Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bra nettside for protein osv

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-05, 22:39   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Bra nettside for protein osv

http://www.internutrition.no/

Dette er en forholdsvis ny nettside (forstod jeg det som) som har en del nye interessante produkter. Mange av proteinpulverene er søtet med splenda!!

Det har også proteinpulver (whey) med 0 g karbo i nye smaker (is-te og punch!), og desserter (butterscotch, banan og sjokoladepudding) med lite karbohydrater (det står 2,5 gram - av fiber, så da blir det vel 0 da!). Prisene virker greie. De har også fettsyrer og solaray multivitaminer, m.m.

Tenkte bare jeg skulle tipse om siden! Vet at mange er "glade" i splenda Tror jeg kommer til å bestille litt herfra!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-05, 23:24   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dingpot

http://www.internutrition.no/

Dette er en forholdsvis ny nettside (forstod jeg det som) som har en del nye interessante produkter. Mange av proteinpulverene er søtet med splenda!!

Det har også proteinpulver (whey) med 0 g karbo i nye smaker (is-te og punch!), og desserter (butterscotch, banan og sjokoladepudding) med lite karbohydrater (det står 2,5 gram - av fiber, så da blir det vel 0 da!). Prisene virker greie. De har også fettsyrer og solaray multivitaminer, m.m.

Tenkte bare jeg skulle tipse om siden! Vet at mange er "glade" i splenda Tror jeg kommer til å bestille litt herfra!

Hei
-----kremt. Sjekk www.ketolyse.no 98% rent protein uten tilsetninger og garantert ikke genmodifisert 99mkr !
Protein er ikke allt, men kjekkt å ha.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-05-05, 11:58   #3
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Ja men det er rent soyaprotein uten smak, er det ikke? Jeg tenkte på de som ville ha litt smak også jeg... særlig for de som er vegetarianere. Mange gode sommersmaker. Jeg har forøvrig bestilt 2 stk smaksprøver som jeg får i posten. Kan komme med tilbakemelding på smak når jeg har prøvd dem

Men joda, ketolyse.no skal ha for at de har billig soyaprotein. Power-sport.no har også billig soyaprotein, men de selger i 5 kg sekker (eller spann??). Men husker ikke hvor "trygge" disse proteinene er (denaturering, behandling osv). Til gjengjeld er det 0 g karbo i det pulveret... Huff! det er en jungel! Jeg kommer bare med tips, så får folk bestemme selv hva de vil ha!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-05, 11:11   #4
NK
Juniormedlem
 
NK sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Tønsberg
Alder: 55
Innlegg: 37
NK er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
-----kremt. Sjekk www.ketolyse.no 98% rent protein uten tilsetninger og garantert ikke genmodifisert 99mkr !
Protein er ikke allt, men kjekkt å ha.

Vennlig Hilsen
Torkil

Det der er vel et rent soya Isolate (non-GMO) 99.- for 400gram uten smakstilsetning er greit nok men langt fra noen superpris .
Internutrition har myseproteiner som smaker godt til bra priser

NK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kostholdsfilosofi: Mørk sjokolade + rødvin Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
fantastisk side med vitaminer, mineraler osv osv Iset Generell diskusjon 2 24-03-04 10:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no