsinjuice/brus/saft i hverdagen før, men etter bare en uke uten, ble jeg helt kvalm av ett glass med saft av fun light.

Husker jeg lærte en gang at sukkeravhengighet er en av de sterkeste avhengighetene - sterkere enn både røyk og mye annet dop og alko. Og kunstig søtningsmiddel har akkurat samme funksjon som ekte sukker i så måte. Det tar i snitt 14 dager å avvenne seg fra søtsaker, da er det til gjengjeld helt overstått!

Jeg har laget lemonade av pressede sitroner (økologiske!) og kanskje en teskje sukrin hvis sitronene er av det surere slaget. Dette funker helt topp for meg! Noen typer farris/bris er også uten særlig søtningsmiddel, så det drikker jeg hvis jeg har lyst på noe med bobler.

Det er så deilig å slippe å ha så lyst på noe man ikke får!

__________________



Adeleide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:26   #17
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Noen opplever et søtsug når de drikker lettbrus, og da er det jo aller best å holde seg helt unna Alt man blir avhengig av er det vel greit å la ligge.

Andre opplever ikke dette og da ser jeg ikke helt problemet med å ta seg et glass i ny og ne. Alt med måte.


Enig med deg. Alt med måte. Men for meg så er det som regel enten eller. Skal jeg bare ha litt, så sklir det veldig fort ut. Det dummeste jeg gjør er å ta bare bittelitt sjokolade - da MÅ jeg ha mer. Det er grunnen til at jeg sklir ut hver gang.
Jeg føler at det er riktig for meg å kutte ut brus for da unngår jeg søtsuget som den gir meg, mens andre kan kose seg med bare litt...

Lykke til videre

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:34   #18
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

TRE liter?

Anyways, bra for deg


Ja, minst tre liter hver dag.

Er veldig glad for at jeg har slutta med pepsi max, for nå har jeg virkelig troen på at jeg skal nå målet mitt!!!

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:56   #19
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av alexsandra, her.

jeg må bare si at du er utrolig flink. jeg er avhengig av pepsi max og går helt bananas hvis jeg ikke har for vondt i huet og blir sur.
merket du noe når du sluttet på humøret, hodepine?
råd for og kutte ut brus mottas med stor takk


Tusen takk
Jeg var akkurat slik før. Fikk vondt i hue og følte meg direkte uvel hvis jeg ikke fikk brusen min. Men jeg merket absolutt ingenting da jeg sluttet. Jeg drakk bare mindre og mindre og til slutt var den helt borte. Hvis noen hadde fortalt meg tidligere at jeg kom til å slutte med Pepsi max, så hadde jeg fått meg en god latter - men nå har jeg faktisk slutta.
Jeg har vel egentlig ingen spesielle råd, annet enn det jeg har gjort - og det fungerte for meg.

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 16:09   #20
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Så flink du er drikker nok minst 2 liter pr dag jeg å, tenker kutte ned på det, men som jeg føler nå, kommer jeg til å ha pepsi max i kjøleskapet, det er jo "kaffen" min det men har bestemt meg for å drikke et glass vann for å "fortjene" et glass brus, en fin måte for meg å få i meg mere vann også


Tusen takk

Det er jo faktisk en god tanke å drikke ett eller to glass vann for å fortjene et glass brus!

Lykke til!!!

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 16:19   #21
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av swimzy, her.

Så flink du er!!
Jeg lurte på, er det lov til å drikke fun light på lavkarbo?

Takk tusen

Jeg gir meg selv lov å drikke fun light, men jeg blander den veldig svakt - mest for å få en bedre smak på vannet. Kunne sikkert også brukt litt sitron istedet. Vannet her jeg bor er ikke spesielt godt, så da blir den enten vann med bittelitt fun eller Imsdal...

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 16:45   #22
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Man bytter jo bare den ene giften med den andre!
Selv om begge er uten karber, er ikke søtstoffene akkurat sunne!
Sånn rent bortsett fra prisen er det ingen nytte i å bytte lett- brus med Fun light- saft!


