Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Min aller første dag...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-07, 15:41   #1
Fluffy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 58
Innlegg: 9
Fluffy er på en erverdig vei

Min aller første dag...

Har fra og med i dag gått over til å bli helt "Skaldeman". Er spent på hvordan det kommer til å utvikle seg, siden jeg har lavt stoffskifte. Jeg er hvertfall enig i det han skriver.

Grunnen er at jeg for noen år siden oppdaget mye av det han skriver i boken sin helt på egen hånd. Blant annet at jeg gikk ned i vekt når jeg kuttet ned på brødet. Den gang spiste jeg kun 2 knekkebrød med en hel haug med ost og skinke til lunsj. Spiste en god middag og småspiste på ost og skinke på kveldstid hvis jeg var sulten. Oppdaget også fort at dersom jeg skeiet ut så tok det faktisk et par dager før det viste seg på vekta.

Vet ikke om jeg gjør dette riktig, men har bestemt meg for å følge hans råd om å tilpasse hans ideer til min kropp. Merker at jeg spiste litt mye til frokost i dag nemlig. Fortsatte å bli mett lenge etter at jeg var ferdig.

Finner vel min vei etterhvert også er det jo fint å vite at dette forumet finnes da.

Fluffy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 15:44   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Min aller første dag...

Velkommen, og husk kosttilskudd - veldig viktig om du er i ketose

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 15:56   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Min aller første dag...

velkommen og lykke til

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 04-02-07, 17:25   #4
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Min aller første dag...

Velkommen

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:12   #5
Fluffy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Alder: 58
Innlegg: 9
Fluffy er på en erverdig vei

Sv: Min aller første dag...

Yes!! Min aller første dag har blitt til min aller første uke. Jeg er nå 3,3kg lettere!!!

__________________
Fluffy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:23   #6
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Min aller første dag...

Gratulerer med vektnedgang, og velkommen til oss

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:29   #7
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Min aller første dag...

Gratulerer!!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:44   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Min aller første dag...

Gratulerer med resultatet!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 18:53   #9
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min aller første dag...

Jeg slenger meg på velkomstbølgen for Fluffy, og benytter samtidig anledning til å si hei selv, da jeg også er ny Har vært en entusiastisk leser av forumet deres i noen uker nå, og er helt overveldet over hvor BRA det er! Her finnes det mye kunnskap - ingen tvil om det.

Har valgt meg Skaldeman som utgangspunkt, men har også lest mye Fedon og Atkins, og skal i gang med et fire ukers internettkurs hos www.eat-web.com nå. I den anledning har jeg bestilt legetime i morgen for å få tatt de anbefalte blodprøvene, og jeg kjenner at jeg gruer meg noe VELDIG Tar ikke turen innom fastlegen min, da han funker dårlig når det kommer til vekt og kosthold ("du må spise mindre enn du forbrenner vettu"), så jeg skal på en dyr privatklinikk - og gruer meg som sagt til å skulle forklare hvorfor jeg vil ta akkurat de blodprøvene osv.

Jeg la om kostholdet mitt for en måneds tid siden (levde på mat fra www.spisdegslank.no i nesten tre uker), og har så langt gått ned drøyt seks kilo. Skal på vekta igjen på onsdag, og er spent på hvordan min første Skaldeman-uke har gått Hele 2007 er satt av til vektnedgang, og resten av livet til å holde den. Skal ned 30kg til. Minst.


Sist redigert av Sprudle : 12-02-07 kl 19:24.
  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Piskeklubb? Fjonken Trening 277 09-10-06 20:03
Første steg til å bli sunnere... Fading Generell ernæringsdebatt 3 17-06-05 01:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no