Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Karboblokkere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-10, 10:30   #26
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Karboblokkere

Jeg har prøvd phase 2 blokkere. Ingen effekt. Ellers er jeg enig i at det kun er positivt å referere til andre tråder der ting er blitt nøye diskutert før. Men jeg husker også at jeg i begynnelsen strevde litt med søkefunksjonen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 12:07   #27
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Greddy, her.

Jeg skal reise imorgen, og har dermed kjøpt meg disse phase 2 pilene for å teste de ut, dersom situasjonen kaller det skal jeg teste dem ut og se om de funker.

To dager streit med "normal" kost burde få meg ut av ketose? ikke sant?

Jo, du burde vell ramle rett ut av ketose av det. Sukker i alt så Men da er jeg spent på å høre hvilken erfaringer du gjør deg

  Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 12:17   #28
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Synes blant annet Gerd gav deg et veldig konstruktivt svar jeg, med å lete fram relevante tråder om det lignende! Synes ikke du også? Var det ikke interessant å lese om andres erfaringer der da?

Ja, vell. Har du lest trådene som kom opp? En eller 2 omhandlet kun phase 2 og som jeg nevner finnes det flere. En annen tråd hadde ikke fått svar over hode, og en tråd var min.
Gerd var snill som svarte meg, men jeg blir så fortvilet over at det ikke kan gå ann å spørre en spørsmål inne på ett DISKUSJONSforum. At man med en gang får beskjed om å lete tilbake, hvorfor kan man ikke få lage nye tråder og diskutere med evntuelle nye medlemmer som ikke var der da de gamle trådene ble laget?
Virker som at har dere som har vært her lenge, om dere har diskutert det før, skal det ikke diskuteres igjen!

  Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 12:19   #29
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg har ikke nyere erfaring med sånne produkter (jeg husker ikke helt hvilke jeg har prøvd tidligere, men believe me...det er en del.... ) Det jeg imidlertid husker fra da jeg testet ut, var at jeg fikk en følelse av å være småsjuk når jeg brukte dem. Ikke i form av kvalme eller noe sånt, men mer sånn "oi..jeg må på do....jeg må på do NÅÅÅÅ" - og da var det pukka nødt til å være en do i nærheten altså....

Det syns jeg ikke det var verdt, men kanskje andre har andre erfaringer.

Takk for svar! hehe Konklusjonen er vell tom lommebok og adresseendring til lillehuset, til ingen nytte da?!

  Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 13:19   #30
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Ja, vell. Har du lest trådene som kom opp? En eller 2 omhandlet kun phase 2 og som jeg nevner finnes det flere. En annen tråd hadde ikke fått svar over hode, og en tråd var min.
Gerd var snill som svarte meg, men jeg blir så fortvilet over at det ikke kan gå ann å spørre en spørsmål inne på ett DISKUSJONSforum. At man med en gang får beskjed om å lete tilbake, hvorfor kan man ikke få lage nye tråder og diskutere med evntuelle nye medlemmer som ikke var der da de gamle trådene ble laget?
Virker som at har dere som har vært her lenge, om dere har diskutert det før, skal det ikke diskuteres igjen!

Men hvorfor i alle dager tolker du svaret til Gerd med at det ikke er greit å spørre om dette i en ny tråd? Jeg skjønner virkelig ikke dette. Hvor er det du leser i svaret til Gerd at du ikke kan stille dette spørsmålet da?
Hun var kjapp ute med å svare deg, med henvisning til andre tråder.
Og du svarer jo greit du, at du ikke finner relevant informasjon der, og derfor spør du videre. Helt greit det vel? Men å begynne å sutre over typen hjelp du får, det er jo ikke så hyggelig.
Hva tror du da skjer neste gang du spør?
Selv om man diskuterer ting kan man henvise til ting som allerede er skrevet vet du.
Og det er ikke riktig at de med mye erfaring har diskutert det meste før, men en moderator (som Gerd er), har et visst ansvar for å svare nye folk, slik at man faktisk får svar på spørsmålene sine. men hvis hun må finne opp kruttet hver gang og ikke kunne hjelpe via andre tråder, så kan det jo fort bli en ganske stor jobb som tross alt er frivillig.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:17   #31
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Tråder som er fra 2005 og 2006 ja....
Jeg spørr igjen da jeg har sett i ett par tråder at folk spiser brødskive(vanlig) for så å ta karboblokkere. Virker det virkelig? Eller har det mye med å være sterk i troen? Jeg vil ha erfaringer anno 2010, ikke eldgammelt stoff.

