Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-09, 21:28   #51
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Gikk ned 15 kg på tre måneder, og har gått ned i overkant av 5 kg den siste 1,5 mnd. Er veldig fornøyd! Begynte på 98 kg, og skal ned til 70...eller litt mindre.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 02:32   #52
Rangelet
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 67
Rangelet er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Ca 13 kg på de første 3 mnd, siste 2 mnd 9 kg

Rangelet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo funker Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 09:07   #53
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

17.6 kg første etter de første 13 ukene. Har lånt ketolyseboka og gitt kort innføring til 4 stykker som har lagt merke til resultatet. Har gått fra str.46-48 til str 42-44, og er fortsatt på tur ned

__________________


amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 16:19   #54
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

fra 7juni-7september minus 15kg, fra 7 september til d.d minus 6kg.. så nå skal jeg følge ketolysekuren frem til 7desember målet er 2,3kg minus til, så litt julesynder for deretter å gå over på LCHF med ca 50g carbs pr dag...

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:13   #55
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

*Deppe-tråd*

Jeg har kun gått ned 4.5 kilo på 8 uker, og jeg har kun hatt en bitteliten sprekk en gang. Ellers vært veldig flink.

Skjønner ikke hvorfor det går så tregt med meg?

Har fremedeles mye å ta av. Er 165 cm høy. Startvekt 78.9 kilo - og veier nå 74.5 kilo. Vil gjerne ned i 65 kilo.

Gikk opp 100 gram siste uke, så jeg er ikke helt på topp når det gjelder positivitet nå og lurer virkelig på hvorfor noen går ned 7-8 kilo mer enn meg på samme periode og med omtrent samme utgangspunkt!

*sukk*.........fra Nero.

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:16   #56
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Vil ikke akkurat si at 79 kilo fordelt på 165 er MYE å ta av.. Litt, men ikke MYE.
Du har gått ned i snitt 560 gram i uka og det er anbefalt, sunt og trygt. Noen slipper fettet fort, noen ikke. Sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes du har en flott nedgang, jeg! Fokuser heller på det fine med at du går ned. Bedre å gå ned 500 gram i uka enn å gå ned 15 kilo på 10 uker også 10 uker seinere være tilbake på utgangspunktet igjen. F.eks

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:41   #57
Nero
Medlem
 
Nero sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 55
Innlegg: 286
Nero er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Vil ikke akkurat si at 79 kilo fordelt på 165 er MYE å ta av.. Litt, men ikke MYE.
Du har gått ned i snitt 560 gram i uka og det er anbefalt, sunt og trygt. Noen slipper fettet fort, noen ikke. Sånn er det bare og sånn vil det alltid være. Synes du har en flott nedgang, jeg! Fokuser heller på det fine med at du går ned. Bedre å gå ned 500 gram i uka enn å gå ned 15 kilo på 10 uker også 10 uker seinere være tilbake på utgangspunktet igjen. F.eks

Takk for svar

Jeg vet jo at en halv kilo i uka er bra, men jeg synes allikvel at dette går for tregt.

Hadde jeg slanket med "på gamle-måten"/kaloritelling i 2 måneder - hadde jeg iallfall gått ned 6-7 kilo på samme periode. Nå vet jeg godt at det er mye vanskeligere å slanke seg ved kaloritelling siden jeg blir både mer sulten og fysen på søtsaker Ellers hadde jeg jo klart det på den måten for lenge siden....

Jeg skal fortsette med ketolyse, men det irriterer meg at det går sakte.

Tålmodighet er noe dritt, men jeg har blitt ganske god på det

__________________


VELKOMMEN TIL MIN JOURNAL
Nero er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse 6 mnd - nå Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:03   #58
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

"Deppe-tråd 2"
Skulle tro det var meg du skrev om, Nero! Jeg har det presis på samme måte som du. Ca en halv kilo i snitt i uka, og med full stopp 3 uker i slengen så føles det så ULIDELIG sakte!

Jeg også vet at vektnedgangen er som anbefalt. Jeg også vet at det hadde vært mye vanskeligere på "gamlemåten". Men av og til så blir det så utrolig vanskelig å stå i mot sprekkene. Har klart å holde meg uten de store utskeielsene frem til nå (6 mnd), men merker at motivasjonen blir stilt på en større prøve enn i starten.

Jepp, tålmodighet er noe dritt - og jeg har dessverre ikke blitt så god på det!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:28   #59
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Det løsner til slutt alle går ikke like fort ned i vekt,
Jeg startet 16 aug og har til nå gått ned 8 kilo ,det er jeg veldig fornøyd med.Men har bare gått ned litt over 2 kilo den siste mnd,så det merkes at det går senere nå.Men så lenge vekten ikke går opp så er det positivt.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:31   #60
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

De første tre mnd gikk jeg ned 11,5 kg. De siste mnd har jeg gått ned ca 2 kilo i mnd. Så det går litt treigere nå. Jeg hadde ca 32 kilo overvekt. Det vil si, dersom jeg går ned 32 kilo (10 kilo til) er jeg akkurat innenfor kategorien overvektig.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 13:42   #61
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Hvor mye gikk dere ned første 3 mnd?

Jeg er vell på rundt 2 og en halv måned nå, og jeg har gått ned 13,4 kilo

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse? ~Buble~ Ketolysekuren 35 22-01-09 20:47
Hvor mye gikk dere ned første uka på ketolysedietten? Nitja Ketolysekuren 25 14-12-08 16:47
Hvor mye gikk dere ned de 4 første ukene? Bæremæ Ketolysekuren 21 10-11-08 18:13
Dere som gikk ned mye de første ukene ... linnipinni Ketolysekuren 16 04-10-07 22:18
Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen? Kalorine Induksjonen 11 29-07-04 11:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no