Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Januarskravletråd 2013

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-01-13, 18:21   #26
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarskravletråd 2013

Men har veldig lyst til å få med meg idol i kveld før jeg sovner da

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:21   #27
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Nesehorn er innkjøpt og sånne tabletter, fenu max eller hva de het. Bukkehornskløver og timian. Skal visstnok hjelpe mot tett nese og tettebihuler. Mange som sier de hjelper.

Vi har gått på skøyter i 18 minus Det var kaldt, en snau halvtime hælte vi, det var mest kaldt i ansiktet.

Fikk du med deg idol Stinei? Må innrømme at hadde jeg vært alene med unga, så hadde jeg tatt de med meg opp i senga og lagt meg samtidig med de, lest på sengekanten og slukket lyset.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:38   #28
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Bæstemor, her.

Hundene mine er av rasen Nova Scotia duck tolling retriever (toller). Nå har vi to tisper (10 og 4 år), og en hannhund som fyller 8 år i dag. Om du vil se så kan du gå inn på hjemmesiden vår www.kennelheliomar.com , jeg har også en blogg som heter Tones verdensrom som er linket fra hjemmesiden.

Åååååå - de er så fine!!! Om jeg en gang skal ha hund kunne jeg tenke meg en sånn, de har passe størrelse og så nydelig farge, om det er "lov" å tenke sånn når man skal velge hund da. Hvordan er de når det gjelder agility? De er veldig lærenemme, er de ikke?

Jeg har ingen konkrete planer om hund altså, bare leker med tanken. Det er uansett ikke aktuelt før om en del år pga bosituasjonen og det blir neppe når den endrer seg heller, men det er jo lov å drømme.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 22:41   #29
stinei
Seniormedlem
 
stinei sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 696
stinei har en fantastisk aura rundt segstinei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Januarskravletråd 2013

Fikk du med deg idol Stinei? Må innrømme at hadde jeg vært alene med unga, så hadde jeg tatt de med meg opp i senga og lagt meg samtidig med de, lest på sengekanten og slukket lyset.[/quote]

Ja, hadde veldig lyst til å legge meg sammen med dem, altså. Litt vanskelig når de ikke legger seg samtidig. Men eldste spurte om vi kunne se Avengers sammen, så da har jeg sittet og sløvet i sofaen med han, veldig koselig da! Har sett Idol fra opptak nå, og satser på senga nuh :-)

God bedring til deg, tette bihuler er noe skit!

__________________
Min journal -velkommen inn!
stinei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - ketolyse - Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 09:17   #30
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien

Sv: Januarskravletråd 2013

Hører vel hjemme her jeg! Kan jeg få bli med? Over 37 kg ned til det som ligner en trivselsvekt... Kjedt, fordi jeg for et år siden, nesten var der... Men så sluttet jeg å røyke! Det var 30 kg opp på bare noen få måneder... Men har fått snudd det nå, 6 kg ned, 4 av de i ketose... (Og 30 cm ned på 5-6 dager...

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 10:35   #31
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Velkommen så mye Xenia! Koselig med flere hedmarkinger her

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 11:46   #32
Myrine
Medlem
 
Myrine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 217
Myrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snillMyrine er virkelig snill

Sv: Januarskravletråd 2013

Velkommen Xenina.. og gratulerer med røykeslutt

__________________
Myrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbokost med fokus på energibalansen ;) Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 13:12   #33
Xenia
Medlem
 
Xenia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Ringsaker, Hedmark
Alder: 55
Innlegg: 147
Xenia er ny på veien
Talking

Sv: Januarskravletråd 2013

Tusen takk! Men jeg begynte dessverre å røyke igjen, for jeg kunne ikke øke mer i vekt... Røyker ikke så mye da, men nok til at det ikke krøller med vekta...

Xenia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 14:43   #34
MiniMe!
Juniormedlem
 
MiniMe! sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 27
MiniMe! er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråd 2013

Hei alle sammen!
Kan jeg også bli med å skravle?
Er "ny" her, dvs, jeg kastet meg på lavkarbobølgen for noen år siden og gikk ned rundt 10 kg (av 30 ønskelige). Så ble jeg gravid, og etter fødsel og amming sitter jeg her med alle 10 kg + litt til.
Så nå har jeg begynt på'n igjen- men føler meg helt grønn! Startet som sist med Atkins induksjon, og har allerede ifølge vekta mistet 3 kg på første uka. Er sprudlende glad, men lurer på en ting. Sist gang merket jeg vektnedgang med en gang bla på at magen ble så synlig "liten" veldig fort, men denne gangen er den like oppblåst som før...hvorfor?

Ellers så er det en nydelig dag i Trondheim i dag, men jeg er dessverre alt for trøtt, etter å ha lagt meg alt for sent, etter å ha sett en alt for dårlig film- til å gå tur!

