Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-09, 20:56   #1
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei
Talking

Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Jepp, tro det eller ei.....

Ketolysepølsene er nå få tak i på Meny OsloCity

De har tatt inn grill-, wiener- og kjøttpølser.
De er fryste og har en holdbarhat på 6 mnd i temp -23 el lavere.

Sitat:

Ligger øverst i et fryseskap som står på enden av den innerste kjøttdisken. Sammen med glutenfrittbrød og soyapølser og sånt

Løp og kjøp (bare spar noen til meg), så vi kan sørge for at disse pølsene fortsetter og være i sortementet.

__________________

Slankestart 1. januar 09:

Sist redigert av Schmoopy : 25-02-09 kl 19:15.
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:59   #2
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det ketolyse pølser og få tak i Oslo

Hvem sender i posten til meg da!??!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:06   #3
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Nå er det ketolyse pølser og få tak i Oslo

Nei fy søren....

Jeg hørte også at de skulle ha fått pølser, så jeg sendte kjæresten dit etter jobb i går, han spurte de i ferskvaredisken + 2 andre ute i butikken og ingen hadde hørt at det fantes slike pølser engang. Det er for gæli at man må fortelle de at det finnes på bakrommet....

Jaja....vi får ta turen igjen da.

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:21   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det ketolyse pølser og få tak i Oslo

Hmm, må bortom City i dag etter treninga ser det ut til da
Eller kanskje jeg skal spørre på Kalbakken også, siden jeg skal trene der. Kan jo hende de har sendt flere plasser...
Hvis de har oppdaterer jeg her i kveld

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:50   #5
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser og få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hmm, må bortom City i dag etter treninga ser det ut til da
Eller kanskje jeg skal spørre på Kalbakken også, siden jeg skal trene der. Kan jo hende de har sendt flere plasser...
Hvis de har oppdaterer jeg her i kveld

Tror ikke de har fått på kalbakken, for dette var det OsloCity som ordnet alene. Det er ikke sendt ut med mindre butikken har bedt om det.

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:13   #6
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

noen som vet hva de koster?
får håpe disse lompene til lavkarbopikene også kommer snart da =) noen som har hørt noe om de? jeg sendte dem mail for en god stund siden, og da sa de at de var på vei....?

  Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 15:13   #7
Johanna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordland
Alder: 52
Innlegg: 22
Johanna er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Jeg vil også ha slike pølser

Johanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 20:38   #8
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

er det noen som har fått tak i dem på meny enda?? er så kjedelig å reise inn dit om ingen som jobber der klarer finne dem....

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 21:23   #9
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av smil!, her.

er det noen som har fått tak i dem på meny enda?? er så kjedelig å reise inn dit om ingen som jobber der klarer finne dem....

Jeg skal dit i morgen, men har fått enda en mail av ass. butikksjef og de er og finne der. Man må bare si de ligger på bakerifryserommet.

De har kilopris, men de fleste ligger på mellom 28 - 40 kroner for 6-8 wiener el 3 kjøttpølser.

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 22:08   #10
Klatremus
Nytt Medlem
 
Klatremus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Akershus
Alder: 48
Innlegg: 2
Klatremus er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Var innom der i dag, de hadde fått dem i går - men som tidligere skrevet har de ikke fått hylleplass ennå. Har prøvd kjøttpølsene i dag... yummiiii!!!!!
Både pakkene med 3 kjøttpølser og grillpølser (7 pr pk) ligger på rett under 40 kr, litt forskjell, men det er vel fordi det er kilopris.

Klatremus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 09:38   #11
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Jepp, jeg kjøpte også i går. Kjøpte grill og wienerpølser.
De smakte kjempegodt, og er glad de har fått de inn. Jeg måtte spørre en mann der om han kunne hente pølsene på bakerifryselageret, og han skjønte ingenting..PØLSE på BAKERIfryselageret????
Hehe..jeg måtte jo forklare at det var sendt ut en mail ang disse pølsene og at vi hadde fått beskjed om at de lå der inne. Han ble jo helt superforvirra Men jeg fikk pølsene mine til slutt da

  Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 17:49   #12
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Jeg kjøpte pølser i dag *jippi*


Edit: da er kjøttpølsene prøve smakt. Det gikk med nesten 3 pølser med en gang, både jeg og poden godkjente de for å si det sånn

__________________

Slankestart 1. januar 09:

Sist redigert av Schmoopy : 25-02-09 kl 19:11.
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 18:11   #13
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Nå ligger pølsene ute i butikken. Så da er det ikke nødvendig å be om pølser fra bakerifrysern lenger. Ligger øverst i et fryseskap som står på enden av den innerste kjøttdisken. Sammen med glutenfrittbrød og soyapølser og sånt. Var å sikret meg et par pakker kjøttpølser i dag.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:33   #14
miss_chica
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Noen som vet om de kommer til å ta inn dette jevnlig nå, eller kommer vi til å måtte vente lenge mellom hver gang?

  Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:31   #15
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av miss_chica, her.

Noen som vet om de kommer til å ta inn dette jevnlig nå, eller kommer vi til å måtte vente lenge mellom hver gang?

Kommer nok helt ann på hvor stort etter spørselen er. Skjønner jo at de vegret seg mot å ta det inn igjen når de måtte kaste masse første gangen de prøvde.

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 06:35   #16
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Schmoopy, her.

