Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-13, 19:02   #19576
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, takk for mange gode pekere for en smart-n00b.

Kan fint ta til takke med en gammel modell, altså. Det er virkelig ikke så farlig til mitt bruk om den er av året eller ei, så lenge den er ny i den forstand at den er ubrukt.

Hører mange sier så mye pent om ... Samsung galaxy eller noe?! Bekreftes/dementeres?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-04-13, 19:03   #19577
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror ikke alderen har så mye å si (ikke at jeg skal påberope meg å være så himla ung, atte), men jeg er håpløst gammeldags når det kommer til sånt noe, og jeg har hatt all mulig motstand mot smarttelefonhysteriet (ev. tilgjengelighetshysteriet) lenge, og har det vel fortsatt.
Men hvorfor er du fornøyd med den? Har aldri hørt om den ...

På cdon.no har de flere LG-telefoner uten abonnement til under 2000,-. Jeg kjøpte min der for to år siden straks og er veldig fornøyd. Jeg har en LG Optimus 500, men den er sikkert ikke i salg lenger. Det eneste negative er at den er ganske glatt og har glippet ut av hendene mine noen ganger og flakset bortover golvet - problemet ble løst med et silikon-deksel.

Jeg bruker den til å ta litt bilder med, til å ringe, kan høre musikk på den når jeg går tur, sende mms og sms og er bittelitt på nettet en sjelden gang. Funker helt fint for meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-04-13, 19:06   #19578
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hehe, takk for mange gode pekere for en smart-n00b.

Kan fint ta til takke med en gammel modell, altså. Det er virkelig ikke så farlig til mitt bruk om den er av året, så lenge den er ubrukt.

Hører mange sier så mye pent om ... Samsung galaxy eller noe?! Bekreftes/dementeres?

Jeg har Samsung Galaxy S2 og forguder den. Jeg får nesten hjerteinfarkt om den oppfører seg rart - i tilfelle jeg må kjøpe ny fon

Samsung Galaxy er ikke ulik, den tilfredsstiller nok noen av kravene dine, og er ikke ny og superdyr. Jeg synes den er helt ok, selv om den ikke er liiike fancy som min eller en nyere modell. Skulle fått prøve min altså, men da må du komme hit

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 26-04-13, 19:06   #19579
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

På cdon.no har de flere LG-telefoner uten abonnement til under 2000,-. Jeg kjøpte min der for to år siden straks og er veldig fornøyd. Jeg har en LG Optimus 500, men den er sikkert ikke i salg lenger. Det eneste negative er at den er ganske glatt og har glippet ut av hendene mine noen ganger og flakset bortover golvet - problemet ble løst med et silikon-deksel.

Jeg bruker den til å ta litt bilder med, til å ringe, kan høre musikk på den når jeg går tur, sende mms og sms og er bittelitt på nettet en sjelden gang. Funker helt fint for meg.

Høres ut som mitt bruksmønster! LG er notert!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-04-13, 19:14   #19580
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har Samsung Galaxy S2 og forguder den. Jeg får nesten hjerteinfarkt om den oppfører seg rart - i tilfelle jeg må kjøpe ny fon

Samsung Galaxy er ikke ulik, den tilfredsstiller nok noen av kravene dine, og er ikke ny og superdyr. Jeg synes den er helt ok, selv om den ikke er liiike fancy som min eller en nyere modell. Skulle fått prøve min altså, men da må du komme hit

Kan skrive under på dette. S2 er et fint kjæledyr, og en verdig erstatter til min gamle Sony Ericscon (som deiset i flisgulvet det øyeblikket jeg skulle sjekke meldingen som sa at S2 hadde kommet frem i posten )

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 26-04-13, 19:46   #19581
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en htc one v og må si jeg er veldig fornøyd, betalte 2000 for den for noen månder siden, og jeg ahr det samme bruket som deg, og den holder for meg.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 26-04-13, 20:54   #19582
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen som er i stand til å være bittelitt objektive hva angår mobiltelefoner?

Jeg innser at mobilen min (Sony Ericsson) begynner å synge på siste verset. Det er greit, den har holdt ut lenge. Så innser jeg også etter snart to semestre på universitetet at det faktisk er kjekt med en sånn hersens smarttelefon ... Dessuten er det vel ikke så lett å finne en ny telefon som ikke er sånn smart, heller.

Så. Jeg har gitt meg selv til høsten for å finne en sånn greie. Jeg har kjempeliten peiling på hvordan de egentlig fungerer på alle områder, men jeg har noen få krav/ønsker, og håper noen kan komme med noen gode tips om hvilken telefon som kan være adekvat for mitt vedkommende.

