Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Rett på vedvarende...?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-05, 09:06   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Rett på vedvarende...?

Et lite spørsmål; MÅ jeg ta induksjonen først eller kan jeg gå på vedvarende med en gang...?


cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 10:21   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Induksjonen er jo anbefalt, men ingen MÅ gå på den. Du kan jo faktisk ligge på 20 gram karber på vedvarende også, men da kan du inkludere nøtter og litt bær i kosten også.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 11:30   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Et lite spørsmål; MÅ jeg ta induksjonen først eller kan jeg gå på vedvarende med en gang...?


Er målet å gå ned i vekt eller bruker du dietten bare for å få bedre velvære

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 11:47   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Er målet å gå ned i vekt eller bruker du dietten bare for å få bedre velvære

Det blir vel egentlig det samme? Man går jo ned i vekt pluss får et indre velvære og bedre helse av å følge vedvarende også. Man kan jo som sagt spise 20 gram karber på vedvarende også, men siden man spiser nøtter og litt bær, heter det vedvarende istedetfor induksjon.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 11:58   #5
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Er målet å gå ned i vekt eller bruker du dietten bare for å få bedre velvære

Målet er å gå ned i vekt...MEN akkurat nå er det litt dårlig "timing" å ta induksjonen.Men man går vel ned i vekt på vedvarende også..? Bare at man ikke får en "flying start" eller...???

Jeg skal reise på ferie om 14 dager..og når jeg kommer hjem skal jeg operere, tenkte derfor å vente til etter det med å ta den første fasen! Vet fra før at den første delen gjør noe med kroppen min, og jeg tør ikke helt å "klusse" til noe før den operasjonen....

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 12:09   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Du kan jo "varme opp" med et par uker uten noe særlig med karber, men med litt nøtter og bær. Så kan du ta induksjonen ordentlig når det passer deg bedre? Med tanke på at du skal opereres forstår jeg godt at du ikke vil tukle noe særlig akkurat nå.

Lykke til med operasjonen!

  Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 14:35   #7
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Takk,Albertine...

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vedvarendestigen Nille Vedvarende vekttap 24 27-08-13 11:40
Hva spiser dere på vedvarende vekttap? Roy82 Atkins kosthold 5 13-03-05 19:48
Hvordan gjøre vedvarende vekttap!Oppdatert på NORSK! HP Atkins kosthold 0 01-03-04 00:03
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31
Hvor mørk på vedvarende?? deeluxe Vedvarende vekttap 5 23-02-04 13:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no