Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Miltipower

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-07, 22:17   #1
jojo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 20
jojo er ny på veien

Miltipower

Er det noen som har prøvd Multipower inzone shake? Det står at den har lav GI, derfor kjøpte jeg den. Jeg prøver å gå ned i vekt ved å spise mindere enn 20 karber om dagen. Er det lurt å ta et mellom måltid på jobb med et proteinpulver?

jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:30   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Miltipower

Multipower Inzone® er fremstilt utelukkende av naturlige råvarer.

Pr. 100 g
Energi
383 kcal
Proteiner
41,7 g
Karbohydrater
31,8 g
Fett
9,9 g

Jeg fant innholdsfortegnelsen og synes dette inneholder veldig mye karbohydrater. Atkins er ganske streng på karbo mens Lindbergh tillater mye mer karbo bare det er lav GI. Kan du finne ut hva en porsjon av denne veier? Det interessante er hvor mye karbohydrater det blir pr servering.

Hva med å lete etter noe som er laget for å inneholde minst mulig karbo? Husker ikke hva Atkins shaken inneholdt, men var det ikke bare 1-2 netto karber pr servering? Og så denne, som er 5 g karbo pr servering. http://www.heijden.no/?12,catcontent/3342/36945


Sist redigert av mam : 30-03-07 kl 12:03.
mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 21:38   #3
jojo
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 20
jojo er ny på veien

Sv: Miltipower

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Multipower Inzone® er fremstilt utelukkende av naturlige råvarer.

Pr. 100 g
Energi
383 kcal
Proteiner
41,7 g
Karbohydrater
31,8 g
Fett
9,9 g

Jeg fant innholdsfortegnelsen og synes dette inneholder veldig mye karbohydrater. Atkins er ganske streng på karbo mens Lindbergh tillater mye mer karbo bare det er lav GI. Kan du finne ut hva en porsjon av denne veier? Det interessante er hvor mye karbohydrater det blir pr servering.

Hva med å lete etter noe som er laget for å inneholde minst mulig karbo? Husker ikke hva Atkins shaken inneholdt, men var det ikke bare 1-2 netto karber pr servering? Og så denne, som er 5 g karbo pr servering. http://www.heijden.no/?12,catcontent/3342/36945

En porsjon veier 18 gram og inneholder 5,7 karbo. Jeg er ferdig med de to første ukene og tenkte at det var greit og øke med å ta en slik som et mellom måltid. Hjelper det til slik at en ikke mister så mye muskler mens en er på slankekur?

jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 17:35   #4
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Miltipower

Sorry at jeg svarer litt sent, jeg pusser opp og stresser.

Nei, jeg er ingen ekspert på proteindrikker, men jeg synes fremdeles en slik porsjon inneholder litt lite protein i forhold til karbo.

Men jeg tror ikke det skader å prøve. Så lenge du spiser nok protein og fett ellers om dagen, så hvorfor ikke?
Men jeg har brukt veldig lite shakes. Bare når jeg ikke rekker å spise, ikke som planlagt mellommåltid. Derfor er jeg ingen ekspert, synser bare litt.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no