Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Juli-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-07-11, 23:34   #126
leloco
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Østfold
Alder: 37
Innlegg: 7
leloco er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Heisan folkens. Slenger meg på her, selv om det er litt sent i måneden

Jeg er 24 år, har en samboer, en datter på 11 mnd og noen kilo for mye Gleder meg til å lære mer om dette

leloco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:55   #127
kvitre
Juniormedlem
 
kvitre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 25
kvitre er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Jeg har faktisk kun brukt 2 år på over 30 kg jeg, så kunne jo minst halvert det for å gå ned igjen hihi.... 1 kg i uken er jo strålende da, skjønner du vil ned mer, men er jo kjekt at huden får hengt med også overflødig hud er jo vanskelig å slanke bort.. hihi.. er sånn jeg tenker når jeg ønsker voldsomme vekttap fort Trener du masse? Og ett bitte lite spørsmål til; spiser dere bacongull? ser det er så mange som gjør det, men dette inneholder jo sukker... hm..


Det er noen typer bacongull som er stappet med kbh... Men så er det noen få som er 0 kbh. Blandt annet Kims sin , og så en annen som man får kjøpt på Europris... Selv liker jeg ikke smaken på bacongull, så da får jeg heller klare meg uten snacks.. Skal prøve å lage hvit sjokolade i morgen.. fant en artig oppskrift her inne som til og med jeg kan klare å lage :P Så får vi håpe den er god!

__________________


kvitre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 08:22   #128
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av leloco, her.

Heisan folkens. Slenger meg på her, selv om det er litt sent i måneden

Jeg er 24 år, har en samboer, en datter på 11 mnd og noen kilo for mye Gleder meg til å lære mer om dette

velkommen hit så moro, jeg har en datter på 11mnd jeg også og mange kg for mye hehe

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 08:26   #129
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av kvitre, her.

Det er noen typer bacongull som er stappet med kbh... Men så er det noen få som er 0 kbh. Blandt annet Kims sin , og så en annen som man får kjøpt på Europris... Selv liker jeg ikke smaken på bacongull, så da får jeg heller klare meg uten snacks.. Skal prøve å lage hvit sjokolade i morgen.. fant en artig oppskrift her inne som til og med jeg kan klare å lage :P Så får vi håpe den er god!

Har jo selvfølgelig kjøpt maarud sine jeg da... da skal europris sjekkes ut noe snadder må man ha i hvertfall i helgen.. er på flyttefot vi, så i går ble alt av kjøkkenutstyr pakket ned.. så her blir det noen dager til jeg kan teste både kokkekunster og bakekunster

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 09:26   #130
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

I går sprakk jeg så det suste...

Begynte med at gubben kom hjem etter en uke på jobb vekk. Han var veldig forsinket, så jeg måtte gå rundt og vente på han på et kjøpesenter. Da han endelig kom, og vi kunne dra hjem, var jeg blitt skikkelig ulvesulten (og sliten etter dagen) og han var sulten og trøtt er et døgn på farten, så jeg sa det var greit med Pizzabakerpizza. Har egentlig bestemt meg for at det er greit å sprekke av og til (sånn som når jeg blir invitert bort, synes ikke det er så hyggelig å skulle være så sær i matveien da), men i går var det ikke helt planlagt. Etter noen timer fikk jeg skikkelig smågodtsyke, og hoppa i bilen og dro på butikken. Kom hjem og stappa i meg smågodt og sjokolade og All Sorts. Har kasta resten i dag. Føler meg nesten fyllesyk. Full av vann, oppblåst og full av luft. Blæh. Godt jeg har en fridag fra jobb.

Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 09:45   #131
Idu
Juniormedlem
 
Idu sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 40
Innlegg: 17
Idu er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Etaeb: Maarud sine er helt greie de Inneholder ikke så veldig mye pr. 100 gram, også er det 130gr. bacon i hele posen, så totalt inntak begrenser seg litt selv.

Idu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins. Startvekt: 91 kg. Skal ned til 72 i første omgang. Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:23   #132
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av leloco, her.

Heisan folkens. Slenger meg på her, selv om det er litt sent i måneden

Jeg er 24 år, har en samboer, en datter på 11 mnd og noen kilo for mye. Gleder meg til å lære mer om dette

Velkommen skal du være!!

