Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vet ikke om dere husker meg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-11, 20:42   #1
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Vet ikke om dere husker meg

Men jeg er altså fortsatt her! Og holder på med Ketolyse ennå.

Tingen er at vekta har nå stått stille siden begynnelsen av januar. Til både samboeren min og meg. Vi har begynt å veie og telle igjen. Vi er i ketose hele tiden, men vekta står stille.

Det er demotiverende og vi er skikkelig lei fett, egg og ost.... Jeg tror aldri jeg kommer til å kose meg med eggerøre igjen Nei da, ikke såå ille.

Vi har nå holdt på i snart 5 mnd og jeg tror det er på tide med noe nytt. Samboeren min er veldig gira på at vi prøver Fedon Linbergs filosofi, så da skal vi sette oss inn i det. Lese bøker og oppskrifter.

Jeg vil gjerne takke for all støtten og motivasjonen jeg har fått her inne. Jeg har jo tross alt gått ned nesten 14 kg på 5 mnd og det er ikke ille altså

Fullt mulig vi kommer tilbake til Ketolysekuren for å ta de siste kiloene. Men nå er det rom for litt forandring her i gården.

Lykke til alle sammen

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 20:46   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Vet ikke om dere husker meg

klart vi husker deg!! Håpe ting løsner for dere.. stoppet litt opp med meg her også så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men i alle fall ikke miste motivasjonen!!

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kroppen min husker startvekta ... Fat lemmy Lavkarbo generelt 3 20-05-09 22:07
Maismel? Har kjøpt men husker ikke hvorfor? ehv Spørsmål og svar 6 20-08-07 11:30
Dere husker blødningene jeg hadde? Iset Generell diskusjon 1 19-06-06 13:31
Backup - Du husker vel det HP? guro Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 23-09-04 20:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no