Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Aprilstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-13, 12:08   #101
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg har veiedag på søndag. må nok innrømme at jeg snikveier meg de fleste dagene men men. er spent på resultatet i morgen men det ser ut som det kan bli nesten 2 kg denne uka
Ønsker dere en fin helg

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 14:01   #102
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Jeg har veiedag på søndag. må nok innrømme at jeg snikveier meg de fleste dagene men men. er spent på resultatet i morgen men det ser ut som det kan bli nesten 2 kg denne uka
Ønsker dere en fin helg

Ikke like enkel å holde seg unna vekten Jeg skal innrømme jeg har veid meg nesten hver dag, men tror den offentlige faste veiedagen min skal være på mandag Lykke til i morgen

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 14:05   #103
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Begynte (igjen) 9. april. Vekta viste 2.5 kg ned den niende dagen, så det går riktig vei. Meste står på den siste siden i journalen tror jeg, om hvorfor jeg begynte igjen osv.

Strategien min denne gangen er å veie dag 30/60/90/100. Kanskje lettere å motivere seg selv fordi man er spent på hva vekta sier om man veier seg sjeldnere.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 14:36   #104
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Walle, her.

Begynte (igjen) 9. april. Vekta viste 2.5 kg ned den niende dagen, så det går riktig vei. Meste står på den siste siden i journalen tror jeg, om hvorfor jeg begynte igjen osv.

Strategien min denne gangen er å veie dag 30/60/90/100. Kanskje lettere å motivere seg selv fordi man er spent på hva vekta sier om man veier seg sjeldnere.

Velkommen tilbake Lykke til

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 15:14   #105
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Som tidligere nevtn, har jeg hatt problemer med at jeg har veid meg hver dag. Dette var første gangen jeg ikke hadde veid meg på nesten en uke, og det var myyye gøyere og mye mer motiverende å se at jeg hadde gått ned ett kilo.

Jeg går ofte en del opp i begynnelsen av uken, for så å "miste alt" mot slutten. Så det totale blir en vektnedgang. Å veie seg hver dag gir mer stress til kroppen tror jeg. jeg tror også (siikkert litt overtro, hehe) at de gangene man veier seg sjelden, så har man gått mer ned, pga. man ikke utsetter kroppen for stress.

Bare noen tanker. Men en annen ting som er positivt med å veie seg sjelden, er at den andre delen av livet, som ikke handler om mat/slanking blir mye enklere. Jeg holder jo på med en masteroppgave og har rett og slett ikke tid til å fokusere så mye på vektnedgangen. Man blir ofte "high" av å slanke seg, får en rus som er så god. Men den er farlig. Og den beste måten er å unngå å veie seg for ofte.

Som tidligere nevnt, drikke stort glass vann om morgenen, slik at du ikke vil veie deg. Det hjalp meg med å komme over en "veie seg hver dag"-kneik. Og når du først har sluttet å veie deg hver dag, så glemmer du det nesten.

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 15:25   #106
Walle
Medlem
 
Walle sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Alder: 32
Innlegg: 125
Walle er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.

Som tidligere nevnt, drikke stort glass vann om morgenen, slik at du ikke vil veie deg. Det hjalp meg med å komme over en "veie seg hver dag"-kneik. Og når du først har sluttet å veie deg hver dag, så glemmer du det nesten.

Det var utrolig smart! Anbefales til flere.

__________________
(Mål 1 nådd 15.06.13 - under 100) ---- ---- 0.4 kg til mål 2
9. april 2013 = 115.3 kg (startvekt)
28. juli 2013 = 95.3 kg
Mål 2: Under 95.0 kg.
Total vektnedgang siden start: -20.0 kg <-- JOURNAL (trykk)
Walle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:02   #107
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Lagde en god sjokoladekake i dag, selvfølgelig på lavkarbovis Og den ble vellykket Har lagt den ut på bloggen min, hvis dere ønsker å ta en titt på resultatet.

