Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Matmengde

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-08, 10:03   #1
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Matmengde

Er det noen "voksne gutter" der ute som kan hjelpe meg litt.
Starta i fjor høst (uke 41) med Ketolysekuren ,vekt 105 , høgde 180, alder 50+. Fulgte den så godt jeg kunne. Låg og veksla mellom 105-107 til våren. Da koverterte jeg til Skaldemann, ligger fortsatt mellom 105-107.
Så min "bønn" er:
Er det noen "voksne gutter" på min størrelse, og alder som kan tipse meg om HVOR MYE de spiser?
Har prøvd med mye mat og med lite mat, men det gir ikke resultat.
Jeg vil, jeg vil. Men får det ikke til.

Ha en fin dag
Mvh Grovsnus.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 10:24   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Matmengde

Hei
Er ikke mann, men drister meg til å svare alikevel
Kanskje det kan være en ide å legge ut maten din for noen dager her for da er det lettere å kommentere hva som kan gjøre at du ikke går ned. Også hvor ofte du trener og hva du trener

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 13:34   #3
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Matmengde

Jeg begynte med Skaldemann i november i fjor og har til nå gått ned bare 10 kg. Men, jeg vet meget godt hva det kommer av: Jeg har ikke klart å kutte ut en veldig gammel (u)vane, nemlig bøttevis med øl i helgene. Det har selvsagt vært lavkarbo-øl siden nov. i fjor, men likevel...

Men tilbake til det du spør om. Jeg spiser mellom 2500-3500 kcal om dagen, med snitt ca midt mellom. Selvfølgelig etter Skaldemanns modell 5-20-75. Det varierer etter hvor sulten jeg er. Noen dager spiser jeg 2 måltider og andre dager 4. Jeg vet at jeg ville gått ned mye mer hvis jeg unngikk helge-fylla. Vekta har stått på stedet hvil siden mars i år, men klærne har faktisk blitt litt større merkelig nok.

Du veier ca 105 kg sier du. Jeg var borti en formel her en gang i tiden. Tror det var Nille som hadde henta ut den fra Atkins:
Vekt / 0,4536 x 10 for minimum kcal
Vekt / 0,4536 x 12 for maksimum kcal
I følge den skal du spise mellom 2315 og 2778 kcal om dagen.

Så er det viktigheten av å drikke nok vann. Får du i deg nok av det?

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matmengde i forholdt til styrketrening Sonny Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 29-12-06 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no