Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-12, 16:37   #16101
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jammen var jeg ikke fem år eldre enn jeg trodde, det er 20 år siden forrige stivkrampe faktisk!
Uansett dro jeg faktisk mot alle odds til legen og fikk sjekket det. Lett betent, og resept på antibiotikakur. De var tomme for tetanusvaksiner, så det tas ved første anledning.

Flink Carisma!
Må passe på deg selv, vet du!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 05-09-12, 18:38   #16102
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Trenger ikke være nær dyr, vanligste måten å få det på er å tråkke på spisse ting med jord på eller f.eks rustne spiker.

Hm, tenkte ikke på det da jeg fikk en rusten metallpinne inn i foten i fjor eller var det forfjor... Gikk heldigvis greit. Jeg husker at det tok evigheter før det grodde da. Tviler på at jeg har tatt noen stivkrampesprøyte siden når det nå er "obligatorisk". Kanskje få tatt den da...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 05-09-12, 21:06   #16103
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har heller aldri tenkt på det, og jeg er sjelden eksponert for noen farer med bitt fra dyr eller mennesker,,,, men hvorfor er ikke dette en del av en sånn vanlig årlig sjekk hos fastlegen da? Han kunne jo ha minnet på diverse vaksiner som burde vært tatt osv..

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 05-09-12, 21:55   #16104
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Trodde det var tidsnok og få vaksine om man var så uheldig og bli bitt jeg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-09-12, 22:38   #16105
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Aldri hørt om at man skal få faste stivkrampesprøyter. Sist jeg fikk en var jeg åtte-ni, etter jeg ble bitt av hund, så vidt jeg kan huske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-09-12, 22:42   #16106
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Aldri hørt om at man skal få faste stivkrampesprøyter. Sist jeg fikk en var jeg åtte-ni, etter jeg ble bitt av hund, så vidt jeg kan huske.

Risikoyrker, som dyrlege etc, gjer det vel..? Men har ikkje høyrt om menig mann heller.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-09-12, 23:17   #16107
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hva det er som skjer med Diett.no. Masse varer som har forsvunnet av listene... Ting som var der i går er ikke å finne... Må kopiere fra tidligere dager og legge inn for i dag. Er det noen andre som har det samme problemet? Eller er det bare meg?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Gammel 06-09-12, 03:30   #16108
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tyttebær!
Har 4 kg tyttebær, er det noen som har råd om hva jeg bør gjøre med dem?
Lage syltetøy (hvordan?), fryse, røre?
Jeg elsker tyttebær, og vil gjerne få mest mulig ut av dem.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 06-09-12, 07:39   #16109
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

men hvorfor er ikke dette en del av en sånn vanlig årlig sjekk hos fastlegen da? Han kunne jo ha minnet på diverse vaksiner som burde vært tatt osv..

Er det vanlig med en årlig sjekk hos legen? Jeg går ikke til legen med mindre jeg er syk på en eller annen måte.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 06-09-12, 07:58   #16110
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det vanlig med en årlig sjekk hos legen? Jeg går ikke til legen med mindre jeg er syk på en eller annen måte.

Mange går jevnlig til legen for å sjekke div og har man bedriftslege, blir man jo innkalt en gang i året feks!

Her i landet er det ikke såååå farlig med denne stivkrampesprøyten. Reiser man til det store utland, er den ofte en del av "pakken" med standard vaksiner. Min sønn på 19 reiste til Østerrike for å jobbe som snekkerlærling og måtte ha stivkrampevaksine før han dro feks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 06-09-12, 10:41   #16111
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Oi nå fikk jeg helt dårlig samvittighet her,var ikke meningen å skremme noen med stivkrampe vaksine info,burde nok vært mere spesifikk i svaret,unnskyld .

Stivkrampe er en meget alvorlig sykdom som kan oppstå når sporer fra stivkrampe bakterien ,som finnes i jord, trenger inn i kroppen gjennom huden,som feks.ved et bitt,tråkke på spiker el.

Et av de første symptomer er stivnet i kjeven,er nok derfor det ringte varsel bjeller når Carisma meldte om at hun var stiv i ansiktet.( ikke meningen å skremme deg nå Carisma,leser at du har vært hos legen så alt vel)

Hvem bør fornye sin vaksine,vel alle som jobber innen landbruk .
Ellers folk som driver mye med dyr,hester feks.
Har man for vane å tråkke på spiker...

