Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Party til helgen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-10, 11:06   #1
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Party til helgen

Jeg er litt ny på dette med lavkarbo, derfor jeg kanskje stiller noen dumme spørsmål. Jeg skal ut på fest til helgen, og lurer svært på hva jeg kan drikke? til "vanlig" bruker jeg som regel å drikke søte drinker. Jeg er veldig glad i Bacardi Apple, Razz og lignende. Vodka med smak rettere sagt. Noen som har noen tips ?

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:16   #2
Chloelle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1
Chloelle er på en erverdig vei

Sv: Party til helgen

Hei!
Jeg lurer på akkurat det samme! Er ikke lett å unngå å drikke øl/vin osv når man er student siden alle sosiale "happenings" inkluderer alkohol..:P Før jeg la om kostholdet pleide jeg å drikke baccardi razz utblandet med vann. Sammen med litt isbiter og en sitronskive er dette faktisk ganske digg, og da unngår man ihvertfall sukkeret fra blandevannet. Hva tror dere om det?

__________________


Chloelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:31   #3
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Party til helgen

hei!
jeg liker å drikke hvit-vin. jeg blander 50/50 med kullsyre-vann. blir boblende vin som jeg synes er godt!

ett annet tips er å lage deg bær/frukt-drikk! feks jordbær og appelsin juice(ferskpresset), blandet m sukrin og vodka. super godt
det blir litt karber ut av det.. men mye bedre enn andre sukker-blandinger

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:35   #4
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: Party til helgen

Opprinnelig lagt inn av Chloelle, her.

Hei!
Jeg lurer på akkurat det samme! Er ikke lett å unngå å drikke øl/vin osv når man er student siden alle sosiale "happenings" inkluderer alkohol..:P Før jeg la om kostholdet pleide jeg å drikke baccardi razz utblandet med vann. Sammen med litt isbiter og en sitronskive er dette faktisk ganske digg, og da unngår man ihvertfall sukkeret fra blandevannet. Hva tror dere om det?


ENIG ENIG! får håpe vi får noen tips :-)

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 11:36   #5
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: Party til helgen

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

hei!
jeg liker å drikke hvit-vin. jeg blander 50/50 med kullsyre-vann. blir boblende vin som jeg synes er godt!

ett annet tips er å lage deg bær/frukt-drikk! feks jordbær og appelsin juice(ferskpresset), blandet m sukrin og vodka. super godt
det blir litt karber ut av det.. men mye bedre enn andre sukker-blandinger

er ikke så veldig hvit-vin fan. men det jeg lurer mest på, er om jeg kan drikke rom (baccardi) med smak? og blande med en light brus eventuelt fun light iste ?

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tur til Stockholm i helgen LenaBeatrice Generell diskusjon 9 26-10-09 08:34
oh yeeeaah, det er løøørdag! party:D SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 2 12-09-09 15:31
Selskap i helgen journey Ketolysekuren 5 20-02-09 13:50
Tilnærmet "normal mat" for 12 stykker (party) Up-and-down Festmat 8 20-02-08 12:09
Godteri til helgen Silvandar Lavkarbo generelt 3 21-03-04 03:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no