MiniMe! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 20:10   #35
Bæstemor
Juniormedlem
 
Bæstemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 48
Bæstemor er på en erverdig vei

Sv: Januarskravletråd 2013

[quote=TrillTrall;1419954]Åååååå - de er så fine!!! Om jeg en gang skal ha hund kunne jeg tenke meg en sånn, de har passe størrelse og så nydelig farge, om det er "lov" å tenke sånn når man skal velge hund da. Hvordan er de når det gjelder agility? De er veldig lærenemme, er de ikke?

Tolleren er en hund med mye fart og energi, og det er mange som bruker de til agility.

__________________
Livet er ikke for amatører.










Bæstemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 22:04   #36
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Velkommen så mye MiniMe!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-01-13, 11:37   #37
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januarskravletråd 2013

Oppdaget ikke januarskravletråden før nå jeg! :O

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 08:27   #38
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Januarskravletråd 2013

Det er ikkje for seint før det blir februar, Nupsida
Kjekt å sjå deg igjen, om enn under litt triste omstendigheter - 50 kg er tøft. Men du klarer det!
Vi står på og gir oss ikkje, enda vi snublar litt undervegs.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 08:41   #39
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januarskravletråd 2013

Så hyggelig å se deg og igjen zillah!

Nei, er ikke så hyggelig med den vektoppgangen, men jeg har klart det før og jeg er helt sikker på at jeg skal klare det igjen nå vet jeg hvordan man går ned, problemet er bare å bli der!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 11:42   #40
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.


Men hvorfor har jeg ikke prøvd dette før? JJeg sliter med slinmhinner som sveller hele tiden, men samtidig har jeg slitt med bihulene. Og jeg er tragisk avhengig av nesespray og mitt nyttårsforsett er å klare å slutte med nesesprayen.

Jeg er også avhengig av nesespray. Så avhengig at jeg alltid må sørge for å ha en med, får angst uten
Det er en himmelsk følelse når man er tett, tar en sprut, og får puste

Jeg har nå vært kjempeflink og har ikke brukt nesespray i 2013 Er fortsatt ofte litt tett, utover kvelden og natta. Men jeg må fortsatt sørge for å ha nesespray tilgjengelig, bare sånn i tilfelle...og når man har missbrukt nesespray i en årrekke funker ikke saltvann i det hele tatt...

Godt det ikke er verre ting jeg er avhengig av...

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 14:19   #41
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Januarskravletråd 2013

Note to self: ikke spis peanøtter, ikke spis peanøtter, ikke spis peanøtter!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 16:59   #42
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

Jeg er også avhengig av nesespray. Så avhengig at jeg alltid må sørge for å ha en med, får angst uten
Det er en himmelsk følelse når man er tett, tar en sprut, og får puste

Jeg har nå vært kjempeflink og har ikke brukt nesespray i 2013 Er fortsatt ofte litt tett, utover kvelden og natta. Men jeg må fortsatt sørge for å ha nesespray tilgjengelig, bare sånn i tilfelle...og når man har missbrukt nesespray i en årrekke funker ikke saltvann i det hele tatt...

Godt det ikke er verre ting jeg er avhengig av...

En hel måned uten nesespray! Flink du Jeg har ikke klart å venne meg av enda, men reudusert antall ganger i døgnet som jeg trenger å åpne opp. Jeg får angst av å ikke ha med nesespray, jeg blir svimmel og føler jeg ikke får nok luft om jeg ikke får åpnet opp, å puste gjennom munnen er ikke nok.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 20:14   #43
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

En hel måned uten nesespray! Flink du Jeg har ikke klart å venne meg av enda, men reudusert antall ganger i døgnet som jeg trenger å åpne opp. Jeg får angst av å ikke ha med nesespray, jeg blir svimmel og føler jeg ikke får nok luft om jeg ikke får åpnet opp, å puste gjennom munnen er ikke nok.

Nei, å puste gjennom munnen er ikke nok! Men nesesprayen er skummel. Den er så avhengighetsskapende. Jeg er mindre tett nå enn når jeg brukte den daglig...

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:03   #44
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januarskravletråd 2013

Etter å ha kviet meg siden jeg begynte på det nye kostholdet har jeg tatt de første bildene som skal brukes til å sammenligne vektnedgangen.. Ikke mye morro, men angrer på at jeg ikke gjorde det når jeg var på mitt største! Jaja, nå er de hvertfall tatt og nå har jeg motivasjon til å gå enda mer inn for å få et bedre kosthold!

Og GLEDER meg til å se forskjellen om noen måneder!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 13:15   #45
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Om det er noen trøst Nupsida, det finnes så vidt jeg vet, 1 bilde av meg fra jeg var på mitt største for 26kg siden.. Og det er ikke et det går an å bruke for å sammenligne med andre. Angrer litt på det, skulle gjerne hatt et å henge på kjøleskapsdøra som en påminner...

