Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

40, men ikke feit og ferdig!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-11, 23:19   #1
Trinemora
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Liten by.
Innlegg: 5
Trinemora er på en erverdig vei

40, men ikke feit og ferdig!

40, men ikke feit og ferdig!

Postet I dag kl 21:33 av Trinemora
Etter å ha prøvd ut litt forskjellig for å oppnå ønsket effekt av et varig kosthold, så lander jeg på et kosthold med lite karbohydrater. Jeg har ikke tålt brødmat på åresvis, og hvitmelmat har vært drepen for magen. Jeg har blitt uvel av pasta og poteter, og sovet bedre de dagene jeg har spist lite eller ingen karbohydrater.

Etter at jeg kuttet røyken for snart to år siden, så har det sakte men sikkert sneket seg på noen ekstra kilo, og jeg har gått fra å være slank til "normalvektig" kanskje? Eller mer fra den nedre delen av normalvektskalaen til den øvre mener nå jeg.

Jeg vil gjerne ta av noen av disse kiloene, men hovedmotivasjonen min er å ha et kosthold jeg trives med og kan ha et avslappet foprhold til. Jeg har levd lenge på et lavkalorikosthold, med påfølgende magetrøbbel og småsnavling av alt mulig på kveldene. Da ramler ikke akkurat kiloene av heller...

Så, nå er jeg i gang med en gradvis tilnærming og overgang, for at ikke kropp og sinn skal få sjokk, men har vel knapt spist en eneste karbohydrat de siste to-tre dagene i hvertfall. Har derimot kost med med å spise noen biter ost uten å få dårlig samvitighet.

Vil gjeeeerne høre fra gamle og nye lavkarboere, og andre som har gjort seg erfaringer med omlegging av kosthold; så skriv noen ord da vel!

Trinemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fedme er ikke noe man HAR, man ER feit! Kanutten Nyheter / media 57 13-10-10 09:36
Ikke feit, bare overvektig Mailin Livets lyse side 9 25-08-10 20:38
Du dør ikke av å være feit! Gamla Generell diskusjon 4 02-10-06 15:06
Feit mat gjør deg feit!! Goggen Lavkarbo generelt 5 06-03-06 13:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no