Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Mangel på vitaminer

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-09, 10:32   #1
troya
Juniormedlem
 
troya sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 23
troya er på en erverdig vei

Mangel på vitaminer

Jeg går på Atkins dietten og der skal man spise veldi mye vitaminer. Men det viser seg at jeg reagee veldi dårligt på vitaminer. Blir kvalmen så bare det. Noen som har noen gode råd eller en god forklaring på hvorfor jeg blir så kvalmen av multivvitaminer, Q10 og mega3

__________________
troya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GI-null/Atkins Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 10:43   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Mangel på vitaminer

Tar du de på tom mage?

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 11:05   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Det er viktig å spise ja!
Q10 og gerimax kan ikke jeg ta, reagerer på et eller annet virkestoff. Mens andre ultivitaminer går helt fint. Ketolysevitaminene tåler jeg heller ikke.
Prøv deg fram om det er noen andre som er bedre for deg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 15:18   #4
troya
Juniormedlem
 
troya sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 23
troya er på en erverdig vei

Sv: Mangel på vitaminer

Har kun tatt dem med mat. Får prøve meg litt frem. Merker at søtsuget blir verre og verre uten

__________________
troya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GI-null/Atkins Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 23:54   #5
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Mangel på vitaminer

Opprinnelig lagt inn av thosol, her.

Herbalife produkter selges i desember og januar med 25-50% rabatt.
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20080026

I tillegg kan du kjøpe 3 lipgloss/mascara fra Maybelline til prisen av 1
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20080114

Du virker jo seriøs...

__________________


Sist redigert av Øystein : 06-12-09 kl 15:47.
Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:12   #6
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Carisma, hvordan merket du at du ikke tålte ketolysevitaminene? Lurer også på om dette er et sted der man skal selge ting????? Sikter til Herbalife, trodde det var fritt for slikt på et diskusjonsforum på lavkarbo.no. Hilsen en som er ny her- og lei av selgere av multilevelmarketing......Ikke ta det personlig, er bare lei av å bli utsatt for dette hvor enn jeg er.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:15   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Spammere blir fort utestengt herifra, men det er lørdagskveld/natt og mod er nok ikke alltid tilstede!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:15   #8
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Mangel på vitaminer

Akkurat dette (nye) medlemmet er nok et forumtroll, de dukker opp innimellom, antar at disse innleggene vil bli borte rimelig raskt..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:19   #9
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

takk og pris, takk Kitt Eksen min tok tilogmed opp lån bak ryggen min fordi han ble så gira på slikt- de lånene er det jeg som sitter med i dag- lang historie...... Så vil helst ikke høre om disse multilevelmarketing gjengene en gang- SPESIELT ikke om herbalife!!!! Nei senga nå, opp 05.30- tidligvakt. B menneske , heeelt håpløs he he

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:06   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Vedkommende er troll ja, og har lagt ut dette innlegget sikkert ti steder, alt skal være slettet nå!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:10   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vedkommende er troll ja, og har lagt ut dette innlegget sikkert ti steder, alt skal være slettet nå!

Tusen takk!
Sånne troll vil vi ikke ha her, nei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:39   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk!
Sånne troll vil vi ikke ha her, nei!

Det er ikke jeg som har vært flink, og slettet, men jeg tar gjerne mot en klem likevel

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:39   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er ikke jeg som har vært flink, og slettet, men jeg tar gjerne mot en klem likevel

Kan få enda en, du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 22:31   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Mangel på vitaminer

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Carisma, hvordan merket du at du ikke tålte ketolysevitaminene?

Jeg fikk intense smerter i mellomgulvet, ble veldig kvalm og kaldsvettet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mangel på fett i sverige! Areola Nyheter / media 0 03-03-09 15:35
Mangel på fiber? galleren Spis deg ned i vekt med Skaldeman 4 15-01-08 15:01
mangel på utslag på ketosticksen snupperella Ketolysekuren 7 22-10-06 20:01
Mangel på søvn Kristian Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 52 22-01-05 18:26
Komplimenter, kommentarer og mangel på dem Carbokiller Generell diskusjon 7 20-02-04 11:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no