Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-11, 21:43   #7576
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som panna cotta med toffeestevia i kanskje?

Kanskje det ja Panna cotta er jo godt da. Kanskje jeg bare skal lage det.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-05-11, 21:44   #7577
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Panna cotta, creme brulee, karamellpudding, creme catalan osv er egentlig bare varianter av samme prinsippet

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-05-11, 21:48   #7578
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Panna cotta, creme brulee, karamellpudding, creme catalan osv er egentlig bare varianter av samme prinsippet

Men er ikke panna cotta laget med gelatin, mens karamellpudding blir bakt i ovnen i vannbad? Men det går jo an å lage melkepudding uten karamellisert sukker og. NÅ fikk jeg lyst på kalvedans. Jeg får fortsatt søtsug når jeg har mensen selv om jeg ikke har det til vanlig

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-05-11, 23:00   #7579
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvordan jeg får kjøkkenvasken blank og fin? Jeg vasker og vasker, men den ser like slitt og sørgelig ut etterpå. Gammel vask, sånn type vanlig i stål.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-05-11, 23:02   #7580
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som vet hvordan jeg får kjøkkenvasken blank og fin? Jeg vasker og vasker, men den ser like slitt og sørgelig ut etterpå. Gammel vask, sånn type vanlig i stål.

Hell litt bakepulver i vasken (når den er litt våt/eller ha litt vann på). Den vil boble litt (etse). Skyll med vann etter noen minutter og den er blank og fin

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 06-05-11, 23:18   #7581
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det skal jeg prøve :-) Kan jeg gjøre det på det avrenningsbrettet også, det er stor og dekker nesten hele benken for det er en gammel vask, og skulle gjerne kunne speilet meg i det , hehe. Frustrerende å vaske og vaske, og så ser det bare slitt ut.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 06-05-11, 23:19   #7582
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen som vet hvordan jeg får kjøkkenvasken blank og fin? Jeg vasker og vasker, men den ser like slitt og sørgelig ut etterpå. Gammel vask, sånn type vanlig i stål.

Jif skurekrem og stålull Gammel vask blir som ny

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 06-05-11, 23:53   #7583
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jif skurekrem og stålull Gammel vask blir som ny

Stålull???

Lager masse mikroriper som gjør at det ser fint ut med en gang, men som samler en masse dritt og gjør at det på sikt blir verre og verre å holde det rent!

Men Jif skurekrem og en myk klut kombinert med sterke hender og litt tålmodighet, bør gå bra!

__________________

Sist redigert av Kitt : 07-05-11 kl 00:26.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 07-05-11, 00:04   #7584
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Det skal jeg prøve :-) Kan jeg gjøre det på det avrenningsbrettet også, det er stor og dekker nesten hele benken for det er en gammel vask, og skulle gjerne kunne speilet meg i det , hehe. Frustrerende å vaske og vaske, og så ser det bare slitt ut.

Det funker helt sikker på det også

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 07-05-11, 04:51   #7585
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forskjellige land. Cava er spansk og Prosecco er italiensk.

Det burde da virkelilig klassifisere som forskjellige distrikter!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 07-05-11, 04:58   #7586
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen svare meg på hvor mange gram en rødløk er? Eventuelt hvor mye kh den inneholder?
Jeg er klar over at størrelsen varierer litt, men sånn ca ca?

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 07-05-11, 07:43   #7587
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ein middels stor rødløk veg ca 100 gram. Om kjøkkenvekta mi er det minste påliteleg da.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 07-05-11, 19:41   #7588
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Kan man lage karamellpudding som er lavkarbo? For det er vel vanskelig å karamellisere sukrin eller noe annet. Men kanskje toffeestevia i? Noen som har laget/har en ide om hvordan man kan lage det?

Jeg vet ikke helt hvordan jeg gjorde det, men jeg har klart å krystallisere sukrin. Jeg skulle lage sukkerfri shave ice-sirup, og så samlet sukrinet seg som krystaller. De hadde også trukket til seg litt av smaken til shave ice-sirupkonsentratet, så det var faktisk drops. Ikke det at det var det du spurte etter da...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 07-05-11, 21:08   #7589
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

vasken er vasket med joff skurekrem, og en sånn skrubbesak. Ble kjempefin , men måtte ta i, og gjøre det flere ganger, og så polere :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 07-05-11, 21:14   #7590
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns prosecco er bedre enn champagne. Og billigere.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Cava! Grans Moments har nesten ikke restsukker, men er frisk og god! Både Cava og Proscesso er det samme som Champagne, det er bare forskjellige distrikter.