Min personlige mening er at hvis man reiser en del så er det lurere å vaksinere enn å sitte på et eller annet lugubert lege kontor etter å ha snubla i piggtråd eller hva vet jeg.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-09-12, 16:22   #16112
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I storbritannia er det visst vanlig å ha et ordentlig vaksinasjonskort, og man blir kalt inn til fornyelse. ikke kan man visst nekte å ta vaksiner heller. eller så er det bare min kjære som er ganske rigid med å høre på hva legen sier..

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 06-09-12, 22:01   #16113
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

I storbritannia er det visst vanlig å ha et ordentlig vaksinasjonskort, og man blir kalt inn til fornyelse. ikke kan man visst nekte å ta vaksiner heller. eller så er det bare min kjære som er ganske rigid med å høre på hva legen sier..

Det er da ikke vanskelig å få et ordentlig vaksinasjonskort her heller - man må bare følge det opp selv... ? Jeg synes forøvrig vaksinasjoner er bra, men ikke alle...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 07-09-12, 20:23   #16114
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hvor får man i trondheim kjøpt badedrakter (ikke bikini) til tjukke folk?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 07-09-12, 22:48   #16115
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

hvor får man i trondheim kjøpt badedrakter (ikke bikini) til tjukke folk?

Reimers? She? Hva heter den butikken som ligger (i alle fall gjorde den det) på Leuthenhaven og hadde klær for gravide og store størrelser? Hoff på Nordre er vel lagt ned for mange år siden?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 08-09-12, 08:56   #16116
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

hvor får man i trondheim kjøpt badedrakter (ikke bikini) til tjukke folk?

Butikken som tidligere lå på Leütenhaven heter Zip AS - http://www.zip-as.no/
Nå ligger butikken i Tryggvasonsgt 34

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 08-09-12, 09:51   #16117
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

gode forslag, takk begge!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 08-09-12, 18:05   #16118
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor man får tak i Playstation 3 på billigste måte? Ny.

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 09-09-12, 16:16   #16119
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Playstation 3. er sikker flere steder enn disse linkene, typen kjøpte vår på komplett.no fornøyd med levering osv.

http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=618

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10911

http://www.mpx.no/k/kl.aspx?bn=10911

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 09-09-12, 17:35   #16120
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen studenter her som vet om man kan lime inn timeplanene fra UiO sine nettsider inn på den tomme timeplanen inne på fronter?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 09-09-12, 22:29   #16121
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet HVA som egentlig skal gjøres av en hjemmehjelp - og hva de ikke skal gjøre?
Min bestemor har like skittne gulv etter at de har støvsugd og vasket. Og gulvene er det eneste de tar.
Hun er oppgitt over at de gjør så dårlig arbeid. Og vi vet ikke om vi kan klage ...

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 09-09-12, 23:04   #16122
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det skal foreligge et vedtak på hjemmehjelp og der skal det var spesifisert hva som skal gjøres hos akkurat den brukere.
Klart dere kan klage. Bør stå i vedtaket hvem som er ansvarlig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-09-12, 09:21   #16123
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen studenter her som vet om man kan lime inn timeplanene fra UiO sine nettsider inn på den tomme timeplanen inne på fronter?

Det går ikke, faktisk, timeplanen i Fronter er der bare til pynt! Jeg har også lurt på det samme, og spurte her nede ved UiA. Den er for egen bruk. Men hvem gidder legge inn hver bidige time?!

Var Peer bra ?

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 10-09-12, 15:22   #16124
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Det går ikke, faktisk, timeplanen i Fronter er der bare til pynt! Jeg har også lurt på det samme, og spurte her nede ved UiA. Den er for egen bruk. Men hvem gidder legge inn hver bidige time?!

Var Peer bra ?

Så tåpelig! Jaja ...

Har ikke rukket å høre gjennom alt, har lest ferdig boka, dog, ettersom vi hadde gjennomgang i dag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-09-12, 14:22   #16125
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei
Jeg har ei venninne som startet på lavkarbo forrige mandag. Hun syntes det virket fint og gikk veldig bra. Men på lørdag fikk hun innmari vondt i hodet og ordentlig magasjuke, siden har det vært sånn Hun vurderer å slutte, men kanskje har noen her gode råd til henne?

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no