Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Proteinpulver på Skaldeman?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-06, 22:35   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Proteinpulver på Skaldeman?

I et anfall av kjøpelyst bestilte jeg soyaprotein fra ketolyse.no, og har fremdeles masse igjen. Hva i all verden skal jeg gjøre med dette nå? Før lagde jeg meg pannekaker, med egg, proteinpulver, litt Splenda, rømme/fløte, smelta smør og kardemomme. Var kjempefin frokost eller lunsj eller kveldsmat. Nå tør jeg ikke prøve meg på noe sånt, i frykt for at proteinandelen blir for høy. Er begrensa hvor mye fett man får trøkt inn i røra sjø...

  Svar med sitat
Gammel 29-01-06, 22:53   #2
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver på Skaldeman?

vel jeg tar protein shake til frokost med rikelig olivenolje oppi. Men så er ikke jeg så fryktelig nøye på fett protein forholdet. 8 prøver å komme på 1-1 eller bedre, men jeg måler ikke så nøye.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 16:24
Proteinpulver rsy Kosttilskudd 16 14-04-05 14:54
Hvor mye proteinpulver oppveier høy karbo? Marianne Dr Lindbergs 22 20-09-04 16:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no