Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produkter

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-05, 20:34   #1
Prinsessepusen
Nytt Medlem
 
Prinsessepusen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 6
Prinsessepusen er på en erverdig vei

Atkins produkter

Hei,
Hvor bestiller dere Atkins produktene deres?
Jeg har søkt en del på internett butikker, de sender ikke til Norge...

__________________
PRINSESSEPUSEN




Høyde: 182cm
Start: 1.Mars 2005


Prinsessepusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins-intro Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 20:36   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Joda, det er mange her som har bestilt fra Atkins. De kommer sikkert innom med råd til deg!

  Svar med sitat
Gammel 03-03-05, 20:47   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg kjøper Advantage-shaker og barer, samt bakemix og sjokolader i Norge, for de er jo kommet nå.
Men jeg har bestilt fra www.atkins.com flere ganger. Gå inn på adressen, og trykk på "shop" øverst til høyre.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 16:55   #4
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel
Angry

Herregud!- De der atkins folka er noen grådige gribber!!! $39.90 for shipping alene er jo helt grusomt spør du meg!! - Jeg som nettopp har vært i USA.. dumme dumme meg kjøpte jo ingenting! Tenkte jeg bare kunne bestille det på nett likevel i stedet for å løpe rundt på supermarkedet hele ferien... men der gjorde jeg en grundig feilberegning!

Er det mange av dere som har bestilt fra atkins? Synes dere dette er rimelig? - Produktene er jo billigere!!

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 16:56   #5
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

Forresten - noen med gode erfaringer med produkter? Trenger tips..

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 17:36   #6
TinaF
Ubekreftet Medlem
 
TinaF sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Jeg er fra byen hvor det alltid regner..
Alder: 37
Innlegg: 228
TinaF er en juvelTinaF er en juvelTinaF er en juvel

snakk om uflaks. de sender ikke ferdigbakte varer via mail. der røk de tortillasene. jeg er så grusomt sur fordi jeg ikke kjøpte det med meg.. sukk!

__________________
"You always get more of what you focus on in life"
TinaF er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi... bare sunne *tanker* Svar med sitat
Gammel 04-04-05, 17:42   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja frakten er pokker så dyr, jeg er i sjokk!! Men du får avslag om du bestiller for over 800 eller 900 kr, og det har jeg jo gjort hver gang.

Jeg ble også skuffet over at jeg ikke kunne få tilsendt tortillas, hadde gledet meg sånn.

Hadde bestilt soft-is mix og, men den var visst utgått.

Ketchupen er jeg blitt avhengig av, den må du få med deg. Og alle Advantage-barene. Kjempegode og sunnere enn de vi har i Norge, for de er tilogmed vitamin/mineralberiket!!

Skal ta en stor bestilling når jeg får feriepengene.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 20:26   #8
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Så ikke denne før nå jeg.. men bestiill tortilla chipsene - de er kjempegode! Jeg lager nachos av de og det smaker helt som vanlig Jeg også liker ketchupen og advantage barene
Jeg bestilte for over 150 $ og fikk like mye avslag som portoen

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 20:28   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja de har tacoskjell og. Gleder meg til å bestille!!

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 20:43   #10
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Nam! Det må jeg bestille neste gang!!!

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no