Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Lamictal, Aurorix Og Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-04-05, 12:16   #1
Anouschka
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 4
Anouschka er på en erverdig vei
Smile

Lamictal, Aurorix Og Atkins

Hei!

Jeg tar disse medisinene. Aurorix inneholder bla. lactose. Kan jeg ikke da starte med Atkins dietten? Er super takknemlig for svar!
Mvh meg

Anouschka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gluten og melkefritt, spiser vegetar så mye som mulig bortsett fra en sjelden gang fisk :) Svar med sitat
Gammel 17-04-05, 12:35   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anouschka

Hei!

Jeg tar disse medisinene. Aurorix inneholder bla. lactose. Kan jeg ikke da starte med Atkins dietten? Er super takknemlig for svar!
Mvh meg

Velkommen Anouschka !

Det er ingenting i veien for at du kan gå på Atkins mens du tar disse medisinene. Det er mulig at medisinenes bivirkninger kan forverre seg en kort periode fordi du vil gå igjennom en "renseprosess" og vil få abstinenser når du kutter så drastisk ned på karbene. (Kvalme, svimmelhet, hodepine, løs mage). Men farlig er det iallefall ikke. Mengden a laktose er heller ikke så stor at det skal være noen hindring for å spise etter Atkins' prinsipper.

Har du lest Atkins boka på norsk eller engelsk ? Den norske utgaven er litt ...hm.... utdatert, siden den er basert på 1992-1999 utgaven av Atkins og det kom en ny utgave av originalen i 2002. Du kan uansett supplere med info du finner her under Lavkarbo Ressurser - på forsiden. Leser du engelsk vil jeg anbefale Dr. Atkins New Diet Revolution fra 2002 (tror siste utgave av denne ble trykket 2003) - der står det også en del om medisiner etc.

Håper du vil trives hos oss !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no