Her er oppskriften jeg brukte:
Dette trenger du:
100g smør
3 egg
1 1/4 dl sukrin
1/2 ss fiberhusk
3 ss kakao
1/2 ts vanilje
Slik gjør du:

Sett ovnen på 200 grader
Smør kakeformen med smør. Bruker du en stor kakeform, får du en tynn kake, bruker du en litt mindre form, som jeg gjorde, får du en tykkere kake.
Smelt smøret på lav varme. La den kjølne seg litt.
Visp egg og sukrin til en luftig eggedosis, tilsett så det smeltede smøret.
Bland sammen alle de tørre ingrediensene og rør dem godt inn i eggedosisen.
Hell røren i formen og stek i ca 10 til 15 min. Min ble tørr på toppen og litt bløtere inni.
La den kjølne seg litt på kjøkenbordet, legg den så litt i kjøleskapet.
Oppbegar kaken kaldt og server den kjølig.
Server dette gjerne med krem og bær på toppen.

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:20   #108
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Idag tar jeg meg en glass rødvin. Håper ikke vekten preges for mye av det. God helg

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:29   #109
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.

Idag tar jeg meg en glass rødvin. Håper ikke vekten preges for mye av det. God helg

Det går nok fint Har lov å kose seg med et glass rødvin iblandt Du får fortsette fra i morgen av hvis vekten blir forandret

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:37   #110
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei, ingen stress i kroppen min av å veie meg ofte. det er bare moro .
jeg skriver og en stor oppgave. 30 sider og er nesten ferdig. må si at jeg er glad at jeg er på lavkarbo ellers ville jeg sitte til 3 i natt og stappe i meg meg masse gotteri mens jeg skrev. Jeg driker mye pepsi max da men det går bra.
er giga førnoyd med nedgangen denne uka - 2,1kg

1.4 =89 kg
7.4 =86,4Kg (-2,6)
14.4 = 84,9Kg (-1,5)
21.4 = 82,8kg (-2,1)

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:44   #111
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg må bare tipse dere: på rema 1000 har de thai pølse - for de som liker sterkere mat. er litt dyre men gode. 2karber/100g. man kan ha 4 pølser (noe mindre en vanlige) og komme under 4 karber. stekt med grønnsaker ...

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 11:56   #112
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, ingen stress i kroppen min av å veie meg ofte. det er bare moro .
jeg skriver og en stor oppgave. 30 sider og er nesten ferdig. må si at jeg er glad at jeg er på lavkarbo ellers ville jeg sitte til 3 i natt og stappe i meg meg masse gotteri mens jeg skrev. Jeg driker mye pepsi max da men det går bra.
er giga førnoyd med nedgangen denne uka - 2,1kg

1.4 =89 kg
7.4 =86,4Kg (-2,6)
14.4 = 84,9Kg (-1,5)
21.4 = 82,8kg (-2,1)

Det var mye. Men skal si du har vært flink. En fordel å gå på lavkarbo Mye fordeler vil jeg si

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 11:57   #113
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Jeg må bare tipse dere: på rema 1000 har de thai pølse - for de som liker sterkere mat. er litt dyre men gode. 2karber/100g. man kan ha 4 pølser (noe mindre en vanlige) og komme under 4 karber. stekt med grønnsaker ...

Mmm. Snadder

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 13:49   #114
Ziinada
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 8
Ziinada er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Jeg meldte meg inn idag. Og tenkte jeg skulle prøve lavkarbo.
Har som mål og gå ned 5-6 kg til juni. Har aldri prøvd lavkarbo, så skal bli spennede å se om jeg greier det.
Er det mulig å gå ned så mye på så kort tid?
Totalt mål er vel å gå ned 9-10 kg

Ziinada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 14:05   #115
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Ziinada, her.

Jeg meldte meg inn idag. Og tenkte jeg skulle prøve lavkarbo.
Har som mål og gå ned 5-6 kg til juni. Har aldri prøvd lavkarbo, så skal bli spennede å se om jeg greier det.
Er det mulig å gå ned så mye på så kort tid?
Totalt mål er vel å gå ned 9-10 kg

Velkommen skal du være Lykke til

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 16:23   #116
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av nisse, her.