- Det skal under ingen omstendigheter være en iphone - så er det rydda av veien.
- Den skal ikke være for dyr, helst under 2000 kr (uten abonnement)
- Den skal ikke være for stor og uhåndterlig, men passe godt å hånda
- Jeg trenger den til normalt bruk, samt det praktiske med å kunne sjekke ting på nettet, som endringer i timeplan, rutetider med trikken etc. Så den behøver absolutt ikke å være særlig hi tec og fancy
- Skjermen bør ikke så lett knuses ... jeg er litt slepphendt og klønete ...
- Den bør ha bra batterikapasitet
- Og gjerne ikke være i hvit eller sølv eller andre teite farger som ikke er svart. Haha!

Og så lurer jeg på - kan man stille sånne smarttelefoner til å koble seg på andre tilgjengelige nettverk sånn at man ikke bruker tellerskritt på å være på nett?

Jeg kunne tilbudt deg min gamle, solide, anvendelige nokia lumia - men den er sjokkrosa.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 26-04-13, 21:00   #19583
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har i løpet av de siste te årene hatt først en HTC som var ok, så en Samsung s2 som var bra, men bl.a hadde elendig lyd. Dessuten har det skjedd flere ganger at oppdateringene fra Samsung har kræsjet hele operativsystemet på den (alle på gamlejobben var nede en hel dag pga det f.eks).
Nå har jeg en Sony experia v og elsker den! Ligger bedre i hånda, føles mindre plastic, sinnsykt bra kamera, bra lyd, overraskende bra batteritid (lader ca hver tredje dag selv når jeg kjører alle funksjoner) og det tar ca 40 min å fullade den. Ikke uten grunn den har knust f.eks eplefonen og de fleste andre i tester.
Tror den finnes i en litt mindre, rimeligere versjon også.

Ellers er a-mobil.no et bra sted å sjekke anmeldelser osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-04-13, 21:13   #19584
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ALDRI hatt problemer med lyd eller kræsjer eller noe annet på min Samsung Galaxy S2. Ikke samboeren min heller.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 26-04-13, 21:17   #19585
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ALDRI hatt problemer med lyd eller kræsjer eller noe annet på min Samsung Galaxy S2. Ikke samboeren min heller.

Det med lyden kommer nok an på hva man sammenligner med. Selv sambo, som nok liker sin s2 bedre enn han liker de fleste andre ting i verden inkl meg () måtte innrømme at den ikke holdt mål mot sony'n.
Vel, som sagt slo en slik kræsj ut alle som hadde jobbtelefon på gamlejobben så da hadde dere flaks. I august/september en gang tror jeg det var.

Glemte forresten at Sony-modellene er vanntette (nå er dt vel mindre sjanse for at din plutselig havner i do eller andre steder toåringen finner på å putte ting, men... )
Her er den mindre jeg tenkte på http://www.amobil.no/artikler/sony-x...o-st27i/111032

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-04-13, 22:18   #19586
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har s2. Synes lyden er helt grei. Mannen har s3, og den er verre. Synes s2'en har alt untatt den nye blåtannprotokollen. Slepphendt? Da kjøper du et sillikoncover til 2-4 pund på ebay. Dette stikker også såpass mye ut at linsa (som ellers er det høyeste pkt på telefonen) ikke slites fryktelig fort - selv i jevnlig bukselommebruk.
Funker finfint. Min har forresten overlevd en tur i badekaret (med vann!) 14 dager etter jeg fikk den (for halvannet år siden) så jeg er fornøyd (parterte ut batteri, deksel og hoveddel og tørket den - avslått - på 50 grader varmluft med døra på gløtt i 3-4 timer etterpå...
Jeg har ikke hatt noen problemer med oppdateringer.

Kommer i fasjonabelt svart...

Ja, de kan koble seg til åpne trådløse nett, eller nettverk som du har nøkkel til.

Når det gjelder batterikapasitet er det ingen smarttelefon som kan måle seg med en god gammel "jeg kan kun ringe"-telelfon... siden de gjør så mye mer...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 26-04-13, 23:09   #19587
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har også Galaxy S2, og kommer nok til å velge ny Samsung neste gang jeg må ha ny. Batteritiden er drittdårlig, men mye av det kommer nok av at jeg har alt for mange småprogrammer som hele tiden synker mot wifi/ 3g. Dette går selvsagt an å slå av, eller velge å synkronisere sjeldnere. Var ikke fornøyd til å begynne med, men etter å ha kjøpt noen app'er, og fått et bedre tastatur, og et bedre sms-program enn det som hører med telefonen, så er jeg rimelig fornøyd. Alltid noen småting jeg synes var bedre på iPhonen, men alt i alt så er det mange flere ting som er bedre på Android.

