Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen andre som skal ned 15 kg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-11, 21:39   #26
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hallais.
Jeg blir med
Begynte å slanke meg i januar. Da den ¨vanlige¨ metoden med å telle kalorier og være konstant sulten....
Hadde gått ned 9 kg til april men da var jeg så lei av å være konstant sulten at det var like før jeg gav opp.... Kom over Lena Beatrice sin blog og ble kjempeinspirert. Har nå vært på lavkarbo siden april og gått ned 5 kg, noe jeg syns er veldig lite..... Men jeg trives så godt i denne livsstilen at dette fortsetter jeg med..... Er ganske så lei omelett, men ellers så syns jeg det meste er goodies
Er 162 cm og veier i dag 76 kg.
Var på 40 årsfest fredag. Skeiet litt ut med noen drinker, lurer på hvordan det har slått ut på vekta. Blir spennende i morgen og se.
Skal bli artig å følge dere alle, jeg er en av de som syns å gå på vekta er veldig motiverende.....
I morgen er en ny dag, en ny uke nye muligheter og masse god mat.

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 21:40   #27
blingbling
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 35
blingbling er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hmmm.. Jeg skrev et innlegg nytt innlegg her i sted, men ser ut som det ikke kom med.

Jeg har hatt min første sprekk i dag etter at jeg begynnte.. Og det er ikke gøy. Det var en ufrivillig sprekk, der jeg følte jeg bare var nødd til å spise litt kake. Jeg var i bursdag og da spiste jeg kake der bare for å slippe spørsmål... Ikke noe kjekt. Spiste 2 små stykker.

Jeg er ikke typen som liker å snakke med folk om min slanking, eller matinntak. Orket derfor ikke alle spørsmål om hvorfor, eller ja men da må du gjøre sånn.. bla bla bla osv osv...

Jeg har for tiden veldig misfornøyd med mitt utseende pga overvekt, og ønsker derfor ikke noe samtale om det. Jeg vil gå ned, og da kan jeg evt snakke med folk om det, ikke nå...

Heldigvis så er det ikke flere bursdager, eller bryllup eller noe slikt i sommer... Det var bare denne i dag... Så resten skal jeg nok klare..


Jeje... sånn er det..
Flere som sliter med akkurat dette???

Hva spiser dere pr dag sånn ca?

__________________
img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wqcrv1A/weight.png[/img]
[/url]
blingbling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 21:59   #28
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei hei!

Jeg vil gjerne være med selvom målet mitt nok er nærmere 20 enn 15 kilo. Så kjekt å kunne være med å dra hverandre mot mål!

Jeg startet opp for en uke siden og i dag viste vekten 3 kilo mindre akkurat.

Jeg gleder meg til å følge dere på veien!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 01:14   #29
hanneg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 14
hanneg er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei!
Jeg har minus 15 kg som mål. Startet 09 Mai og har gått ned 5,5 kg så langt.... Er 176cm og veier nå 86,2. Det går overraskende bra, bare sliter nå når Is-sesongen har startet

__________________


hanneg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 07:31   #30
ia2go
Juniormedlem
 
ia2go sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 27
ia2go er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei Kan jeg få henge meg på her? Jeg startet for en uke siden og har omtrent samme utgangspunkt som deg. Har ikke fått veid meg ennå (har hatt vekt fobi i mange år) men skal kjøpe ny vekt i dag Fikk øynene for allvor opp for denne formen for kostholds endring da jeg så en kollega komme slankere, gladere og med stadig stigene energi på jobb uke for uke...
Den første uken har gått veldig bra. Føler meg fremdeles litt usikker på mengde, om jeg får i meg nok osv. Kommer til å bruke endel tid her på forumet hvor jeg ser det er mange med mye kunnskap

ia2go er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 10:17   #31
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av blingbling, her.

Hmmm.. Jeg skrev et innlegg nytt innlegg her i sted, men ser ut som det ikke kom med.

Jeg har hatt min første sprekk i dag etter at jeg begynnte.. Og det er ikke gøy. Det var en ufrivillig sprekk, der jeg følte jeg bare var nødd til å spise litt kake. Jeg var i bursdag og da spiste jeg kake der bare for å slippe spørsmål... Ikke noe kjekt. Spiste 2 små stykker.

