Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I DAG har jeg

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-13, 22:33   #401
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Blåser på bakenden til Dietta...

Jeg har
- danset swing i 3 timer
- begynt å pakke for fjelltur
- spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 15-02-13, 13:07   #402
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

- spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen...



dietta: herlighet! *blåse*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-02-13, 13:11   #403
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

[quote=smgj;1426951]Blåser på bakenden til Dietta...


Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.


dietta: herlighet! *blåse*

Nå har det blåst full storm her lenge - så nå begynner det å bli veldig bra
Tusen takk

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 15-02-13, 18:46   #404
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: I DAG har jeg

Ha ha ha; herlig tilnærming smgj

I dag har jeg solgt noen klær som er blitt for store til meg. Pengene skal jeg legge i mer bailine - hvis det fungerer

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker
Gammel 16-02-13, 10:39   #405
manebane
Seniormedlem
 
manebane sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: der ingen skulle tru...
Innlegg: 559
manebane er ny på veien

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg veit!

Jeg bestilte fly med SAS og hotell via Hilton. Ikke den billigste måten, men veldig safe. Ellers så er det bestandig billigturer på oss og da bruker vi Finn.no. SAS blir ikke noe dyrere enn Norwegian og Icelandair når du passer på å bestille når det er tilbud. Mange rimelige hoteller i New York og, men der kan man fort få besøk av både kakkerlakker og veggdyr. Derfor jeg heller betaler litt mer der. Men Vegas var råbillig! Nå betaler vi 800 kr per rom og natt på Hilton midt på The Strip, utsikt og boblebad på rommet. I tillegg til at det er store rom med kjøkken. Så søker du er jeg sikker på at du kan få et bra hotell til 300 kr natta, altså.

vil på ferie ...

Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard
Ååå det rister i reisefoten her Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there

__________________
Min dagbok.



manebane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf
Gammel 16-02-13, 11:40   #406
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: I DAG har jeg

....holdt ut ca halvparten av denne. http://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w Dels fordi jeg ble helt død i både armer og ben, og dels fordi rommet er for lite for halvparten av øvelsene. xD Ender opp med å sparke i kommoden, pulten og slå til taklampa.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 16-02-13, 13:27   #407
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av manebane, her.

vil på ferie ...

Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard
Ååå det rister i reisefoten her Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there

Jeg har vært borti så mange dårlige hotell rundt omkring at jeg tar ikke noen sjanser lenger.

I dag har jeg stirra dumt på TVskjermen...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 16-02-13, 19:20   #408
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg har vært borti så mange dårlige hotell rundt omkring at jeg tar ikke noen sjanser lenger.

Men det er de turene man husker!

I dag har jeg hatt besøk av ei veninne!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-02-13, 12:54   #409
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

... Sklidd ned tre trappetrinn mens høyrebenet bestemte seg for å bli igjen på det øverste. Kneet er fortsatt numment, men gleder meg ikke til dét våkner for fullt kjenner jeg!!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-02-13, 13:07   #410
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Strikka, strikka, strikka (og ikke kommet så veldig langt, føler jeg).

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 17-02-13, 13:19   #411
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

sett på denne serien om samlete og har funnet ut at jeg skal rydde i kleskapet mitt. Jeg skal fjerne ting jeg sjelden bruker, ting sambo synes ikke er pent samt klær jeg tror jeg skal passe ganske så snart. Jeg har dessuten en haug med sko og vesker som skal bort. Sambo kaller det rydding og organisering. Jeg kaller det lage plass til nye klær, sko og vesker!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-02-13, 18:10   #412
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: I DAG har jeg

reist med fly, tog og båt til Sverige og yngstedatter via Oslo og Köbenhavn. Godt å komme fram!

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 21-02-13, 09:57   #413
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Jeg har ikke, men skal NUH! -ha første time med pten min. Gruergleder meg....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-02-13, 12:23   #414
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

trent med pt! Det gikk over all forventning! Det var morsomt.

