Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-07, 21:13   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

218 :d

Er dere knallglup hele gjengen??

Jeg får rett veldig ofte, men likavel rekker jeg bare ca 20 spørsmål hver runde. Og jeg svarer med EN gang spørsmålene dukker opp..

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 21:26   #27
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

muahaaaaa, jeg er på lista!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:23   #28
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

445! Puh ... det var slitsomt!!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:26   #29
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

445! Puh ... det var slitsomt!!

Fy flate så flink

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 22:42   #30
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

445! Puh ... det var slitsomt!!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:07   #31
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

665 Og nå må armen hvile

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:26   #32
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

665 Og nå må armen hvile

Nei, D**EN!!



Mååå prøve å slå deg, da ... Men det blir ikke mer på i meg før i morra nå altså ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 23:28   #33
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nei, D**EN!!



Mååå prøve å slå deg, da ... Men det blir ikke mer på i meg før i morra nå altså ...

Klarer ikke mer i dag, jeg heller.... Fikk nesten krampe i armen og holdt på å bite sund tunga tilslutt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 00:06   #34
Multi
Medlem
 
Multi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 54
Innlegg: 116
Multi er ny på veien

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Jeg fikk 23 enda jeg svarte rett på alle . Treeeg ??????

__________________


Multi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 01:42   #35
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Aaaaarggghh!!

Jeg prøvde en gang til, begynte ca ti over tolv og holdt på til nå ...! Har sittet her halvdød av trøtthet, øynene holdt på å dette igjen, og suten skrek i magen. Og så hang spillet seg opp. Jeg hadde masse tid igjen, ca tre minutter. Jeg fikk ikke svart, klokka raste nedover, og jeg satt og klikket desperat ...

Jeg endte på 1128 ... Bare littegrann unna de beste. Jeg kunne havnet på toppen med god margin!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:03   #36
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Herreguuuud, 1128! Du er jo helt vill du Frøy! Men herregud så irriterende, da... Typisk at det henger seg opp, liksom..

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:05   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Har oppdaga en feil i denne quiz-greia

en cyclop har bare ETT øye, ikke to slik svaret hevder. Jeg hadde sikkert fått 1000 poeng ekstra hvis fasiten var rett (dårlig taper?? neida )

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:17   #38
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

45 :d

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 14:29   #39
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Konkurranse, vinn gavekort.. Hvor mange klarer du?

Ah, ny rekord, 264.. "yay" Bare at nå hang jo min seg selvfølgelig opp også da, og HERREGUD Frøy, jeg skjønner frustrasjonen din! Man trykker og trykker, og da plutselig har spillet bestemt seg for at man har svart på det spørsmålet som enda ikke har kommet på skjermen, og det er jo feil.. *gneldre*

Men! Jeg var oppe på tiden 3.20, og det har jeg aldri vært før

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no