Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal jeg prøve meg på dette?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-12-08, 22:33   #1
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Skal jeg prøve meg på dette?

Nå har jeg jo under 10 kg å gå ned etter å ha levd på egenkomponert lavkarbo siden starten av november. Akkurat nå spiser jeg litt hva jeg vil, samtidig som jeg holder meg til lavkostmåltider så langt det lar seg gjøre- har kost meg med julemiddager og sjokolade og slik. Vet ikke hva vekta er i dag, men tror ikke jeg har lagt på meg noe særlig i jula, klærne henger enda løst.

Så nå lurer jeg på om jeg bare skal fortsette med egenkomponert lavkarbo hvor jeg går ned 500- 1000 gram i uka, eller om jeg skal prøve meg på ketolyse. Jeg tenker litt på om jeg kanskje ikke har så mye igjen til å ta av at ketolyse er noe for meg. Men på den andre siden savner jeg en god bok med en god filosofi med litt grundig kostholdsplan. Til nå har jeg kjøpt to kokebøker bare, som ikke er sånn supergode. De fleste oppskriftene er tatt herfra.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:54   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Skal jeg prøve meg på dette?

Hvis du går ned 0,5-1kg i uken,har du åpenbart funnet noe som passer for deg,og trenger ikke gå ketolyse.Det er jo kjempebra og i grunn passelig tempo og gå ned på,og som du sier,du skal ikke mye ned heller.
Lykke til videre

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:56   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg prøve meg på dette?

Held enig med magdalena

Ikke vits å endre på noe som virker

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 22:59   #4
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal jeg prøve meg på dette?

Helt sant jenter. Men savner liksom noen bra bøker alikevel. Får søke litt på bokforumet kanskje, men syns det var litt lite der.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 23:29   #5
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Skal jeg prøve meg på dette?

er jo mange gode lavkarbobøker. Hva med Lindbergbøkene og filosofioen da

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 10:16   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Skal jeg prøve meg på dette?

Hei

" Never change a winning team"

Du kan jo låne boken " Etter slankekuren" på biblioteket, der tror jeg du får mye informasjon som passer til din "vei".

Vennlig Hilsen
Torkil P Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må prøve dette her... Viggien Åpne dagbøker 15 27-09-11 04:23
Skal jeg prøve noe annet? Nannah Kostholdsfilosofier 15 24-06-07 13:44
Ketolyse eller Atkins? har lyst å prøve noe av dette, men vet ikke hva... Chumpsy Ketolysekuren 13 29-07-05 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no