Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Helsikkens svære overarmer

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-11, 01:01   #1
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Helsikkens svære overarmer

Jeg sitter her å surfer igjennom før og etter bilder av dere. ALLE dere som veier like mye som meg, ser mye slankere ut. 50% av fettmassen min må fader meg være rundt overarmene mine, de får meg til å se så forferdelig brei ut. Flere som har samme problemet, eller? Alt jeg kan håpe på nå er at fettet forsvinner derfra først

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 03:00   #2
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Helsikkens svære overarmer

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Jeg sitter her å surfer igjennom før og etter bilder av dere. ALLE dere som veier like mye som meg, ser mye slankere ut. 50% av fettmassen min må fader meg være rundt overarmene mine, de får meg til å se så forferdelig brei ut. Flere som har samme problemet, eller? Alt jeg kan håpe på nå er at fettet forsvinner derfra først

Noen får mesteparten av fettet på rompa eller lårene eller ja til og med armene. At det er 50% tviler jeg på

Fettet forsvinner først der det la seg sist og der du har mest merkest det raskest. Omtrent alt fett på ræva mi er borte. Det overskuddsfettet jeg har igjen er konsentert på magen, men ikke sånn eplefigur. Det liksom henger der og slenger. Det gjorde nå det før jeg ble gravid Det er ganske tydelig at jeg kommer til å være skrapa på resten av kroppen før den kommer til å slippe siste rest fra mageområdet. Sånn er det kanskje med armene dine også, eller så kan du håpe på at armene dine er som ræva mi og forsvinner fort

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 13:44   #3
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Helsikkens svære overarmer

Armene mine er også store. Endel muskler, men også et godt grevinneheng der kroppen åpenbart synes jeg bør lagre "matpakken" min Jeg jobber veldig med å fortelle meg selv at det ikke gjør noen ting, og at det bare er jeg som ser det. Bah! På overkroppen (minus armene) er jeg blitt ganske slank, og både brystben og ribben antydes når jeg står rettoppogned. Siden kroppen min ikke hører på hvordan JEG helst vil være sammensatt vet jeg at dersom jeg går enda mer ned i vekt kommer brystkassen til å se ut som et beinrangel, mens armer/lår fremdeles er kjøttfulle. Hrumpfh!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klær og gigantiske overarmer! Anos Generell diskusjon 7 20-05-11 16:32
Mine slappe overarmer LenaBeatrice Mer enn 30 kg overvekt 23 14-06-09 18:11
Slaskete overarmer bærrgen Trening 22 31-05-08 17:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no