Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

September-startere!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-09, 16:13   #176
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Jeg starta i September jeg også, med ketogen kost - det er vel sånn ca ketolyse i praksis. Har gått ned ti kilo nå, uten noen trimming - er forberedt på at de neste ti kan gå litt tregere, men jeg håper de er borte før juni (Deretter har jeg enda ti å ta av, egentlig, men de vil jeg ikke planlegge for ennå! Tenk å være "bare" ti kilo overvektig, liksom. )

Men jeg følger med på tråden her jeg, moro å følge med på andre som startet omtrent samtidig!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:21   #177
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: September-startere!

Jeg henger fortsatt med!
Selve vektnedgangen har sakket veldig ned hos meg, men er ikke så bekymret foreløpig, jeg lar kroppen justere seg litt. Minus over ti kilo er jo absolutt ikke noe å kimse av!
Mannen er forresten ikke til å kjenne igjen, med minus ca. 17 kg!!

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 11:40   #178
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei igjen. Dette blir mitt siste ketolyse innlegg. Nå har vi gått tre mnd på kuren og det hadde vi satt som mål når vi startet. Nå går vi over til generell lavkarbo og ser om vi tar en ny kur til våren. Vi har nådd mange delmål underveis og er fornøyde. Mannen min har gått ned 15,9 kg og jeg har gått ned 13,8 kg.

Så noen svar til deg Jannicke:
Ja vi har gått ned!
Vi går turer, gjerne 4-6 dager i uka og då går vi i ca 1 time. Prøver å gå 5-7 km pr tur. Eller er det litt svømming når det passer og litt lett trening hjemme.

Maten har vi selv følt at vi har variert bra på. Har i mange år måtte finne på ting selv, ettersom jeg er matallergiker, så dette var ikke noe større utfordring.

Har ikke hatt stort søtbehov, selv om det av og til setter inn når jeg ordner i godteri hyllene på jobb, hender man føler sikla samle seg da, men jeg har ennå ikke gitt etter....

Livet i ketose har vært helt greit, om en ser bort fra den første uka, den var tung. Blir rart å ikke skulle være i ketose lengre, men håper virkelig at vektnedgangen forsetter. Ønsker dere andre vidre lykke til.

Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 20:24   #179
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei igjen. Da har jeg vært på lavkarbo i en uke og ute av ketose, samt at jeg i helga spiste akkurat hva jeg ville, likevel har jeg kun gått opp 100g. har dermed gode håp om å fortsette å gå ned, selv om jeg ikke er ketose. Gåturer hjelper!

Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 16:30   #180
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

...Flere september-startere som fortsatt henger med, eller? Hvordan går det med dere?

Jeg har vært i ketose siden jeg startet, jeg - selv med en juleperiode med litt mye mørk sjokolade og slaskete rutiner - akter ikke å gi meg ennå!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 17:03   #181
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: September-startere!

Henger fortsatt med Nyter livet, lavkarbokosten og lar kiloene tusle i sitt eget tempo

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 12:13   #182
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: September-startere!

Jeg henger med, jeg!

Tok meg pause fra jul til nyttår, men er igang igjen for fullt nå. Merker at det var veldig deilig å komme tilbake til lavkarbokostholdet igjen, kroppen var ikke veldig glad i karboene i jula.

Det verste var vel egentlig ikke julekakene, men linsegryta jeg lagde til middag. Ganske interessant, egentlig. Bønner og linser er kanskje det jeg savner mest, og jeg tenkte jeg skulle benytte anledningen når jeg allikevel var i pausemodus. Jada...

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 22:42   #183
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Mannen min og jeg er fortsatt med. I julen var det moderat med karber, så ingen av oss har gått noe opp. Tvert imot ser det ut til å ha løsnet littegrann for han jeg er gift med. Nå på nyåret har han gått ned litt og veide 111,8 kg imorges. Dvs ned 6 kg siden vi startet opp i september. Ikke egentlig imponerende på 4 mnd, men med tanke på at han er insulinresistent (jeg er helt sikker på det, altså!!), så er det bra, synes jeg.

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 07:33   #184
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: September-startere!

Hei, er fortsatt lavkarbo og henger rundt her inne. Har nå gått ned 16,8 kg siden start og er kjempefornøyd!

Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 23:29   #185
eggis
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 41
eggis er ny på veien

Sv: September-startere!

Heisan, jeg er fortsatt med. litt utskeielse i jula, men føler jeg har god kontroll på kostholdet
-12,2 og er strålende fornøyd med det, skal ikke så mye lenger ned, par kilo så er jeg der, men får ikke panikk om jeg går opp en kilo, er der jeg skal være nå

eggis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Gå/joggeutfordring SEPTEMBER 2009 Areola Trening 111 05-10-09 10:25
September-ferskingene ... elle Atkins kosthold 6 29-09-07 11:20
Läsning i september ssskaldeman Lavkarbo generelt 4 06-09-05 22:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no