Takk for tips til dere begge!
Jeg kjøpte meg 2 flasker i dag, og måtte bare smake allerede i dag. Akkurat nå har jeg Cava Condornìu med ei jordbær oppi i glasset mitt. trolig den beste alkoholholdige drikken jeg noen gang har smakt!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_8224.jpg (567,1 KB, 11 visninger)
__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-05-11, 00:06   #7591
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Akkurat nå har jeg Cava Condornìu med ei jordbær oppi i glasset mitt. trolig den beste alkoholholdige drikken jeg noen gang har smakt!

:::noterer på ein lapp::: Må ta meg ein tur på Polet over helga da, forstår eg. Ikkje det at eg nokonsinne får ein anledning til å drikke sånt...

Og eg lurer på når det blir eit nytt innlegg i Tretusenfemhundretråden. Eller har eg drept han? Eg meinte det ikkje

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 08-05-11, 00:22   #7592
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bare litt obsobs den vina jeg nevnte er IKKE sukkerfri eller lavkarbovennlig! Så jeg ikke lurer vekk noen. Men den var sabla god da, ett glass ble til 2,5 og jeg var blank i øynene og pling i bollen, skal si man tåler lite på lavkarbo! Flaska ble tom den gitt (vi er 2 stk da).

Den andre vina jeg kjøpte heter Cava Castellblanch og den tok jeg bare en sup av. Den var ikke så god, alt for sur for meg! Selv med jordbær i.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 08-05-11, 09:54   #7593
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

noen som har prøvd noe herifra, feks de lakris "myntene"? savner lakris

http://shop.ebay.com/square1online/m...id=p4340.l2562

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 08-05-11, 10:00   #7594
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Stålull???

Lager masse mikroriper som gjør at det ser fint ut med en gang, men som samler en masse dritt og gjør at det på sikt blir verre og verre å holde det rent!

Men Jif skurekrem og en myk klut kombinert med sterke hender og litt tålmodighet, bør gå bra!

Ja jeg vet at stålull lager små riper, men siden det ver en gammel vask, tok jeg sjangsen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 08-05-11, 15:05   #7595
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blir storhandel på polet for min del neste helg! Slikt noe har ikke vi her på landet ... Men man må jo ha noe musserende til 17. mai

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

:::noterer på ein lapp::: Må ta meg ein tur på Polet over helga da, forstår eg. Ikkje det at eg nokonsinne får ein anledning til å drikke sånt...

Og eg lurer på når det blir eit nytt innlegg i Tretusenfemhundretråden. Eller har eg drept han? Eg meinte det ikkje

Godt du fikk tretusenfemhundretråden i gang igjen. Jeg bruker bare uleste innlegg-knappen, så det blir litt sånn ute av syne, ute av sinn.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 08-05-11, 18:08   #7596
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Slikt noe har ikke vi her på landet ...

:Forvirra: Det står Oslo på sted hos deg?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 08-05-11, 18:54   #7597
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

:Forvirra: Det står Oslo på sted hos deg?

Hehe, ja Bor egentlig der, men har migrert hjem til foreldrene mine for noen måneder.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 09-05-11, 12:14   #7598
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noko vits å ta kontakt med Kims til dømes for å spørje om produkta deira? Eg lurer nemlig, sidan eg fann Kims Gammeldags Flæskesvær i Danmark som bestod av svinehud og salt, og var steikt i svinefeitt. (+ At det var eit par e-ar, som eg ikkje hugsar i farta, det står i linken). Kvifor finst ikkje desse i Noreg, skal tru?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 09-05-11, 12:16   #7599
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Er det noko vits å ta kontakt med Kims til dømes for å spørje om produkta deira? Eg lurer nemlig, sidan eg fann Kims Gammeldags Flæskesvær i Danmark som bestod av svinehud og salt, og var steikt i svinefeitt. (+ At det var eit par e-ar, som eg ikkje hugsar i farta, det står i linken). Kvifor finst ikkje desse i Noreg, skal tru?

Dersom ingen sier i fra at det er noe som kan interessere norske forbrukere, får de jo ikke vite det heller!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 09-05-11, 12:18   #7600
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jau, ser den. Men var vel meir på jakt etter å høyre om nokon hadde erfaring med å ta kontakt med dei.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no