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

I går sprakk jeg så det suste...

Føler meg nesten fyllesyk. Full av vann, oppblåst og full av luft. Blæh. Godt jeg har en fridag fra jobb.

Heisann Ta vare på de to siste linjene - de holder deg borte fra å sprekke igjen! For å si det sånn, det er vel en livsstilsendring det vi holder på med, og gamle vaner er for å si det mildt, vonde å vende. Du klarer det!!

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Har jo selvfølgelig kjøpt maarud sine jeg da... da skal europris sjekkes ut .noe snadder må man ha, i hvertfall i helgen.. er på flyttefot vi, så i går ble alt av kjøkkenutstyr pakket ned.. så her blir det noen dager til jeg kan teste både kokkekunster og bakekunster

Jeg momser både kims og maarud sine, helst kims - men de har de ikke på nærbutikken. Og igjen - jeg blåser litt i innholdet, for det er under 5% per 100 gram, og jeg makter ikke spise mer enn kanskje 40... Litt digg må man kunne unne seg!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 11:36   #133
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

får jeg bli med her?
idag skal jeg starte på dette nye livet. er spent, gleder meg men gruer meg på samme tid. det kommer til å bli noen store utfordringer i starten. som hyttetur til helga. men jeg får bake meg et brød jeg kan ta med meg å spise på felles frokostene osv.
å så får jeg kjøpe med noen grønnsaker å spise kjøtt å grønnsaker, burde jo gå det. kanskje til å med søke nettet etter en saus som kan lages å oppbevares noen dager, så jeg bare kan varme opp til middagene alt kan gå..
har kjøpt bacon gull å cola zero til å kose meg med på hyttetur som nam nam. så får vi bare håpe jeg klarer det.
er jeg sta nok så bør det jo gå.. for vær gang jeg får lyst å ta en sjokolade bit, en pomes frites eller slike ting, så får jeg bare si til meg selv: vil du ha den sjokoladen, eller vil du ha baby?? da er svaret enkelt asså.. hehe..
så får bare håpe viljen er så sterk når det kommer til stykke da.
for jeg vil såå gjerne ha en liten baby.

ellers om meg så er jeg 28 år, giftet meg 1 april med min kjære mann. vi har vært sammen i snart 10 år. sluttet på prevasnjon når vi kjøpte hus 1 nov 2005, tok det som det kom frem til 2007, da begynte vi å prøve på baby. ingenting skjedde. i sept 2009 fikk jeg vite at jeg har pcos. masse hormon kurer osv. en kort graviditet i juni 2010 er alt det har resultert i.
står nå i papir mølla til porsgrunn å fertilitets behandling.
skal å til revmatolog 8 august, for de mistenker noen form for gikt hos meg. å det er jo å lav karbo bra for. så nå er det virkelig på tide jeg starter med det har jeg funnet ut.

har fra før gått fra 125 til 108,6 som vekten viser nå. har vært nede i 106,5 men gikk litt opp igjen. har egentlig stått på rundt 108 siden jannuar å er dritt lei.

så nå får vi håpe dette funker.
her er min blogg om dette lav karbo prosjektet mitt
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:01   #134
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.

Velkommen skal du være!!

Heisann Ta vare på de to siste linjene - de holder deg borte fra å sprekke igjen! For å si det sånn, det er vel en livsstilsendring det vi holder på med, og gamle vaner er for å si det mildt, vonde å vende. Du klarer det!!


Jeg momser både kims og maarud sine, helst kims - men de har de ikke på nærbutikken. Og igjen - jeg blåser litt i innholdet, for det er under 5% per 100 gram, og jeg makter ikke spise mer enn kanskje 40... Litt digg må man kunne unne seg!!

