Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Milk Chocolate Bar... Ops.. :o

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-05, 21:09   #1
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Milk Chocolate Bar... Ops.. :o

Ehm... Er det en "istedenfor annen sjokolade på lørdagen"sjokolade, eller er det en måltidserstatter..?? Noen som vet??? Kjøpte en på rimi i stad.. Også skulle jeg bare smake... Men så kom jeg til å spise hele...

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 23-05-05, 21:11   #2
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av matgal

Ehm... Er det en "istedenfor annen sjokolade på lørdagen"sjokolade, eller er det en måltidserstatter..?? Noen som vet??? Kjøpte en på rimi i stad.. Også skulle jeg bare smake... Men så kom jeg til å spise hele...

Atkins' altså....

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Gammel 23-05-05, 21:31   #3
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Nei, den er ingen måltidserstatter, bare godis. Hos Atkins anbefales den ikke i induksjonsfasen, hva som er lov på din diett vet jeg ikke. Men god, det er den.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 23-05-05, 21:43   #4
matgal
Medlem
 
matgal sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 39
Innlegg: 216
matgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snillmatgal er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Alfie

Nei, den er ingen måltidserstatter, bare godis. Hos Atkins anbefales den ikke i induksjonsfasen, hva som er lov på din diett vet jeg ikke. Men god, det er den.

I know.... Kjeeempe god!!!! Også på en mandag da... Fy på seg, matgal!!
De selger den på kurskveldene etter de to første ukene... Men sikkert ikke beregna på at man skal spise den midt i uka.... '
Men hvis den bare er godis, så må jeg vel nesten spise kveldsmat da....... Burde sikkert gjort det FØR jeg spiste den Hahahaha

__________________
Hilsen Matgal
-helt enkelt gal etter mat..
(og alt annet som kan spises...)
matgal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har ingen! Og er stolt over det! :-D Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop! HP Atkins kosthold 67 28-10-09 22:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no