Hei, ingen stress i kroppen min av å veie meg ofte. det er bare moro .
jeg skriver og en stor oppgave. 30 sider og er nesten ferdig. må si at jeg er glad at jeg er på lavkarbo ellers ville jeg sitte til 3 i natt og stappe i meg meg masse gotteri mens jeg skrev. Jeg driker mye pepsi max da men det går bra.

Jeg er helt enig! Jeg hadde også stappet i meg masse, om det ikke hadde vært for lavkarbo-kostholdet! Samme her, drikker også en del pepsimax, men føler jeg "må" ha det, som en liten trøst i hvert fall.
Hadde egentlig tenkt å begynne først etter at masteroppgaven er levert, fordi jeg var redd for bivirkningene med slapphet og hodepine, men så bare hoppet jeg i det: slapp unna de verste bivirkningene, følte meg topp fra dag tre, og jeg slipper å gå å spise så ofte, kan bare sitte her og skrive

En annen ting, jeg slipper unna mange sosiale tilstelninger nå i begynnelsen, som jeg tror er en god ting, for at jeg skal bli vant med kostholdet, og for at det skal bli lettere å si nei, når jeg først har gått litt ned.

Det med veiing hver dag: folk er forskjellig, og tåler det på forskjellige måter. Jeg er en av de som får et usunt forhold til vekten, been there, done that, så jeg kjenner meg selv såpass godt, at om jeg skal klare det 100 %, helt ned til målet (og ikke gi meg før), må jeg styre unna den

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 19:38   #117
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Aprilstartere

Så flinke dere er alle sammen

Selv har jeg hatt fantastiske resultater: 3,1 kg ned siden 11.04

Storfornøyd med det, og ser lyst på resten. Mitt første delmål er å veie under 80 til 1.juni. Det betyr altså at jeg skal gå ned 5,2 kg på 6 uker. Det er ganske mye, men jeg har tro på at jeg skal klare det!

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 21:30   #118
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Supah, her.

Så flinke dere er alle sammen

Selv har jeg hatt fantastiske resultater: 3,1 kg ned siden 11.04

Storfornøyd med det, og ser lyst på resten. Mitt første delmål er å veie under 80 til 1.juni. Det betyr altså at jeg skal gå ned 5,2 kg på 6 uker. Det er ganske mye, men jeg har tro på at jeg skal klare det!

Kjempebra Syns vi er flinke ja Jeg har dagens veiedag i morgen. Spennende

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 09:20   #119
arthas_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 30
arthas_ er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Hei igjen, Jammo!
Den kaka di hørtes sinnsykt god ut, tenkte å prøve den
Vet du totale karbohydrater i hele kaka?
Som sagt så er jeg helt ny på det her, så føler jeg må være ekstra nøye til jeg kommer inn i det

arthas_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:48   #120
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av arthas_, her.

Hei igjen, Jammo!
Den kaka di hørtes sinnsykt god ut, tenkte å prøve den
Vet du totale karbohydrater i hele kaka?
Som sagt så er jeg helt ny på det her, så føler jeg må være ekstra nøye til jeg kommer inn i det

Det har jeg ikke sjekket. Tror du kan sjekke inne på diett.no. Hvis du finner det ut kan du legge det ut til meg Og den kaka ble faktisk enda bedre, når den fikk stå en dag

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 10:50   #121
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Var på vekta i dag tidlig Og tallene viste 94 kg Neste delmål er å gå ned enda 1 kg
Hvordan har det gått med dere andre som har veid dere i dag?

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:03   #122
ludviga
Medlem
 
ludviga sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 96
ludviga er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Utrolig bra, Jammo!

__________________

ludviga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 12:14   #123
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.

Utrolig bra, Jammo!

Tusen takk

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 17:16   #124
Andrine84
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
Innlegg: 60
Andrine84 er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Heihei, jeg er "ny" her.
Har vært registrert på forumet i flere år, og frem og tilbake med slanking, men har aldri gått ned mer enn 8 kg før jeg har sprukket.