Ja, jeg skal ut å finne de 0 karbo Jeg har vært ganske nøye på karbo innholdet nå i begynnelsen, kommer til å være det også, til jeg får det litt i fingrene.Også har jeg lyst til å holde meg langt unna ting som inneholder sukker, så langt det lar seg gjøre

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:03   #135
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

får jeg bli med her?
idag skal jeg starte på dette nye livet. er spent, gleder meg men gruer meg på samme tid. det kommer til å bli noen store utfordringer i starten. som hyttetur til helga. men jeg får bake meg et brød jeg kan ta med meg å spise på felles frokostene osv.
å så får jeg kjøpe med noen grønnsaker å spise kjøtt å grønnsaker, burde jo gå det. kanskje til å med søke nettet etter en saus som kan lages å oppbevares noen dager, så jeg bare kan varme opp til middagene alt kan gå..
har kjøpt bacon gull å cola zero til å kose meg med på hyttetur som nam nam. så får vi bare håpe jeg klarer det.
er jeg sta nok så bør det jo gå.. for vær gang jeg får lyst å ta en sjokolade bit, en pomes frites eller slike ting, så får jeg bare si til meg selv: vil du ha den sjokoladen, eller vil du ha baby?? da er svaret enkelt asså.. hehe..
så får bare håpe viljen er så sterk når det kommer til stykke da.
for jeg vil såå gjerne ha en liten baby.

ellers om meg så er jeg 28 år, giftet meg 1 april med min kjære mann. vi har vært sammen i snart 10 år. sluttet på prevasnjon når vi kjøpte hus 1 nov 2005, tok det som det kom frem til 2007, da begynte vi å prøve på baby. ingenting skjedde. i sept 2009 fikk jeg vite at jeg har pcos. masse hormon kurer osv. en kort graviditet i juni 2010 er alt det har resultert i.
står nå i papir mølla til porsgrunn å fertilitets behandling.
skal å til revmatolog 8 august, for de mistenker noen form for gikt hos meg. å det er jo å lav karbo bra for. så nå er det virkelig på tide jeg starter med det har jeg funnet ut.

har fra før gått fra 125 til 108,6 som vekten viser nå. har vært nede i 106,5 men gikk litt opp igjen. har egentlig stått på rundt 108 siden jannuar å er dritt lei.

så nå får vi håpe dette funker.
her er min blogg om dette lav karbo prosjektet mitt
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

Hei hei Så spennende, har holdt på en uke i dag, og det går strålende.. Ikke sulter jeg og vekten går nedover Ønsker deg lykke til med "kuren/livsstilen

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:05   #136
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

Etaeb: Maarud sine er helt greie de Inneholder ikke så veldig mye pr. 100 gram, også er det 130gr. bacon i hele posen, så totalt inntak begrenser seg litt selv.

ja, det er sant.. Men jeg har prioritert opp litt grønnsaker, og da må godt vike hehe.. Men jeg har som regel mange karbohydrater igjen til 15g om dagen, så er sikkert bare jeg som er litt "hysterisk"

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 12:07   #137
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

I går sprakk jeg så det suste...

Begynte med at gubben kom hjem etter en uke på jobb vekk. Han var veldig forsinket, så jeg måtte gå rundt og vente på han på et kjøpesenter. Da han endelig kom, og vi kunne dra hjem, var jeg blitt skikkelig ulvesulten (og sliten etter dagen) og han var sulten og trøtt er et døgn på farten, så jeg sa det var greit med Pizzabakerpizza. Har egentlig bestemt meg for at det er greit å sprekke av og til (sånn som når jeg blir invitert bort, synes ikke det er så hyggelig å skulle være så sær i matveien da), men i går var det ikke helt planlagt. Etter noen timer fikk jeg skikkelig smågodtsyke, og hoppa i bilen og dro på butikken. Kom hjem og stappa i meg smågodt og sjokolade og All Sorts. Har kasta resten i dag. Føler meg nesten fyllesyk. Full av vann, oppblåst og full av luft. Blæh. Godt jeg har en fridag fra jobb.

viktig å være mett hele tiden tror jeg... Da fyser man ikke på noe

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 18:22   #138
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

får jeg bli med her?

har fra før gått fra 125 til 108,6 som vekten viser nå. har vært nede i 106,5 men gikk litt opp igjen. har egentlig stått på rundt 108 siden jannuar å er dritt lei.

så nå får vi håpe dette funker.
her er min blogg om dette lav karbo prosjektet mitt
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

Hei og velkommen!! Jeg er i min tredje uke på lavkarbo, begynte på 120 - skal laaaaangt ned!! Jeg må ærlig innrømme at jeg nok kjører ganske strikt lavkarbo - spiser bare fett og kjøtt så langt jeg klarer! Det funker, altså! Har hatt til dels store problemer med utslett i hodebunnen i ti år... BORTE!!! På to og en halv uke... det er helt sykt!! Luft i magen - BORTE! Har lest at det kan hjelpe mot PCOS også. Humøret på topp (med det tok sikkert fem dager) - og energien er på vei opp igjen. I dag gikk jeg opp en laaaaang lang bakke, ble ikke andpusten engang! Det er digg. Og jeg er tyngre enn deg

