Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

H&M og BH-str

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-10, 14:09   #26
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: H&M og BH-str

Tror hr kjekkas på 43 hadde ledd om JEG skulle komme med snoopy BH jeg altså...men jeg ønsker meg noen søte men sexy. Travet lindex og cubus i lunchen, fant ingenting

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 14:38   #27
Sylli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 2
Sylli er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Kappahl har en del - både for små og store. En venninne finner overhode ikke størrelsen sin noe sted (utenom på de aller dyreste stedene da..) men hun kom over noen "BH-kupp" på Kappahl. Utvalget er greit og de har en del som er fine.
Lykke til med å finne noen fine som passer

Sylli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 15:26   #28
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: H&M og BH-str

Etter å ha handler BH på Lalina på St.Hanshaugen vil jeg aldri handle noe annet sted, tror jeg.
Nå skal det sies at jeg har en veldig rar størrelse, og alltid har slitt veldig med å finne noe brukendes andre steder.
Akkurat nå har jeg bare to stykker, har ikke råd til å kjøpe flere. Men de har jeg hatt i henholdsvis et og et halvt og to år, og de er like fine! Og da har jeg hele denne perioden brukt nesten bare de to! Har fremdeles noen andre fra andre steder, men de bruker jeg bare i nødstilfeller, hvis jeg ikke får tid til å vaske.
Når det gjelder vasking sier de forresten på lalina at de skal vaskes hver fjerde dag, og kun håndvask.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 16:40   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Jeg må jo innrømme at den aller beste jeg har er en Prinsesse Tam-Tam bh til nesten femhundre spenn, som jeg kjøpte på en undertøysforretning på Sten og Strøm, mest fordi de hadde målt meg ordentlig der, og jeg følte jeg liksom måtte kjøpe en da. Men det går vel evigheter mellom hver gang jeg kan bruke så mye på undertøy, og ettersom jeg har en såpass enkel størrelse, er det greit å kjøpe på Lindex i 150-200 kronersklassen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 17:01   #30
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Tror hr kjekkas på 43 hadde ledd om JEG skulle komme med snoopy BH jeg altså...men jeg ønsker meg noen søte men sexy. Travet lindex og cubus i lunchen, fant ingenting

Med mindre dere har tenkt å omgås i undertøyet over lengre tid så tror jeg kanskje du overdriver viktigheten av _riktig_ BH. Men fint om den matcher resten av undertøyet - og alt er rent og ikke umulig å få av med én hånd Hvis du føler deg sexy så ser du sexy ut, og hva som funker for DEG er det jo bare du som vet (og sikkert kjekkas' på 43 snart)

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 17:26   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Jeg bruker 95 D/E. Men jeg haaaater gå med bh! Bruker den når jeg skal "omgås" folk eller gjøre stas på sambo.. Men hjemme sånn ellers og på jobb lar jeg puppa blafre løst.. MYE bedre! Og de har IKKE blitt lengere av den grunn.. Dessuten synes jeg de puppebestyrelsene de har på butikkene er ikke slik jeg vil ha. Jeg vil ha (les: sambo vil at jeg skal ha) halvcup og pushup..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 17:29   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Med mindre dere har tenkt å omgås i undertøyet over lengre tid så tror jeg kanskje du overdriver viktigheten av _riktig_ BH. Men fint om den matcher resten av undertøyet - og alt er rent og ikke umulig å få av med én hånd Hvis du føler deg sexy så ser du sexy ut, og hva som funker for DEG er det jo bare du som vet (og sikkert kjekkas' på 43 snart)

Jepp! Jeg får karamba om trusa er svart og bhen hvit.. Eller om trusa er svart i et mønster og bhen svart i et annet mønster.. Det MÅ være abolutt samme mønster, farge etc for at jeg skal trives i undertøy.. Hvis jeg ikke har det, går jeg heller uten...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 02:38   #33
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Signerer denne! xlnt bh-ane kostar ikkje skjorta og held bra.