Jeg er ikke typen som liker å snakke med folk om min slanking, eller matinntak. Orket derfor ikke alle spørsmål om hvorfor, eller ja men da må du gjøre sånn.. bla bla bla osv osv...

Jeg har for tiden veldig misfornøyd med mitt utseende pga overvekt, og ønsker derfor ikke noe samtale om det. Jeg vil gå ned, og da kan jeg evt snakke med folk om det, ikke nå...

Heldigvis så er det ikke flere bursdager, eller bryllup eller noe slikt i sommer... Det var bare denne i dag... Så resten skal jeg nok klare..


Jeje... sånn er det..
Flere som sliter med akkurat dette???

Hva spiser dere pr dag sånn ca?

Hei,

Jeg liker heller ikke å utbrodere om min nye livstil, orker ikke å høre hvor fantatisk jeg er. Men har gitt opp når det gjelder familien. Er så mange bursdagsselskaper i løpet av året at jeg måtte til slutt fortelle hva det gikk i. Reaksjonene har ikke latt vente på seg, men nå er jeg over det verste. Får alltid høre det i familieselskaper ennå, men jeg sier ikke så mye og da roer det seg ganske kjapt.
Har og en svigermor som er fantastisk til å lage godsaker. Hun elsker å sette fram all slags snadder. Har og fått med meg mannen på lavkarbo, så hun er rimelig fortvilet når vi kommer på besøk. Har rett og slett ingenting å tilby, alt hun har går jo i sukker...... Men jeg tror det tippet litt over når vi ikke engang ville ha frukt
Tenkte jeg skulle begynne å ta med kake, litt greit, syns det har vært ganske kjipt de siste gangene og bare drukket vann mens de andre ¨gasser¨ seg.....

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 11:59   #32
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Får jeg være med jeg også? Har godt over 15kg å ta av meg, men støtte og motivasjon trenger vi alle
Har selv begynt å ta med lavkarbo-kaker eller god saker om jeg skal noen plass med feiring osv, spesielt lavkarbo hjemmelaga snickers er en sikker vinner

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 15:34   #33
Kikki71
Juniormedlem
 
Kikki71 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 52
Innlegg: 34
Kikki71 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Jeg vil også gjerne være med. Er vel sånn ca 15 kg til som jeg ønsker skal forsvinne. Har gått ned ca 28 kg på lavkalori, men gikk over til lavkarbo for ca en mnd siden. Har gått ned litt og så opp litt igjen.... Men har tenkt å fortsette med lavkarbo, og håper det løsner snart!

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvPjRRV/]
Kikki71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 27-06-11, 18:04   #34
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Heisann alle sammen

Jeg blir veldig glad over at så mange vil være med!! Dette er kjempe kjekt. Det høres ut som alle sammen er veldig motivert til en lettere vekt og endring i livsstil, jeg blir inspirert av dere allerede

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 11:49   #35
anelis85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 44
anelis85 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei alle sammen!!

Jeg vil også være med! Jeg begynte på min 2 runde med lavkarbo i mai etter en graviditet og en lang utskeielse Startet på 88 kg og nå viser vekta 83. Synes det går mye tregere denne gangen en sist, men er vel kanskje bare jeg som er litt utålmodig Jeg har som mål å komme ned på 76, gjerne litt under.

Gøy at vi kan motivere hverandre og ha noen å "klage" til hvis vi har en dårlig dag :-)

anelis85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 12:55   #36
annelo34
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 8
annelo34 er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Dersom det ikke er for sent å bli med henger jeg meg på. Begynte med lchf kost for tre dager siden. Er 162cm høy og veier 82kg. Ønsker å gå ned til 68-70kg. Det har jeg ikke veid på over 15 år.

Med denne kosten er jeg er for første gang (så langt jeg kan huske bak) ikke konstant sulten. Det er utrolig befriende. Har hatt litt hodepine de siste dagene og blir av og til pittelitt småkvalm. Regner med det er nybegynner plager... eller er det mer permanent? Hva opplever dere?

Ser frem til å følge alles progresjon, frustrasjon og motivasjon!

Anne M.

annelo34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 13:59   #37
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei alle sammen! Synes det er så hyggelig at vi blir en liten gjeng her! Gleder meg til å bli bedre kjent!