Eneste ulempen var enorme vannblemmer bakpå hælene grunnet feile sko så nå har jeg hamstret inn pepsimaxflasker som jeg skal bytte inn mot 100 kr cash slik at jeg kan få kjøpt meg gode sko på g-sport. Håper jeg finner noen svarte sko for jeg synes alle disse skoa i mange farger ser så teite ut.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-03-13, 17:31   #415
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (82,7 KB, 12 visninger)
__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-03-13, 20:55   #416
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....




I dag har jeg panikk! Skal liksom pakke til påsketur, men aner ikke hvor jeg skal begynne engang!.... Sliter mellom lyst til å hylgrine og lyst til å kaste opp....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-03-13, 21:00   #417
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: I DAG har jeg

Jeg har flytta på mange kubikkmeter snø fra terrassen og rundt forbi.. og så har jeg vaska tøy, støvsugd, vasket et par vinduer og lagt rett ut etterpå. Er ganske nyoperert og sykemeldt ennå, men det er fryktelig vanskelig å holde seg i ro. Da må jeg nok bindes fast.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 23-03-13, 21:44   #418
adawe
Medlem
 
adawe sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 102
adawe er på en erverdig vei

Sv: I DAG har jeg

Bedt min gamle mor om unnskyldning
da jeg lot overgangsalderens plager gå utover henne.

Ryddet klar en Hjelp i Hverdagen plan for henne -
for å kunne bo alene

Gått en lang gnistrende senvintertur - og synes jeg har landet på beina - etter en intens og eksplosiv dag

adawe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert etter behov
Gammel 23-03-13, 21:52   #419
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Så godt, adawe.

Jeg har flidd hus og vasket klær. Og sovet lang middag. Før middag.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 01-04-13, 14:38   #420
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

lest denne og funnet den utrolig ...... har ikke ord.

Sitat:

En psykolog gik rundt på scenen mens han fortalte publikum I salen om stresshåndtering. Da han løftede et glas med vand, forventede alle det sædvanlige: ”halvt tomt eller halvt fyldt” spørgsmål. I stedet, og med et smil på læben, spurgte psykologen: “Hvor tungt er dette glas med vand?”

Svarene lød på mellem 200 og 500 gr.

Han svarede, ”Den absolutte vægt er ligegyldig. Det kommer an på hvor længe jeg holder det. Hvis jeg holder det i et minut, er det ikke noget problem. Hvis jeg holder det i en time, vil jeg få ondt i armen. Hvis jeg holder det en hel dag, vil min arm blive følelsesløs og lammet. Lige meget hvor længe jeg holder glasset, vil vægten ikke ændres, men desto længere jeg holder det, desto tungere vil det føles”.
Han fortsatte ”Vores stress og bekymringer er ligesom glasset. Tænk på tingene i kort tid, og de vil intet betyde. Tænk på dem lidt længere tid og de vil begynde at gøre ondt. Og hvis du tænker på dem hele dagen, vil du føle dig lammet – og ude af stand til at ændre noget som helst.”

Det er vigtigt at give slip på din stress. Så tidligt som muligt på aftenen som du kan, giv slip på alle dine problemer. Brug ikke hele aftenen og videre ind i natten på dem.

Husk at stille glasset fra dig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-04-13, 14:18   #421
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I DAG har jeg

fått en ekstremt fin bukett med roser av samboeren på jobb Det var en hyggelig overaskelse

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 07-04-13, 10:52   #422
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

- blekestripet håret
- fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå)
- bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere)
- nappet og farget øyenbryn
- og satt svinekammen til trekkings

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-04-13, 11:47   #423
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

- blekestripet håret
- fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå)
- bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere)
- nappet og farget øyenbryn
- og satt svinekammen til trekkings

Og - ble skremt her et øyeblikk - helt til jeg skjønte at siste linje IKKE handlet om egenpleie...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 07-04-13, 11:50   #424
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Og - ble skremt her et øyeblikk - helt til jeg skjønte at siste linje IKKE handlet om egenpleie...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 07-04-13, 15:09   #425
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I DAG har jeg

Sovet til 12!
Det har sine fordeler at junior måtte være våken til 23:30 mens vi ventet på legen i går....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no