Om du vil ha en billig mobil, så synes jeg også at du skal sjekke ut Huawei sine telefoner. Kjøpte Huawei G300 (omtrent 1000,- uten binding) til mamma for ca 6 mnd siden, og det er absolutt ingen dårlig telefon selv om den er billig. (Men den har jeg ikke fått tilpasset slik jeg ville hatt den.) Jeg hadde gjort som noen over her foreslo, gått inn på amobil.no og lest de ulike testene de har gjort, og gjort meg opp min egen mening.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 26-04-13, 23:12   #19588
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

mobiltelefoner er morsomt!! jeg kjøper omtrent hele tiden det siste som er kommet.
jeg er duppedingsnerd.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-04-13, 23:39   #19589
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

mobiltelefoner er morsomt!! jeg kjøper omtrent hele tiden det siste som er kommet.
jeg er duppedingsnerd.

Neste gang jeg skal ha ny skal jeg først sjekke at det finnes rødt deksel med hvite prikker å få kjøpt til den telefonen... For det har jeg ikke funnet til min! *barnslig og elsker prikker*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-04-13, 23:40   #19590
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Neste gang jeg skal ha ny skal jeg først sjekke at det finnes rødt deksel med hvite prikker å få kjøpt til den telefonen... For det har jeg ikke funnet til min! *barnslig og elsker prikker*

Polkadots

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 26-04-13, 23:41   #19591
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Neste gang jeg skal ha ny skal jeg først sjekke at det finnes rødt deksel med hvite prikker å få kjøpt til den telefonen... For det har jeg ikke funnet til min! *barnslig og elsker prikker*

Da skal jeg lete etter det dekselet og da må du kjøpe mobb etter det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-04-13, 23:44   #19592
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Polkadots

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da skal jeg lete etter det dekselet og da må du kjøpe mobb etter det!

Jeg vet finnes slike deksler, men har ikke funnet det til min mobil. Så neste gang - deksel først, mobil etterpå. Jeg også polkadots, Dietta!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 26-04-13, 23:46   #19593
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg vet finnes slike deksler, men har ikke funnet det til min mobil. Så neste gang - deksel først, mobil etterpå. Jeg også polkadots, Dietta!

Jeg er mer sånn polkagris...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-04-13, 23:47   #19594
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg vet finnes slike deksler, men har ikke funnet det til min mobil. Så neste gang - deksel først, mobil etterpå. Jeg også polkadots, Dietta!

Gubben fyller 50 neste år, og vi skal ha fest med band som spiller 50-talls musikk, og kle oss i 50 talls klær. Da skal jeg ha kjole med polkadotter

Forøvrig, hvor lang tid i forveien bør jeg sende ut invitasjoner ? Folk må jo få litt tid på seg til å fikse antrekk.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 26-04-13, 23:48   #19595
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg er mer sånn polkagris...

Med polkagrisdott...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-13, 00:17   #19596
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hva symptomene på virus på balansenerven er?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-13, 00:21   #19597
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Noen som vet hva symptomene på virus på balansenerven er?

Det er ikke noe som heter virus på balansenerven. Det var i gamle dager. Nå er det krystaller på avveie og symptomer er svimmelhet såpass ille at man knapt klarer bevege seg. En lege kan fikse det på null komma null svisj!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 27-04-13, 00:24   #19598
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det kan ikke være så gamle dager, ei veninne var sykmeldt i et år pga det for ikke alt for lenge siden. Ikke mye null komma svisj der i gården hvertfall.
Men jeg lurte uansett hovedsaklig på symptomene. Er svimmelheten konstant?

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 27-04-13 kl 00:34.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-04-13, 00:33   #19599
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er ikke noe som heter virus på balansenerven. Det var i gamle dager. Nå er det krystaller på avveie og symptomer er svimmelhet såpass ille at man knapt klarer bevege seg. En lege kan fikse det på null komma null svisj!

Regner med at du mener medisiner ?
Svigerinnen min hadde det i fjor, og hun var kjempedårlig i flere måneder. Kunne ikke kjøre bil, og noen dager var hun så svimmel at hun måtte krype på gulvet. Ikke mye hjelp fra leger der, så nå ble jeg litt nysjerrig (igjen ).

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-04-13, 00:34   #19600
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan ikke være så gamle dager, ei veninne var sykmeldt i et pr pga det for ikke alt for lenge siden.
Men jeg lurte uansett hovedsaklig på symptomene. Er svimmelheten konstant?

Svigerinnen min hadde dårlige og enda dårligere dager, så den er ikke helt konstant nei.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no