Jeg tror jeg må endre fra lavkarbo til lchf, for jeg spiser omlag 20 kh/døgn og er i ketose. Jeg opplever som deg, annelo34, at jeg ikke er småsulten og dermed heller ikke trenger å bekjempe trangen til å småspise i det hele tatt. Jeg tror faktisk at jeg fint klarer meg på to måltider og et bittelite måltid på kvelden, men forsøker alikevell å spise tre. Jeg leser at en ikke skal telle kalorier, men når antallet kommer under 1000kcal blir jeg litt betenkt alikevell. Vil gjerne litt høyere enn det.

Jeg har dessverre vært veldig dårlig de siste to dagene. Svært svimmel og veldig kvalm. Dette var jeg for 3 md siden også og den gangen kom det fra en låsning i nakken. Jeg satser på at det er det samme denne gangen og skal til naprapat i ettermiddag for å få hjelp. Krysser fingrene for at det er det og ikke overgangen til lavkarbokosthold som er årsaken. Det må være nakken...

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 14:10   #38
Tripsi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 8
Tripsi er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei !
Dette forumet trur eg passe meg og.....
Har nett starta med lavkarbo og veit ikkje heilt kva opplegg eg fylgjer.
Kva vil det eigentleg sei å vera i " ketose " - sikkert dumt spørsmål, men eg lure allikavel
Eg er 1,80 høg og TRUR eg veg rundt 90 kg. Eg veit ikkje heilt og IKKJE vil eg vega meg heller. Har vekt, men bestemte meg ifjor etter ein mislykka " VG nett slank " .aldri meir på vekta ! Ikkje veit eg om eg slankar meg rett med denne typen heller. Studerar all mat produkt om lite eller ingenting karbo. Har kutta ut alt som heilter pasta,ris og poteter. Kjenner eg må omstille hjernen etter alle andre kurar der det kunn var lettprodukter. Nå dreier det seg jo om fett og proteiner. Ikkje veit eg heilt om eg får det eg skal ha i meg heller. Kva med frukt ?? er det lov ??
Kjenner eg set meg ørtn spørsmål, men jammen er det mykje hjelp bare å lese her.

Fantastisk alle dere som har tatt av - glear meg til det er min tur og andre komenterer : åh så slank du er blitt !
ha ein god dag alle samen !

Tripsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 18:14   #39
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Tripsi, her.

Hei !
Dette forumet trur eg passe meg og.....
Har nett starta med lavkarbo og veit ikkje heilt kva opplegg eg fylgjer.
Kva vil det eigentleg sei å vera i " ketose " - sikkert dumt spørsmål, men eg lure allikavel
Eg er 1,80 høg og TRUR eg veg rundt 90 kg. Eg veit ikkje heilt og IKKJE vil eg vega meg heller. Har vekt, men bestemte meg ifjor etter ein mislykka " VG nett slank " .aldri meir på vekta ! Ikkje veit eg om eg slankar meg rett med denne typen heller. Studerar all mat produkt om lite eller ingenting karbo. Har kutta ut alt som heilter pasta,ris og poteter. Kjenner eg må omstille hjernen etter alle andre kurar der det kunn var lettprodukter. Nå dreier det seg jo om fett og proteiner. Ikkje veit eg heilt om eg får det eg skal ha i meg heller. Kva med frukt ?? er det lov ??
Kjenner eg set meg ørtn spørsmål, men jammen er det mykje hjelp bare å lese her.

Fantastisk alle dere som har tatt av - glear meg til det er min tur og andre komenterer : åh så slank du er blitt !
ha ein god dag alle samen !

Jeg har lest og forstått her inne at man ikke skal spise/være forsiktig med å spise frukt på lavkarbo. Det kommer sikkert an på hvor mange kh man spiser om dagen. Men bær er bra

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 20:25   #40
Haga
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 27
Haga er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei Jeg hiver meg på, skal ned 15 kg... Har gjennom det siste året lagt på meg masse og nå er det nok! Har slitet med disse 15 kg for mye nå i 2 år Flott å ha støtte her. Skal vi kjøre en fast veiedag?? Bare en tanke

Haga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 21:00   #41
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Ja, jeg er med på en fast veiedag og foreslår onsdager.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 21:14   #42
Haga
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 27
Haga er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Ja, jeg er med på en fast veiedag og foreslår onsdager.

Perfekt Da blir det startvekt på meg imorgen...

