Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-04-11, 19:40   #51
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kos deg glugg!!!

Tusen takk kanutten
For jeg mente virkelig ikke å være purke! Men inni mellom er det vanskelig å forklare meg uten å dele hvilken erfaring jeg har rundt dette med mat... Jeg jobber relativt hardt for å finne en balansegang i kostholdet mitt, å som jeg skriver, om jeg aldri kan tillate meg en slik dag eller to så gjør det noe med tankegangene mine rundt mat- Til det negative....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-04-11, 19:51   #52
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Herlega london, nå skrev jeg et laaaangt innlegg og alt forsvant!!!

Maylinn: jeg tror du er inne på noe veldig viktig, nemlig at alle er forskjelliuge. Og derfor også var det jeg startet tråden ,for å se hva folket tenkte rundt dette her.

Syns ikke du er krass i det hele tatt, syns det er flott å få frem de ulike nyansene. Håper forøvrig alt er bare bra med deg nå. Det høres ut som du har vært gjennom tøffere tak enn mange av oss andre ja..

Det ender vel med tanken åp å smake på noe ulovlig, vil jeg tro om jeg kjenner meg selv rett. Og når jeg mener smake på, eller skeie ut, snakker vi om kanskje 2 pommesfrites . Jeg kommer ikke tilå klare en hel porsjon, det vet jeg.

En spiseforstyrrelse er forferdelig vanskelig, å det er ikke det at jeg er ute etter at folk skal si "å stakkars deg" eller noe sånt Men jeg syns det er så utrolig viktig å få frem at det er veldig mange som har et trøblete forhold til mat. Jeg tror at det er enormt mange som ender på ketolyse som har prøvd "alt", å ikke kommet dit de vil. Ja, jeg har kjempet mange tøffe tak når det kommer til dette med mat, å det er derfor jeg vil slå et slag for alle de som kommer fra litt det samme stedet som meg selv

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:22   #53
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Mente ikke å stakkarsliggjøre deg, men når man hører om slikt du forteller er det vanskelig å ikke føle omsorg man ønsker jo sterkt at folk skal ha det bra!!!

Idag reiser mannen min og jeg til Oslo. Litt senere enn vanlig fordi eldste ble akutt syk med kjempehøy feber i går kveld! Turen hang i en tynn tråd, men barnevaktene (min søster med mann) og mine foreldre sier det er null problem at vi drar. Eldste også sier det er greit
Så bekymringene for karber/ikke karber er overtatt av skal vi reise/ikke reise men nå reiser vi, så håper jeg alt går fint her hjemme. Skal en kjapp tur innom fastlege i ettermiddag med ham for å se om det er noe som trenger penicillin

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 13:38   #54
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Mente ikke å stakkarsliggjøre deg, men når man hører om slikt du forteller er det vanskelig å ikke føle omsorg man ønsker jo sterkt at folk skal ha det bra!!!

Idag reiser mannen min og jeg til Oslo. Litt senere enn vanlig fordi eldste ble akutt syk med kjempehøy feber i går kveld! Turen hang i en tynn tråd, men barnevaktene (min søster med mann) og mine foreldre sier det er null problem at vi drar. Eldste også sier det er greit
Så bekymringene for karber/ikke karber er overtatt av skal vi reise/ikke reise men nå reiser vi, så håper jeg alt går fint her hjemme. Skal en kjapp tur innom fastlege i ettermiddag med ham for å se om det er noe som trenger penicillin

God bedring til eldstemann!! Sender all den gode energien jeg kan

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 17:23   #55
Bombus
Medlem
 
Bombus sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 74
Innlegg: 179
Bombus har en fantastisk aura rundt segBombus har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

En venn av meg sier at 80 % gjennomføring av sitt planlagte kosthold er det som holder best i lengden. Så kan du jo tenke ut om du vil la alt fare og kose deg 100 % i ferien eller om du vil spare litt av kvoten til senere.

Mange gode råd her i tråden. Ta med noe grovt knekkebrød o.l. til noen av måltidene, som flere nevner. Ett av problemene kan være at man må være så forsiktig med friske grønnsaker på grunn av mulig magetrøbbel. Du må kanskje gi litt slipp på reglene og kjøpe noe skrellbar frukt som erstatning for grønnsaker.

Når jeg skal til Spania er espressokaffen på tapasbarene det som jeg gleder meg til. Det er skikkelig kos Null karber hvis man sløyfer sukkeret.

Forøvrig var det i Spania jeg "traff" lavkarbo i form av Dahlquists bok - en inspirasjon som har gitt 10 kilo minus og en varig endring i livsstil. Men det har intet med Spanias matkultur å gjøre...

__________________


Bombus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, på en måte Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:33   #56
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Spist frisk salat daglig, ikke noe problem med magen sålangt.
Jeg har funnet ut at den eneste som vet helt sikkert hva som passser meg best på ferien, er meg selv Så jeg har kost meg med litt lokalt øl, drukket champagne og kosa meg. Ikke mye, for det tåler jeg lite av og da tenker jeg ikke magemessig... ;P

Vi lever herrens glade dager og har det superfint!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:51   #57
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Spiste og koste meg, var innom dessertbordet bittelitt, hadde noen øl og drakk masse cola zero. Ikke gått opp noe, ikke gått ned noe

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 11:54   #58
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Sydentur, holde seg i skinnet eller kose seg?

Opprinnelig lagt inn av nadine, her.

Har nettopp vært i Paris og det gikk faktisk veldig bra.Koste meg litt med øl og vin.Maten var ikke noe problem da jeg lot ris/poteter ligge igjen på asjetten og spiste kun kjøtt/fisk/kylling og grønnsaker.Gikk på vekta når jeg kom hjem igjen og den viste det samme som før jeg dro

Smart skal snart til england i påsken og da tenker jeg å gjøre noe i samme duren. legge igjen ris/poteter igjen på asjetten. ta en salat til lunsj. skulle få smake fish&chips for første gang mend a spiser jeg kun fisken. unner meg kanskje en øl, men skal ikke overdrive karbene der nede å ødelegge alt.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned i vekt på sydentur Iza Spørsmål og svar 9 02-07-10 12:52
Kan man spise skinnet på grillet kylling? mor til 3 gutter Ketolysekuren 13 10-01-08 17:37
Flymat/sydentur Robyn Ketolysekuren 20 03-10-07 09:49
Billig sydentur for en person i juni? mofe Generell diskusjon 33 23-05-07 09:11
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no