Enig med deg i å bare bytte "gift mot gift" er tull. Man blir kanskje mindre oppblåst hvis man ikke drikker mye kullsyre, men begge deler inneholder aspartam. Jeg bruker bare bittelitt Fun light i vannet for å få en annen smak, så jeg får tross alt i meg mye mindre "gift". Og det fungerer veldig bra for meg

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 17:07   #23
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Adeleide, her.

Jeg syntes det var forbausende enkelt å slutte med søt drikke. Har vært HELT avhengig av appelsinjuice/brus/saft i hverdagen før, men etter bare en uke uten, ble jeg helt kvalm av ett glass med saft av fun light.

Husker jeg lærte en gang at sukkeravhengighet er en av de sterkeste avhengighetene - sterkere enn både røyk og mye annet dop og alko. Og kunstig søtningsmiddel har akkurat samme funksjon som ekte sukker i så måte. Det tar i snitt 14 dager å avvenne seg fra søtsaker, da er det til gjengjeld helt overstått!

Jeg har laget lemonade av pressede sitroner (økologiske!) og kanskje en teskje sukrin hvis sitronene er av det surere slaget. Dette funker helt topp for meg! Noen typer farris/bris er også uten særlig søtningsmiddel, så det drikker jeg hvis jeg har lyst på noe med bobler.

Det er så deilig å slippe å ha så lyst på noe man ikke får!


Helt enig! Syns at det var veldig enkelt å slutte selv. Har følelsen av at jo mindre man fyller på, jo mindre trenger man. Og til slutt drakk jeg ikke mer brus. Drakk endel Farris i den perioden men ble bare enda mer oppblåst av all kullsyra, selv om det var Farris bris...
Jeg skal prøve lemonade av pressede sitroner jeg også. Det høres veldig godt ut! Hvor mye sitron pleier du å bruke pr liter vann?

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:42   #24
Adeleide
Medlem
 
Adeleide sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 72
Adeleide er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Man må nesten smake seg frem til riktig mengde sitron, sitroner er ganske forskjellige har jeg merket! Jeg pleier å kjøpe noen økologiske, de er ofte litt mindre enn de andre, men mye søtere og rundere i smaken. Da bruker jeg ca halvannen sitron pr liter vann, og skjærer noen skiver oppi til pynt i tillegg. Man kan sile sitronsaften hvis man ikke vil ha med fruktkjøttet, og tilsette en teskje sukrin eller lignende hvis det blir for surt. Noen ganger klemmer jeg oppi en halv lime også, da blir det en liten twist. Og husk isbiter! Namnam!

__________________



Adeleide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:28   #25
Roardo
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 91
Roardo er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Opprinnelig lagt inn av Adeleide, her.

Man må nesten smake seg frem til riktig mengde sitron, sitroner er ganske forskjellige har jeg merket! Jeg pleier å kjøpe noen økologiske, de er ofte litt mindre enn de andre, men mye søtere og rundere i smaken. Da bruker jeg ca halvannen sitron pr liter vann, og skjærer noen skiver oppi til pynt i tillegg. Man kan sile sitronsaften hvis man ikke vil ha med fruktkjøttet, og tilsette en teskje sukrin eller lignende hvis det blir for surt. Noen ganger klemmer jeg oppi en halv lime også, da blir det en liten twist. Og husk isbiter! Namnam!


Tusen takk! Skal prøves

__________________



Delmål: -20,2kg til påske
Roardo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
fun light, pepsi max


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pepsi Max Anitra Ketolysekuren 2 20-10-08 23:20
Pepsi max ... pelleline Ketolysekuren 17 28-06-08 20:44
Pepsi max Lilleomamma Dr Lindbergs 3 10-04-08 16:00
Pepsi max MissPhun Lavkarbo generelt 47 13-01-08 23:26
Pepsi Max Fleskepølsa Induksjonen 12 08-02-04 00:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no