Haga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:41   #43
Snorkfrøken__
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 176
Snorkfrøken__ er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Onsdag høres ut som en god dag for meg også, blir spennende i morgen

__________________
Snorkfrøken__ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 22:53   #44
amnesia
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Alder: 30
Innlegg: 84
amnesia er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

jeg skal ned 15 kg til så denne tråden henger jeg meg på

amnesia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:28   #45
Tripsi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 8
Tripsi er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken__, her.

Jeg har lest og forstått her inne at man ikke skal spise/være forsiktig med å spise frukt på lavkarbo. Det kommer sikkert an på hvor mange kh man spiser om dagen. Men bær er bra

Takk for svar.

Tripsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-06-11, 23:30   #46
Tripsi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 8
Tripsi er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Haga, her.

Perfekt Da blir det startvekt på meg imorgen...


Eg står over veiing............... Skal følla med på hola i beltet

Tripsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 00:27   #47
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Hei. Slenger meg med her jeg også Kunne godt tenkt meg å gå ned 15 kg jeg altså, men tror kanskje det er mer realistisk å prøve på å gå ned 10 kg så får vi se. Har slitt veldig lenge med å klare dette, men det skjærer seg hver gang jeg prøver. Likevel vil jeg ikke gi opp helt enda!!

Akkurat nå er jeg ikke i ketose, lever vel ganske variabelt for dagen. Men prøver å begrense meg til å ikke spise mer enn grensa på 150 karbohydrater for dagen. Jeg teller ikke, men har det sånn noenlunde i fingrene. Den eneste utfordringen i dette ligger i at jeg ikke bestandig bruker kvoten min til det som er mest sunne karbohydrater da. Men jeg har tatt et bevisst valg på at jeg skal faktisk unne meg litt kake i barndåp til helga, og is i sommer. Så får vi se hva sommeren bringer. Skjer det ingen verdens ting, skal jeg prøve å gå over til ketosekosthold igjen til høsten. Gjorde det et par uker første halvdelen av juni, men ble til slutt så "syk" med diare og brekninger at jeg valgte å kutte det ut. Håper egentlig det ikke var ketosen som førte til dette da så derfor tenker jeg å prøve igjen til høsten når ferien er over og is-behovet ikke er så stort lenger Men akkurat nå er det karboredusert kosthold som gjelder.

Uansett, jeg ønsker alle lykke til. Vet ikke om alle veier seg på onsdager her nå,men jeg får ta en liten status i morgen selv om min faste veiedag vil bli på fredager framover av praktiske årsaker.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 03:30   #48
Bittemoren
Seniormedlem
 
Bittemoren sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Innlegg: 534
Bittemoren er ny på veien

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Jeg har brukt å ha veiedag på tirsdager, men onsdag går fint for meg også det skal bli spennende å se hvordan ståa er i morgen etter at jeg har stått opp igjen
Lykke til alle sammen med veiingen

__________________
Bittemoren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo heller mot ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 08:27   #49
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

God morgen alle sammen
Jeg er med på veiedag, vekta viste i dag 75,8 Bare gått ned noen gram men jeg er lykkelig, har ikke sett 75 tallet siden Ålesund brant...... Dessuten hadde jeg en liten utskeielse på fredag, noen drinker i et 40 års lag.
Ha en fantastisk lowkarbday

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-06-11, 08:56   #50
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Gratulerer med nydelig tall, runnmensunn! Deilig å se et tall en ikke har sett på lang tid! Gratulerer!

Jeg skal se å komme meg på vekta jeg også. Glemte det i farten da jeg trosset svimmelheten (som er noe mindre aggressiv i dag), fikk på meg joggeskoene og kom meg ut av døren før jeg rakk å tenke på noe annet i morges. En drøy time senere var jeg hjemme og særdeles fornøyd med meg selv! Bena begynner å bli lettere igjen og jeg registererte at kondisjonen er god. Deilig!

Så var det vekten....

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MS og lavkarbo - noen andre Minina Fysisk og mental helse 2 02-08-11 22:35
Er det noen andre Skaldeman'ere her? Merete A Spis deg ned i vekt med Skaldeman 38 29-11-09 16:25
Noen andre som er HELT NYE? Nok_er_nok Spørsmål og svar 13 26-11-09 19:21
Er det noen som er kommet inn i sin andre uke på SB her? Lavapia South Beach 5 02-11-09 05:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no