Tråder som ble startet for mange år siden kan ha nye svar da mange opplever samme problemstilling nå som trådstarter hadde for mange år siden... Så enig med de andre, det beste er å søke i vei og LES hele tråden! Ikke bare se etter når den startet...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 19:29   #32
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Men hvorfor i alle dager tolker du svaret til Gerd med at det ikke er greit å spørre om dette i en ny tråd? Jeg skjønner virkelig ikke dette. Hvor er det du leser i svaret til Gerd at du ikke kan stille dette spørsmålet da?
Hun var kjapp ute med å svare deg, med henvisning til andre tråder.
Og du svarer jo greit du, at du ikke finner relevant informasjon der, og derfor spør du videre. Helt greit det vel? Men å begynne å sutre over typen hjelp du får, det er jo ikke så hyggelig.
Hva tror du da skjer neste gang du spør?
Selv om man diskuterer ting kan man henvise til ting som allerede er skrevet vet du.
Og det er ikke riktig at de med mye erfaring har diskutert det meste før, men en moderator (som Gerd er), har et visst ansvar for å svare nye folk, slik at man faktisk får svar på spørsmålene sine. men hvis hun må finne opp kruttet hver gang og ikke kunne hjelpe via andre tråder, så kan det jo fort bli en ganske stor jobb som tross alt er frivillig.

Signerer! Tenkte akkurat det samme.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:24   #33
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Næmmen så fint da.... Jeg trodde jeg registrerte meg på ett diskusjonsforum, ikke ett nettsted der man kun har lov å lese gamle tråder. Jøsse navn altså...

  Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:49   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Næmmen så fint da.... Jeg trodde jeg registrerte meg på ett diskusjonsforum, ikke ett nettsted der man kun har lov å lese gamle tråder. Jøsse navn altså...

Unnskyld meg, men her leser du mye mellom linjene. Hvor står det i denne tråden at du kun får lov til å lese gamle tråder? Gerd kom bare med et tips, ta det for hva det er, dessuten er det flere andre som har gitt deg relevante svar her.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:18   #35
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Jeg gjetter på at ~Hilla~ er svært ung, og dermed tilhører en generasjon som er vant til at omgivelsenes hovedoppgave er å yte henne service.

Herre gud, man tar da ikke til takke med informasjon fra i fjor!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:24   #36
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg gjetter på at ~Hilla~ er svært ung, og dermed tilhører en generasjon som er vant til at omgivelsenes hovedoppgave er å yte henne service.

Herre gud, man tar da ikke til takke med informasjon fra i fjor!


-

Den der kunne du virkelig ha spart deg!

  Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:24   #37
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Jeg ville synes det var bra at man legger inn et innlegg og dytter opp en gammel tråd, ved å f.eks legge inn et spm. om det er flere som har mer erfaring med denne typer piller, i stedet for å starte en ny tråd. På den måten blir både gamle og nye erfaringer samlet i samme tråd, og dermed blir tråden mer informativ til nestemann som ønsker info/ diskusjon om det temaet.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:08   #38
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Karboblokkere

Da hadde det jo aldri blitt nye tråder da Lemen.

Jeg er faktisk litt enig med Hilla, har samme intrykket jeg også som nye her.
Da tenker jeg ikke på Gerd sin kommentar som var hyggelig skrevet, ikke noe negativt til å tipse om søk eller gammle tråder heller.
Masse nyttig å lese der, bruker masse tid på å lese gammle tråder.
Men det blir fort til at man føler seg nesten dum om man spør om noe som er spurt om før, ikke alle skjønner seg på det å søke å det tok tid før jeg så at det var linker til lignende tråder nederst på siden.
Aldri opplevd før på et diskusjonsforum at det er noe galt med å starte nye tråder om gammle temar, å om man svarer i en gammel tråd så blir man fort påminnet om at den tråden er jo kjeeeeempe gammel.

Jeg trives godt her inne jeg altså,...men skjønner også frustrasjonen til trådstarter.

Å Kula.. så hyggelig sakt da..
Slik føler man seg jo enda mere velkommen som ny på et forum...ikke rart det er mange innom som ikke blir.


Sånn, klar til halshugging.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:16   #39
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Da hadde det jo aldri blitt nye tråder da Lemen.