De gjorde det før, men nå har jeg hatt tre på rappen som har gått i stykker allerede før første vask! Dessuten ligger de konsekvent en str under Lindex sine, altså at jeg må kjøpe de en str større.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

da jeg brukte 95C/D ... . Da var det ikke mye til utvalg, altså.

Jeg bruker det, og syns aldri jeg sliter med å finne noe.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

om de har spiler, i pose, så klart (om det har noe å si, vet jeg ikke)

Posen er ikke for å beskytte BHen, men vaskemaskinen. alle som noengang har mistet en spile veit hva jeg snakker om...

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

sånne "søte" med snoopy, hello kitty og alt sånt kan man jo bare glemme når man har mugger...

Ikke er det særlig pent når man har mugger heller (og er over 14....)

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men hjemme sånn ellers og på jobb lar jeg puppa blafre løst.. MYE bedre!

Bedre? Jeg får vondt i ryggen bare av å tenke på det! Jeg går aldri uten BH, både for min egen og andre folks skyld.. Har faktisk vurdert å sove med det også, men det stikker så fælt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 02:50   #34
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Jeg gikk tilfeldigvis forbi en Victoria's Secret butikk i USA, og gikk inn for å se. Jeg gikk ut med fem deilige BH'er som ser bra ut, føles bra ut og holder bra. Deilig, deilig! Det fikk meg til å skjønne at en BH ikke er en BH. Jeg vil heller betale litt mer for å få en god en altså!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åh, seksti grader er nok litt i det meste laget. Jeg vasker bh-er kun på førti, og om de har spiler, i pose, så klart (om det har noe å si, vet jeg ikke), og det er viktig å IKKE bruke tøymykner når man vasker bh-er, for det kan ødelegge elastikken!

Håndvask helst! Etter at jeg sluttet å vaske BH'ene i maskin, så har jeg ikke problemet med at spilene kommer ut fordi gummibeskyttelsen har gått bort.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Posen er ikke for å beskytte BHen, men vaskemaskinen. alle som noengang har mistet en spile veit hva jeg snakker om...

Word! For ikke å snakke om å få en spiss spile opp i armhulen eller opp i brystbeinet.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:35   #35
vossajinto
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 177
vossajinto er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jepp! Jeg får karamba om trusa er svart og bhen hvit.. Eller om trusa er svart i et mønster og bhen svart i et annet mønster.. Det MÅ være abolutt samme mønster, farge etc for at jeg skal trives i undertøy.. Hvis jeg ikke har det, går jeg heller uten...

Etter siste klesskap rydding fann eg ut at eg ikkje har et eneste sett med matchende Bh og truse.. Kan ikkje hugse sist eg hadde eit sett.. uffda.. *ler*.. Kanskje på tide med ein tur på butikken

__________________



vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:52   #36
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: H&M og BH-str

Jeg bruker Triumph og er veldig fornøyd med det. Betaler GJERNE noen kroner ekstra for å slippe BH-er som vandrer opp til nakken eller som lar puppa henge og dingle ned på magen!

Jeg synes det er mye lettere å bruke BH nå når jeg er 30 kilo mindre. Det er tydelig at pupper faktisk veier en del!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:55   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Jeg safer med å kun kjøpe svart undertøy. Da matcher liksom alt uansett .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 00:25   #38
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Min størrelse er ca 90C, og det har jeg ikke funnet på H&M en gang... De har 85C, men ingen i størrelse 90 eller 95, og så har de 100D. Jeg kan gå med 85C, og det er det jeg gjorde før jeg fant mine deilige Victoria's Secret-BH'er. Men hvorfor har de det hoppet der? Det er ganske stor forskjell på 85C og 100D...