Jeg har spist sjokoladekake til frokost, rester av fedons franske( uten fruktose, med steviosa) etter bursdagsfeiring i helgen. Lunsj ble en porsjon kyllingsuppe med kokosmelk.
Middag hos oss blir tomatsuppe med kjøttdeig og Lena Beatrices pannekaker( 2 egg+3ss fløte pr porsjon, lager nok av 8 egg og 1 1/2dl fløte) med rørte jordbær søtet med steviosa.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 21:24   #46
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Januarskravletråd 2013

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Etter å ha kviet meg siden jeg begynte på det nye kostholdet har jeg tatt de første bildene som skal brukes til å sammenligne vektnedgangen.. Ikke mye morro, men angrer på at jeg ikke gjorde det når jeg var på mitt største! Jaja, nå er de hvertfall tatt og nå har jeg motivasjon til å gå enda mer inn for å få et bedre kosthold!

Og GLEDER meg til å se forskjellen om noen måneder!

Det er så fint å lese at du er så motivert og ved så godt mot, Nupsida!! Jeg blir rett og slett skikkelig inspirert!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 02:04   #47
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Januarskravletråd 2013

Idag har vært en slik dag der man bare har lyst å ligge i senga hele dagen, formen er ræva, hodet fullt av bomull og energien er på ferie. Så idag har jeg levd på enkle løsninger

(Veldig sen) Frokost: Restemiddag fra stroganoffen i forrige uke (Det å fryse ned mat er bare genialt!) og en salat av hjertesalat, en god dæsj med mais (ikke helt bra på lavkarbo som sagt, men hadde blitt en kjedelig salat uten og orket ikke gå på butikken) og noen cashewnøtter.

Middag: Ett beger med Snjo (Heller ikke det sunneste på lavkarbo, da det er en del karber i det, men bedre enn mye annet), noen nøtter og en atkinsbar

Kveldsmat: En atkinsbar til og resten av nøttene

Snacks: Fant en ny pakke med dent på butikken idag, søtet med stevia så da har faktisk dent også kommet med drops som er helt uten sukker (Yay!), så da ble det noen drops fra der og noen drops fra lackerol. Har også blitt en del pepsimax idag

Oppsummering av dagen: Har vært lite bra mat idag med litt for mye karber og litt for lite grøntfor, men slik går det fort når man ikke er i form og jeg er egentlig veldig fornøyd med at jeg klarte å komme hjem med «godis» uten sukker istedenfor alt annet jeg eeeegentlig hadde lyst på. Så da er jeg egentlig fornøyd med dagen med tanke på utgangspunktet Imorgen satser jeg på bedre form og bedre mat!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 20:26   #48
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Januarskravletråd 2013

Jeg har kost meg med Lena Beatrice sin kyllingsuppe til middag i dag, nam nam!

Imorgen er det februar og da må vi starte ny skravletråd, tiden flyr!

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 20:45   #49
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråd 2013

Vært på bytur og brukt en formue på helsekost; magnesium, krom, cocosa,en deilig te..
Prøver på harde livet å slutte med nesespray, jeg er skikkelig avhengig. Jeg har en plan etter tips fra noen andre, venne av et og et nesebor. Så i mens er det nesespary når det er pottetett i venstre nesbor og ellers saltvann med mentol( og den funker delvis)+ fenu max tabletter. Funker ikke dette, går jeg til legen og spør om rhinexin eller hva det het. Jeg har vært avhengig av og på i 20 år.

Mat i dag ble bla kaffe med fløte i bilen, egg, spekeskinke, majones i sykehuskantina( var på kontroll med et barn), en steviasjokolade( uff, uff, ikke bra, veldig god), en porsjon kalkunsuppe og nå skal jeg ta en porsjon svenske ostekake( egg, fløte og cottage cheese).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 21:23   #50
trottisen
Juniormedlem
 
trottisen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Groruddalen
Innlegg: 12
trottisen er på en erverdig vei
Smile

Sv: Januarskravletråd 2013

Hei alle sammen!

Får jeg henge her med dere?

Er en jente på 27 år ifra Oslo som bor i Groruddalen med min forlovede og våre kjære små jenter på 2 og 3 år. Til sommeren skal vi gifte oss på et vakkert slott i nabolandet og jeg gleder meg SÅÅ mye

Må få av meg det jeg la på meg under de to tette svangerskapene, og nå har jeg endelig klart å ta tak (har bestilt en litt for liten brudekjole, hehe). Har allerede klart å gå ned 6 kilo og ifølge BMI kalkulatoren må jeg ned 29 kilo til for å nå normal vekt.

Vet ikke helt om jeg noen gang kommer til å nå normalvekt, og det gjør ingenting. Må hovedsaklig ned i vekt på grunn av helsa. Knærne mine begynner å svikte og sakte men sikkert har selvtilliten har også begynt å minke.


Er det mange aktive brukere her inne eller?

trottisen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vet ikke..? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråd for januar 2013 gamlebyen Trening 140 31-01-13 22:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no