Målet er denne dagen, som tidligere ned 30 kg (helst 35), og har ikke noen tidsfrist for det.
Startet på ketolyse igjen 18.4, og ved snikveiing i dag så jeg at det var forsvunnet 2 kg
Min utfordring er ketolyse ifbm nattevaktsjobbing, skole og familieliv. Noen i samme situasjon?
Ønsker ikke å "kunngjøre" at jeg er på "slankern" på jobb siden jeg har prøvd så mange ganger og aldri klarer det. Regner med de fleste her inne på et eller annet tidspunkt har opplevd de "jaja,lykke til denne gangen da"-blikkene og kanskje skjønner hva jeg mener..

Lykke til til meg selv og alle andre aprilstartere! Denne gangen skal jeg prøve å være mer aktiv her inne, slik at det kanskje blir vanskeligere å sprekke

__________________
Andrine84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 22:06   #125
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av Andrine84, her.

Heihei, jeg er "ny" her.
Har vært registrert på forumet i flere år, og frem og tilbake med slanking, men har aldri gått ned mer enn 8 kg før jeg har sprukket.

Målet er denne dagen, som tidligere ned 30 kg (helst 35), og har ikke noen tidsfrist for det.
Startet på ketolyse igjen 18.4, og ved snikveiing i dag så jeg at det var forsvunnet 2 kg
Min utfordring er ketolyse ifbm nattevaktsjobbing, skole og familieliv. Noen i samme situasjon?
Ønsker ikke å "kunngjøre" at jeg er på "slankern" på jobb siden jeg har prøvd så mange ganger og aldri klarer det. Regner med de fleste her inne på et eller annet tidspunkt har opplevd de "jaja,lykke til denne gangen da"-blikkene og kanskje skjønner hva jeg mener..

Lykke til til meg selv og alle andre aprilstartere! Denne gangen skal jeg prøve å være mer aktiv her inne, slik at det kanskje blir vanskeligere å sprekke

Hei og velkommen. det er mange som ser på meg med det der blikket hvor lenge holder du ut nå? Og vet du hva? I do not care.jeg synes at du bør si ifra at du er på lavkarbo. du kommer til å få mange slike blikk men bruk det til din fordel. tenk: jeg kommer til å nyte det øyeblikket med komentarene om hvor flink jeg har vært osv. hvorfor bryr du deg hva andre tenker? du har vel ikke tenkt å gi opp? slikt at de kan "ha rett" i sine blikk og komentarer? nå er jeg hard mot deg men jeg har vært der. sist holdte jeg ut i halv år. og det var ofte disse teite kommentarene som fikk meg til å fortsette. jeg har ikke sklied ut et eneste gang på disse 6 måneder. hvis vi ikke teller gullerot som jeg spiste noen ganger. jeg gikk opp igjen pga sykdom og trøstespising for det var så uretferdig å gå opp etter at jeg gikk ned så mye sist. og jeg skal ikke gi meg denne gangen heller. Hvis jeg kan gi deg et råd - ha med deg mat. matboks med osteskiver, blomkål, cherry tomater,egg, spekeskinke, skinke, blåbær og par jordbær dette dekker behovet for mat. og det er lov med atkins sjokolade i vesken din. den kan redde deg fra å kjøpe noe som ikke er lov fordi du ikke har tid eller fordi du må jobbe overtid... Med middagene er det vanskelig. Jeg ender ofte opp med å lage 2 forskjellige middager for gutta må få lov å spise det de liker selv om jeg er på slankern. det pleier ikke å ta ekstra tid. Sist prøvde jeg å lage noe som alle kan spise og det ble bare tull. Jeg ønsker deg masse lykke til. jeg har og mange kg å ta av. skal vi gjøre det sammen?

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva med en tråd for aprilstartere? nokia90 Ketolysekuren 599 30-04-14 18:32
Mars eller aprilstartere 2012? Elewyn Ketolysekuren 143 15-03-13 11:22
Er det noen aprilstartere igjen? sistegang Ketolysekuren 6 02-11-10 11:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no