Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hypoglykemi

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-11, 11:04   #1
Zelia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 19
Zelia er på en erverdig vei

Hypoglykemi

Hei
Har fullammet det siste halve året og poden har nå begynt å spise 3 måltider om dagen (ammer fortsatt i tillegg). Har spist kjernesunn mat under graviditet og amming, men har de siste dagene kuttet ut frukt, bokhvete osv. Har PCO så jeg føler meg mye bedre med mindre karb. De siste dagene har jeg vært så dårlig at jeg ikke kan stå på bena når jeg står opp. Svimmel og kvalm, og dette varer i flere timer. Stappet innpå med rosiner og havregryn, men det tok flere timer før jeg var bra... Har ikke spist så lite karbo at jeg skulle havne i ketose (har vært i ketose før, men da hadde jeg det ikke slik). Noen som opplever det samme? Hva spiser dere på morgenen da?

Zelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunn mat Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:18   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hypoglykemi

Dersom du ved inntak av rosiner ikke blir bedre på flere timer, er nok ikke dette hypoglykemi!

Når jeg har føling, tar det under 15 min fra jeg spiser marsipan(!!) til jeg er helt ok igjen. Druesukkeret i rosiner bør ha samme effekten! Eller du kan kjøpe druesukkertabletter eller prøve med 4-6 sukkerbiter.

__________________

Sist redigert av Kitt : 10-06-11 kl 14:36.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:45   #3
litoja
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 6
litoja er på en erverdig vei

Sv: Hypoglykemi

Drikker du nok?
Om du enda ammer, selv om det ikke er så mye, trenger du jo mer væske og kanskje særlig om du i tillegg spiser lakarbo.

Jeg blir veldig lett dehydrert, og blir utrolig svimmel og dårlig om jeg ikke er helt nazi på væskeinntak.

litoja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:01   #4
Zelia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 19
Zelia er på en erverdig vei

Sv: Hypoglykemi

Du sier noe der, Litoja... Skal helle innpå med vann og se om formen er bedre når jeg våkner i morgen Formen er fortsatt ikke helt topp ennå (så da har du nok rett, Kitt).....fyller opp vannflasken min nå, jeg

Zelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kjernesunn mat Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:10   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hypoglykemi

Det kan være blodtrykksfall du beskriver, som f.eks kan komme av dehydrering f.eks.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Reaktiv hypoglykemi mindremeg Andre dietter 13 22-01-09 22:43
Andre med hypoglykemi? Blesha Fysisk og mental helse 3 10-07-06 14:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no