Jauda - lavkarbo er bare positivt. Jeg var på hyttetur i helgen som var, og spiste egg og bacon til frokost, biff til middag - med kryddersmør Funker så lenge du er forberedt. Lykke til!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 19:27   #139
Lennis83
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestby
Alder: 41
Innlegg: 1
Lennis83 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Juli-startere 2011

Jeg er en Juli-starter Jeg om samboeren min startet sammen mandag 11/7, så det vil si at vi har drevet på i litt over 1 uke.
Jeg syntes det går overaskende bra Vi har holdt oss unna alt som heter brød pasta, poteter, ris osv osv. Vi henter ut oppskrifter på nett og lager mat sammen (noe som egentlig aldri skjer hehe) Veldig koselig <3

Når jeg veide meg etter 1 uka så var vekta på -1,7 kg, jeg ble egentlig litt skuffet, men, men det er bra at det går sakte! Målet er å gå ned minst 15kg.

Lennis83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver oss på Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 01:10   #140
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

heia er medlem på vektklubb å kan der skrive inn alt jeg spiser osv. greit å holde oversiky. mat kaka idag ble slik



jeg har spist 3 måltider idag. ble 1416 kcal tilsammen å kaka ser slik ut:
4% karboh.

34% protein
62% fett
0% alkohol



er det ok eller?

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 13:43   #141
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei dere sliter veldig med å komme i ketose igjen, det er vel 14 dager siden jeg var på festival som endte med at jeg var ut av ketose spiser masse jeg ikke skulle spist nå, for det er så vanskelig akkurat nå, ting er ikke helt bra her hjemme så jeg blir litt deprimert.....hva gjør dere når det er litt vanskelig?
Føler meg så oppblåst og "ekkel" for tia...

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 15:18   #142
Christine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 56
Christine er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

No har eg snart "holdt på" i 2 veker!
Syns egentlig det har gått overraskande bra eg...
Foreløbig ingen sprekk og fin nedgang.. Spendt på veging i morgon!

Christine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 15:49   #143
Mrs P
Juniormedlem
 
Mrs P sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 11
Mrs P er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei

Jeg er også en Juli-starter.

Jeg var så desperat på å gå ned noen kilo at jeg begynte på 30days. Etter noen dager fikk jeg tips om å prøve og kutte ut poteter, mel og pasta. Trodde ikke jeg skulle klare det i det hele tatt, men det gikk faktisk veldig bra.
Nå har jeg spist lavkarbo i nesten 2uker og synes dette er kjempe gøy. Har gått ned 2-3kg!

Har noen av dere noe erfaring med 30days og lavkarbo sammen? Gir det noe ekstra effekt, eller er det bare fjas?

Mrs P er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 20:09   #144
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Hei dere sliter veldig med å komme i ketose igjen, det er vel 14 dager siden jeg var på festival som endte med at jeg var ut av ketose spiser masse jeg ikke skulle spist nå, for det er så vanskelig akkurat nå, ting er ikke helt bra her hjemme så jeg blir litt deprimert.....hva gjør dere når det er litt vanskelig?
Føler meg så oppblåst og "ekkel" for tia...

hei.. håper det går bra med deg Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å "hjelpe", men jeg kan jo kanskje prøve å motivere litt?? Hvordan føler du deg med høykarbo vs lavkarbo da? Du skriver du er oppblåst osv, og det er kanskje maten? Er det noe jeg har merket etter disse 8 dagene på ketolyse, så er det overskudd, energi og metthetsfølelse. Føler også bedre velvære med meg selv kan du kanskje kjenne deg igjen i noe av det, og prøve å finne veien tilbake igjen? Du har jo klart det før, og vet jo kanskje hvor bra det er for kropp, og ikke minst sjel ? Vet ikke om dette var til noe hjelp, men håper det da

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 20:11   #145
etaeb
Medlem
 
etaeb sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 40
Innlegg: 114
etaeb er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Mrs P, her.