Utrolig mange kvinner bruker feil BH-størrelse. Jeg antok at moren min var en av dem, og spurte henne i høst hvilken størrelse hun brukte. Hun trodde at hun brukte 80B/C - noe jeg kunne fortelle henne med en gang at var feil. Jeg fikk lurt henne med i en undertøysforretning og ba dem om å måle henne. 85D/E var dommen. To cup'er unna det hun trodde selv! Moren min påstod at hun ikke kunne gå med spile-BH med hennes pupper. Er det så rart at det var ubehagelig for henne før med feil størrelse? Hun gikk ut av butikken med fire BH'er, og to av dem var med spiler. Og hun elsket dem! Det hjelper at de er i rett størrelse, merkelig nok.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg safer med å kun kjøpe svart undertøy. Da matcher liksom alt uansett .

Problemet er bare at det fort blir litt horete hvis man har en lys topp... Så best å ha noen lyse og noen mørke BH'er.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 00:32   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Problemet er bare at det fort blir litt horete hvis man har en lys topp... Så best å ha noen lyse og noen mørke BH'er.

Jeg tror det blir en kald dag i helvete før du ser meg i en lys topp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 00:41   #40
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror det blir en kald dag i helvete før du ser meg i en lys topp

Hehe, da så. Problem løst!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 09:42   #41
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Utrolig mange kvinner bruker feil BH-størrelse. Jeg antok at moren min var en av dem, og spurte henne i høst hvilken størrelse hun brukte. Hun trodde at hun brukte 80B/C - noe jeg kunne fortelle henne med en gang at var feil. Jeg fikk lurt henne med i en undertøysforretning og ba dem om å måle henne. 85D/E var dommen. To cup'er unna det hun trodde selv!

Hihi. De fleste burde la seg måle, for å være sikker. Jeg trodde jeg var en 85C, helt til jeg en dag fikk målt og ble funnet til å være 80DD. Plutselig kjente jeg ikke vekten av puppene lenger, det var skikkelig, skikkelig a ha-opplevelse. For ikke å snakke om hvor mye bedre det så ut når det var plass til hele puppen oppi BHen

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 12:17   #42
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg safer med å kun kjøpe svart undertøy. Da matcher liksom alt uansett .

Samme her! Veldig greit, det. Har ein hudfarga også, men den kjøpte eg mest fordi eg hadde ein samme sort i svart, og dei hadde ikkje fleire av min storleik i svart, så då vart det beige. Lekkert

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 12:26   #43
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Det som ofte er, er at alle butikkene lager de fine opp til c og så blir resten kjerring bher. Men Lindex lager de fine opp til 85 c, så der finner du nok en del. Jeg sliter med samme selv, men bruker 80e, så finner bare fine på La Senza og Change og de er drit dyre. De i den str på lindex er helt tynne i stoffet. Vet ikke hvorfor de tror at når man har litt store pupper, så vil man ikke at stoffet skal støtte litt i seg selv og ikke være laget av det tynnest de finner.
Men 85c er det flere steder som har fine. Lindex, Kappahl, Triumph, Change og La Senza. Her er noe billig og noe dyrt. MEN La Senza har ofte salg Personlig syns jeg at Kappahl og Lindex har litt dårlig kvalitet og de blir ofte "posete" etter en stund. Gå på La Senza og se, de har som oftest salg og da får du også en fin bh. Hvis ikke får du presse puppa oppi en søt fra HM, hvis det bare er for syns skyld, så kan du vel klare det. Det er noen av de fine der som går til c altså. Jeg har funnet en del, men de er for små til meg, så må nøye meg med å tømme lommeboken når muggene skal bures inne!

Og Victoriassecret.com har masse fint som ikke er så dyrt. Problemet er at du kan kjøpe to forskjellige bher i samme str og få et sirkustelt og en som er altfor liten. Men det gjelder som regel str. over E. 85c er en ganske vanlig+ str, så tror du kan finne masse fint der


Sist redigert av Elinee : 22-02-10 kl 12:54.
Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:52   #44
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Er ikke alle bh'ene på La Senza som er så himla dyre da? Min favoritt-modell koster kun 299,-, og det er en pris jeg VELDIG villig betaler for en bh Nå var den nettopp på salg og, så da ble det jo "h&m-pris" Fin kvalitet, og fiiiiine modeller, farger og mønster
H&M sine størrelser er veldig begrenset, og jeg syns det er veldig rart at de har ett eget "plus size" merke til klær, men har bare små str. i bh'er. (Truser og for den del, som bare går opp til str. 42)

XLNT merket er sikkert vel og bra det, men der er det også begrensninger, for selv om de har store cup-str, så begynner de også med stor omkrets rundt, gjør de ikke det? Jeg har hvertfall aldri funnet noen i 80 der..?