Kommer nok helt ann på hvor stort etter spørselen er. Skjønner jo at de vegret seg mot å ta det inn igjen når de måtte kaste masse første gangen de prøvde.

Da får vi sørge for å holde etterspørselen oppe da

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 15:14   #17
kirrino
Juniormedlem
 
kirrino sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 31
kirrino er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolyse pølser å få tak i Oslo

mmm...sitter og gomler ketolyse-kjøttpølser nå nammm
Visste ikke at det bare var 0,2g karbo pr. 100 g i dem! Det er jo nesten ingenting

kirrino er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:47   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Da har jeg inntatt mitt livs første, og defintivit ikke siste, ketolysepølser Og ikke nok med det, parkerte bilen hjemme og gikk bort til city i finværet, så fikk trim på kjøpet
Det er by far de beste pølsene jeg har smakt! Spiste kjøttpølsene i dag, med restene av brokkolimos med parmesanost som jeg hadde i frysern, samt litt mykstekt løk. Så utrolig godt med de litt salte pølsene, og den søte brokkolimosen... Så jeg forspiste meg selvsagt på de, men det var verdt det

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 16:09   #19
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

I dag var det nesten tomt når min mor var og kjøpte. Det var kun to pakker med wiener igjen, derfor ville jeg anbefalt dere og ringe om dere har lang vei, og har tent dere ned for å kjøpe.

De fortalte at de hadde kjøpt inn 60 pakker, og dette trodde de var altfor mye og at de aldri kom til å selge. Nå har de altså kjøpt inn nye 100 pakker med pølser, så da er de på plass i butikken igjen om ikke så alt for lenge

Tenkte å sende han en mail, så han oppdaterer oss når pølsene er på plass igjen, er så kjedelig med bomturer

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 17:00   #20
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Å flottings! Jeg kommer til å kjøpe inn mange pakker og ha i frysern neste runde, så kjekt å ha i bakhånd om man skal grille og sånn utover i påsken og våren.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:18   #21
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Schmoopy, her.

Tenkte å sende han en mail, så han oppdaterer oss når pølsene er på plass igjen, er så kjedelig med bomturer

Så flott! Takk for tiltaket
Ble kjøttpølse og knutekålmos på meg til lunsj i dag. Pølsa var god den! Og så enkelt da! Deilig med mat som krever minimalt med innsats av og til

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 13:59   #22
Schmoopy
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 131
Schmoopy er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Da har jeg skrevet mail til Meny OsloCity og fikk dette svaret:

Hei!

Ja, vi er dessverre utsolgt. Vi tok inn pølsene for å sjekke om det var etterspørsel etter disse varene, og det kan vi trygt si at det har vært. Vi har opplevd en pågang vi ikke hadde kunnet forestille oss, og de pakkene vi hadde ble revet bort. Vi har nå firedoblet bestillingen, og håper å få disse på plass i nær fremtid. Dersom disse selger like bra, så får vi kanskje øke bestillingen ytterligere, og håpe at vår leverandør klarer å produsere nok.

Jeg vet også at ytterligere en Meny-butikk i Oslo-området vurderer å ta inn pølsene, jeg kommer tilbake til hvilken butikk det gjelder når det er bekreftet at de har varene inne.

Jeg kontakter deg når vi har fått pølsene på plass i butikken.

__________________

Slankestart 1. januar 09:
Schmoopy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 14:24   #23
smil!
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
Innlegg: 354
smil! er ny på veien

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

og det er nok trolig jessheim hun henviser til...

__________________



min journal
smil! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 14:32   #24
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Schmoopy, her.

Da har jeg skrevet mail til Meny OsloCity og fikk dette svaret:

Hei!

Ja, vi er dessverre utsolgt. Vi tok inn pølsene for å sjekke om det var etterspørsel etter disse varene, og det kan vi trygt si at det har vært. Vi har opplevd en pågang vi ikke hadde kunnet forestille oss, og de pakkene vi hadde ble revet bort. Vi har nå firedoblet bestillingen, og håper å få disse på plass i nær fremtid. Dersom disse selger like bra, så får vi kanskje øke bestillingen ytterligere, og håpe at vår leverandør klarer å produsere nok.

Jeg vet også at ytterligere en Meny-butikk i Oslo-området vurderer å ta inn pølsene, jeg kommer tilbake til hvilken butikk det gjelder når det er bekreftet at de har varene inne.

Jeg kontakter deg når vi har fått pølsene på plass i butikken.

BRA JOBBET.
Gleder meg til de har kommet inn i butikken igjen!!!
Hold oss oppdatert! Liker Meny på Oslo City!!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 14:35   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo

Egentlig veldig interessant i et markedsføringsperspektiv akkurat det her. Den nye formen for markedsføring.... De solgte jo mange ganger så mye bare fordi noen la ut infoen på et nettforum

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vet om det selges Ketolysepølser i Oslo-området? Stellamor Ketolysekuren 6 12-08-10 09:05
Noen som vet hvor i Oslo jeg får kjøpt ketolysepølser nå om dagen? Kreta Ketolysekuren 25 18-02-09 21:39
Ketolysepølser KetoKay Ketolysekuren 28 08-12-08 14:16
Meny Oslo City - Ketolysepølser ... (igjen) LilleRosin Ketolysekuren 13 17-09-08 18:07
Ketolysepølser i Oslo? Torkil Ketolysekuren 56 19-08-08 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no