Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

stivelses blokker

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-11-05, 14:03   #1
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs
Question

stivelses blokker

.... jeg har kjøpt dette nå ! hadde en tilgode lapp på helsekosten og synes det var en veldig god ide men nå er jeg ikke så sikker lenger

for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først jajaja

men jeg tok to tabletter istad og venta i 20 min også koste jeg meg med mandler og 70%

også hadde jeg et spørsmål til men det glemte jeg .... skriver det inn når jeg kommer på det ... det kan se ut som om jeg har tenkt og være logget på hele dagen ..... bare surrer litt rundt i heimen og skjekker litt innimellom

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 14:06   #2
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: stivelses blokker

jo nå husker jeg det

jeg skal oppereres i beg av desember men jeg har ikke sagt ifra til legen om at jeg spiser lavkarbo. Har det noe og si ? skal i narkose *gruer meg i hjel* sykehus mat er jo ikke akkurat lavkarbo .... hm ..... noen med samme problemstilling ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 14:46   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: stivelses blokker

[quote=nøtta

for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først jajaja

[/quote] Stivelsesblokker...*forundra Anne* Hva er det da?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 14:49   #4
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: stivelses blokker

Opprinnelig lagt inn av Anne

Stivelsesblokker...*forundra Anne* Hva er det da?

det er sånn som skal hindre karbo opptaket i tarmen !! høres jo helt geilat ut , men er det det ? det skal tas 10 til 20 min før et stivelsesrikt måltid som eksempler står det oppført ris,pasta og bakverk

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 15:35   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: stivelses blokker

Opprinnelig lagt inn av nøtta

.... jeg har kjøpt dette nå ! hadde en tilgode lapp på helsekosten og synes det var en veldig god ide men nå er jeg ikke så sikker lenger

for det førdte virker det ? og for det andre hva er vitsen ? og for det trendje så tror jeg det er greit og spise litt 70% hvis jeg tar det først jajaja

Det var en innmari dårlig ide Nøtta. Totalt bortkasta penger
For det første er det tvilsomt at de virker, - og i tilfelle, hva skal du med dem ?? Det er ikke noe vits i - du spiser jo allerede så lite karber i forhold til "vanlig" at det ikke er noe å ta av når kroppen har brukt sin del ! Og det har absolutt ingen hensikt å spise piller får å kunne spise sjokolade !! Hvis noen har fortalt deg at det er greitt så juger dem !!

Det finnes ingen mirakelpiller som gjør deg slankere eller suger vekk fettet eller karber eller hva. Ikke i en slik grad at du tar av/ikke legger på deg. Da hadde alle tatt slike piller og spist hva de ville !

Så gå tilbake til helsekosten - få en tilgodelapp og bruk en når du skal kjøpe deg et skikkelig kost tilskudd !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 15:58   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: stivelses blokker

ja det var det jeg tenkte !! jeg VET så utrolig godt at slankepiller ikke virker da ville alle kjøpt dem også var vi kvitt problemet, men jeg fikk liksom inntrykk av at dette var noe ala ketolysetabletter .... inneholder ca det samme

jaja sånn kan det gå ! men veit dere nå har jeg bestilt time til biopat men når jeg sa jeg spiste lavkarbo hørtes hun litt skeptisk ut hvis hun setter sånne grete rode griller i hode på meg må dere redde meg !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 19:28   #7
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: stivelses blokker

Hei nøtta
Ville bare si at torkil har skrevet dette om narkose og ketose på ketolyse.no..:

Sitat:

Hei
Du må slutte med kuren to dager før du skal til operasjon og da spise vanlig mat. !! Etter operasjonen ville jeg vente 14 dager med å starte på kuren igjenn, med mindre det er et veldig lite inngrep , men det er det neppe med full narkose.
Husk å spis masse grønnsaker og frukt når du ikke er på kuren og lite brød, pasta etc , men noe må du ha,
Lykke til
Torkil

Nå husker jeg ikke helt om du driver med ketose for tiden, men det kan nok kanskje være en god ide og ikke være så inmarri knepen på karbene rundt operasjonen.. Uansett så får du ha masse lykke til!

Skal sjekke om jeg finner noe forklaring der inne også...

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 02-11-05, 21:34   #8
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: stivelses blokker

Kan vere lurt å ta kosttilskudd som bedrer sårhelinga. Vitamin E og c i store doser f.eks.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 01:27   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: stivelses blokker

Merkelig... Jeg ville trodd kroppen restituerte seg raskere om man levde på den kosten vi er genetisk født til å spise.
Ser ikke akkurat for meg at feks Skaldemans kropp hadde syntes det var så veldig ok å gå over til poteter, pasta, sukker og brød rett før en operasjon og etter. For meg høres det helt ulogisk ut!!!!
Men hva vet jeg..

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 11:32   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: stivelses blokker

Tror kanskje du tolket litt feil Iset. Torkil sier: "Husk å spis masse grønnsaker og frukt når du ikke er på kuren og lite brød, pasta etc , men noe må du ha"

Han sier ikke noe om sukker, poteter og hvitt brød noe sted. Det han mener (jeg har sett han har skrevet det samme i flere sammenhenger) er at man ikke må spise mye av det, men at man kan spise LITT. Det gjør man jo på Lindberg også, .- og Atkins vedlikehold. Han mener at man ikke skal være i ketose (som jo ketoluysekuren baseres på) fordi ketogen kost krever så mye av kroppen. Og disse kreftene trenger kroppen til å leges isteden.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-11-05, 13:13   #11
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: stivelses blokker

Åh tuuusen takk alle sammen ! jeg har tenkt så masse på dette men hadde liksom ikke peiling på hva jeg skulle gjøre men nå føler jeg meg mye tryggere ... tuuusen takk snille dere

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no