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 22:32   #45
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Nei, la senza er forsåvidt ikke så dyre, men mye av det fineste er dyrt. (375 og 425) Det kaller jeg ganske dyrt. Change er jo ofte oppe i 500-600 og det syns jeg er veldig dyrt. Det er noe av det samme som med sko, de er gode i butikken, men når man komemr hjem er de ikke så gode alikevel. Samme gjelder en del bher, selv om de er dyre, og da er sekshundre kjipe penger.
For meg blir det eksta dyrt, for jeg har en slags crave for undertøy og kjøper nytt hele tiden.
Jo, det med kappahl, og lindex, er jo det at de bhene som skal være +size som regel starter på 90.
Jeg skjønner ikke hvorfor en butikk kan selge samme plagg i str xs og xl til samme pris og mene de ikke taper noe, da kan de da vel lage store bher i samme serie og! Det er såå mange som har større pupper enn c-cup og som ikke vil gå i kjerringbher!
Vel, jeg syns det er verdt å investere litt i gode bher. Puppene skal være der resten av livet og vi har nok av ting (graviditet, vektoppgang, vektnedgang etc) som gjør de hengete, så jeg gjør i hvert fall mitt ved å kjøpe ordentlig bher for å prøve å motvirke tyngdekraften :P
Til trådstarter, kjøp en ordentlig bh, det vil mannen sette mer pris på enn en sexy, for den hjelper til med å holde puppene fine så lenge som mulig Så i lengden, er det verdt det.

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 00:28   #46
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: H&M og BH-str

Jeg bruker 85E og klarer kun å finne store nok cuper på La Senza og andre dyre forretninger.. Og jeg syntes virkelig ikke at bh'ene har bedre kvalitet enn H&M. Jeg har vært veldig bevisst med å ta vare på kvitteringene mine fra La Senza for det går fort hull ved spilene, og de stikker meg! Irriterer meg grønn gul og blå over at jeg ikke passer inn i H&M sitt varierende undertøys-utvalg, til lave priser.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 01:09   #47
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg har vært veldig bevisst med å ta vare på kvitteringene mine fra La Senza for det går fort hull ved spilene, og de stikker meg!

Ikke vask BH'er i maskin! Det tærer på beskyttelsen på enden av spilene, og når det bare er skarpt metall igjen, så går de gjennom BH'en ja. Nå rekker BH'ene å bli slitte andre steder! Har ikke hatt en spile i armhulen på flere år.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:43   #48
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Jeg håndvasker alle bher, og det merkes! Gjorde ikke det før og stakk ut drapsvåpen både her og der. Change syns jeg holder absolutt best, med tanke på form og utvidelse, men La Senza holder også bra, syns jeg. De har bare en tendens til å være noe mer gnagete og utvide seg i omkretsen. Men bhene på La Senza er ofte mye finere enn de på Change, og da er det litt forskjellige dupeditter som gnager mer. Man må lide for skjønheten :P

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:50   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: H&M og BH-str

Nå skal jeg spørre skikkelig dumt, men hvordan håndvasker dere bh-er?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 11:58   #50
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: H&M og BH-str

Du kjøper sånn håndvask pulver, husker ikke hva det heter. Ser litt sånn åttitalls ut og står håndvask. Du finner det i alle matburikker. Så fyller du varmt vann i vasken eller i en balje og dupper og gnukker til den store gullmedalje. Jeg skyller de så er rennende vann og henger de opp!

Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no