Hei

Jeg er også en Juli-starter.

Jeg var så desperat på å gå ned noen kilo at jeg begynte på 30days. Etter noen dager fikk jeg tips om å prøve og kutte ut poteter, mel og pasta. Trodde ikke jeg skulle klare det i det hele tatt, men det gikk faktisk veldig bra.
Nå har jeg spist lavkarbo i nesten 2uker og synes dette er kjempe gøy. Har gått ned 2-3kg!

Har noen av dere noe erfaring med 30days og lavkarbo sammen? Gir det noe ekstra effekt, eller er det bare fjas?

hei..

jeg vet ikke hvordan det er sammen, men 30 days er jo ett hardt opplegg, i hvertfall om en er utrent.Jeg starter opp på 30 days om ca en ukes tid tenker jeg, så vet ikke hvordan det går ennå;O) Men er jo bare å prøve, trening er jo bra

__________________
etaeb sin journal
etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 20:50   #146
LittForTung
Seniormedlem
 
LittForTung sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.128
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av mizzim, her.

heia er medlem på vektklubb å kan der skrive inn alt jeg spiser osv. greit å holde oversiky. mat kaka idag ble slik



jeg har spist 3 måltider idag. ble 1416 kcal tilsammen å kaka ser slik ut:
4% karboh.

34% protein
62% fett
0% alkohol



er det ok eller?

Dårlig svar, men et svar kommer her! Jeg går jo også på lavkarbo, som alle andre her - men LowCarbHighFat - så min fettprosent bikker minst 75 % hver dag. Når det gjelder ketolyse eller andre lavkarbovarianter så aner jeg ikke

Velkommen til alle andre nye!!

__________________
Hilsen LittForTung
Min journal: På vei mot mitt endelige jeg!


LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 21:01   #147
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Hei, jeg er visst en julistarter jeg og JEg har valgt å prøve meg på et LCHF kosthold. Jeg har lest meg opp på bøkene til Annika Dahlqvist og Andreas Eenfeldt og har blitt opplyst og inspirert. Nå har jeg holdt på i fire dager og "so far so good".

Jeg ønsker å gå ned 40 kg. Fra 126 til 86 kg. Det skal bli en STOR utfordring, men jeg skal få det til.

For å motivere meg selv har jeg bestemt meg for å prøve å være litt aktiv på forumet her, samt skrive en blogg med erfaringer og framgang +++ Sjekk den gjerne ut på http://locarb.tumblr.com

Tidligere slankeprosjekt har jeg ikke blitt holdt ansvarlig av noen andre enn meg selv, kanskje forumet og bloggen kan hjelpe?

Uansett. Kjør på!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 08:46   #148
Christine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 56
Christine er på en erverdig vei
Smile

Sv: Juli-startere 2011

To veker sidan eg starta og eg syns det går veldig bra.
Det er i grunnen ingenting eg savna. Syns eg ete sooo mykje godt å eg er ikkje fysen i det heile tatt.

Har tatt av 2,5 kg og er fornøgd med det. Ser det e mange som går ned myyykje første vekene men der har vi nok ikkje meg.
Kanskje det at eg har slanka meg leeenge på lavkalori og ikkje har så mykje å ta av har litt å seie?
Kun eit par kilo til so er eg normalvektig ift BMI

Christine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 11:32   #149
chippy
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 73
chippy er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Mrs P, her.

Har noen av dere noe erfaring med 30days og lavkarbo sammen? Gir det noe ekstra effekt, eller er det bare fjas?

Ketolyse anbefaler 30min rask gange hver dag, 25min med Jillian er nok bra, er bare første uka som er litt tung, samt husk at man har jo lyst å stramme litt inn også

__________________


chippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-11, 13:11   #150
mizzim
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
Innlegg: 149
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

lurer på, har bakt meg ketolyse brød, fant oppskrift her inne.
det er jo et ganske lavt brød. spiste to skiver, med smør, philaldelpis på ene å smør å leverpostei på andre. men er egentlig mer sulten..

er det mer mettende med oste skiver i mirkoen nmed ost på? hehe

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 20:06
Olsokutfordringen -3kg 29. juli Regret Lavkarbo generelt 87 29-07-11 21:23
Mars-startere! Mimosaen Ketolysekuren 138 18-06-10 16:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no