Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spør her og jeg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-07, 19:43   #26
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

brukes disse matlaging elelr kan jeg feks ta en skje før hvert måltid?

Tar du en skje olje før mat hjelper det på fettforbrenningen og du blir tidligere mett.
Hvis det har gått for lang tid siden forrige måltid tar jeg meg en skje eller tre med olje eller fløte for at jeg ikke skal overspise.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 04-04-07, 20:24   #27
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Tar du en skje olje før mat hjelper det på fettforbrenningen og du blir tidligere mett.
Hvis det har gått for lang tid siden forrige måltid tar jeg meg en skje eller tre med olje eller fløte for at jeg ikke skal overspise.

jeg skal liksom ta en skje før hvert måltid med sliter med konsistensen.
brekker meg utrolig mye.prøver å finne måter og ta dette på uten å kjenne den ekle konsistensen

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 08:59   #28
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

uff nå er motivasjonen liten til å fortsette.
har gått opp nesten 2 kg siden start ligger likt på målebånde som forrige uke,og dette etter en uke med mer fett.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:02   #29
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Har du vurdert å bruke www.fitday.com eller tilsvarende?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 09:04   #30
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Har du vurdert å bruke www.fitday.com eller tilsvarende?

nei skjønte ikke så veldig mye av det jeg.og har ikke akkurat stort med tid til å legge inn alle matvarer.tar vel lang tid det.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:31   #31
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

nei skjønte ikke så veldig mye av det jeg.og har ikke akkurat stort med tid til å legge inn alle matvarer.tar vel lang tid det.


Det tar litt tid å legge inn til å begynne med, men når man får dreisen på det så går det som en lek.

Alternativt så finnes det en link her inne til program på norsk du kan laste inn gratis.

Om du ikke registrerer hver dag så hadde det vært interessant å se hvordan fordelingen din på mat var.

Du kan, om du vil, skrive ned nøyaktig hva du spiser per dag en eller to dager og sende det til meg på PM, så skal jeg legge det inn og se hva resultatet blir

Ikke gi opp enda

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:55   #32
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det tar litt tid å legge inn til å begynne med, men når man får dreisen på det så går det som en lek.

Alternativt så finnes det en link her inne til program på norsk du kan laste inn gratis.

Om du ikke registrerer hver dag så hadde det vært interessant å se hvordan fordelingen din på mat var.

Du kan, om du vil, skrive ned nøyaktig hva du spiser per dag en eller to dager og sende det til meg på PM, så skal jeg legge det inn og se hva resultatet blir

Ikke gi opp enda

takk for det.har en såkalt spisedag i dag også for å tenke hva jeg vil.
men om jeg fortsetter.noe jeg tror jeg gjør så skal jeg si fra om jeg vil du skal sjekke fordelingen for meg.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 11:56   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

uff nå er motivasjonen liten til å fortsette.
har gått opp nesten 2 kg siden start ligger likt på målebånde som forrige uke,og dette etter en uke med mer fett.

Hvordan er sammensetningen på maten din og hva og hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Bruker du oppskriftene i ketolyseboka? Jeg brukte de slavisk de første 2-3 ukene, slik at jeg kom godt i gang.... De er laga spes for ketolysekuren...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:07   #34
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hvordan er sammensetningen på maten din og hva og hvor mye spiser du i løpet av en dag?
Bruker du oppskriftene i ketolyseboka? Jeg brukte de slavisk de første 2-3 ukene, slik at jeg kom godt i gang.... De er laga spes for ketolysekuren...

syns oppskriftene i boka er veldig ensoformige jeg.også er jeg nok litt kresen så spiser ikke alt der.vurderte og prøve ukesmenyen der men fant ut at det var en god del der jeg ikke klarer å spise.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:11   #35
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av ninne, her.

syns oppskriftene i boka er veldig ensoformige jeg.også er jeg nok litt kresen så spiser ikke alt der.vurderte og prøve ukesmenyen der men fant ut at det var en god del der jeg ikke klarer å spise.

Hva med å plukke ut det du klarer å spise og lage din egen meny etter det?
Skjønner jo at det er veldig frustrerende når det ikke går rette vegen..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:16   #36
ninne
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Innlegg: 182
ninne er på en erverdig vei

Sv: Spør her og jeg

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hva med å plukke ut det du klarer å spise og lage din egen meny etter det?
Skjønner jo at det er veldig frustrerende når det ikke går rette vegen..

hadde ei uke jeg og ei venninde laga ukesmeny og det var den jeg fulgte i uke 2 av kuren.altså det jeg har skrevet i 1 innlegg her.

ninne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikkert Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 12:29   #37
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Spør her og jeg

Oki. Folk er forskjellige og reagerer forskjellig. Jeg kunne ikke brukt søtstoff og barer slik som du. Jeg må holde meg unna det.
Jeg merker at mye salt binder vann veldig og da må jeg bruke 1-2dager som jeg drikker mengder med vann for å få løst opp igjen...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no