Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Hva bør jeg få i meg i kveld?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-12, 19:15   #1
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Hva bør jeg få i meg i kveld?

I dag har det ikke vært noe typisk dag matmessig så derfor trenger jeg tips til hva jeg mangler.

Til frokost spiste jeg: 1 stekt egg, og en blanding med blomkål, squas, paprika, purre og litt tandori krydder, samt ca 20 gram skinke.
Så har jeg ordnet til selskap i hele dag så da har jeg ikke spist noe før jeg spiste 1 lavkarbo vaffel med lerum sukkerfrie syltetøy og et lite stykke fromasj kake.

Hva bør jeg da spise i kveld for at dagen skal bli bedre sånn matmessig. Har max spist 6-7 g karbo i dag og det er litt lite?

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 05:23   #2
jansen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: ålesund
Alder: 39
Innlegg: 25
jansen er på en erverdig vei

Sv: Hva bør jeg få i meg i kveld

sorry, men om du har lest att du bør få i deg mest karbohydrater av grønnsaker, så spis mest mulig karbohydrater, å vei grønnsakene... du vet gjerne ca hvor mye du har spist av hver sort, å da spiser du fornuftig av hva du bør få i deg, enkelt å greit vi er ny på det alle mann, å med fornuft så vet vi hva vi bør få i oss =

jansen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og mosjon. Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 01:29   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva bør jeg få i meg i kveld?

Kjøtt/fisk og ost, salat og litt nøtter kansje?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45
Om fedmeoperasjoner på NRK 19.30 i kveld Iset Generell diskusjon 19 01-05-07 21:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no