Jeg er faktisk litt enig med Hilla, har samme intrykket jeg også som nye her.
Da tenker jeg ikke på Gerd sin kommentar som var hyggelig skrevet, ikke noe negativt til å tipse om søk eller gammle tråder heller.
Masse nyttig å lese der, bruker masse tid på å lese gammle tråder.
Men det blir fort til at man føler seg nesten dum om man spør om noe som er spurt om før, ikke alle skjønner seg på det å søke å det tok tid før jeg så at det var linker til lignende tråder nederst på siden.
Aldri opplevd før på et diskusjonsforum at det er noe galt med å starte nye tråder om gammle temar, å om man svarer i en gammel tråd så blir man fort påminnet om at den tråden er jo kjeeeeempe gammel.

Jeg trives godt her inne jeg altså,...men skjønner også frustrasjonen til trådstarter.

Å Kula.. så hyggelig sakt da..
Slik føler man seg jo enda mere velkommen som ny på et forum...ikke rart det er mange innom som ikke blir.


Sånn, klar til halshugging.

Det er jo veldig synd om du og andre føler det slik! Da jeg var ny her opplevde jeg det som en slags opplæring. jeg syntes det var kjempevanskelig å finne fram, siden jeg var ny med å være på forum generelt. Da syntes jeg det var nyttig med tips og hjelp om hvordan man kan bruke forumet på best mulig måte.
Denne tråden tror jeg kanskje har blitt litt "kvass" siden TS svarer såpass arrogant og ikke leser det vi skriver til henne.
For jeg sier igjen, å få henvisning til gamle tråder er også endel av en diskusjon, er også et svar. Og det er da helt greit det av TS å be videre om ytterligere informasjon?
Men vi må være varsomme og ta vare på hverandre, nye som gamle.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:22   #40
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Karboblokkere

Nei, de funker ikke. VERKEN PHASE eller sucoblokk eller noenting. Ja, det er selvprøvd

Men herrejessu navn da, det skjer da type hver 3.uke eller noe her inne at en eller annen tar svarene opp i verste mening og tolker fritt, eller blir sur for at de får en respons de (sitat) "ikke trengte" eller "føler var utenfor spørsmålet sitt.

Men ok,folk må vel få stille spørsmål selv om de er stilt 100 ganger før. Til gjengjeld må man ikke bli sure fordi man får respons på å lese litt i noen andre tråder, selv så gamle som de kan være.

Vi kan heller alle slutte å bruke deodorant og gå overens

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:27   #41
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av Myrull, her.

Å Kula.. så hyggelig sakt da..
Slik føler man seg jo enda mere velkommen som ny på et forum...ikke rart det er mange innom som ikke blir.


Det er synd at svaret mitt blir oppfattet som lite hyggelig. Det var bare ment som en hjelpsom tilbakemelding på denne sjarmerende reaksjonen på Gerds vennlige tips:

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Jeg vil ha erfaringer anno 2010, ikke eldgammelt stoff.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:33   #42
~Hilla~
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Karboblokkere

Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Valgte og gjøre det siste, og har bedt om å bli slettet. Dere skal slippe og sjenneres av nye tråder. Enkelte av dere burde se litt på hvordan dere svare og. At jeg ble oppfattet som arrogant, ja vell greit det. Mulig jeg er det og, i min søken etter ny info fra nye medlemmer her inne.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:37   #43
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Karboblokkere

Opprinnelig lagt inn av ~Hilla~, her.

Viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Valgte og gjøre det siste, og har bedt om å bli slettet. Dere skal slippe og sjenneres av nye tråder. Enkelte av dere burde se litt på hvordan dere svare og. At jeg ble oppfattet som arrogant, ja vell greit det. Mulig jeg er det og, i min søken etter ny info fra nye medlemmer her inne.

Men nå var det vel ikke helt slik at noen ble sjenert av tråden din, var det det? Tråden her bærer jo da veldig preg av at en sak har to sider, så jeg syns jo at du bør ta litt av skylden for hvordan dette utartet seg på din kappe, syns ikke du?

Det handler litt om gjensidig respekt, og man kan ikke bare si at alt er den enes feil eller den andres feil.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:51   #44
barfor
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Telemark
Alder: 42
Innlegg: 83
barfor er på en erverdig vei

Sv: Karboblokkere

Forskninga er på phase2 sin side. Om de virker for deg er jo en annen sak. Det er også bare for stivelse og dermed ikke for alle typer karbohydrater. Jeg har tatt dem noen ganger og ikke merket noen bieffekter, men i og med at jeg ikke har tatt dem ofte så vet jeg ikke om jeg har gått noe ned eller ikke på grunn av dem. Blir jo litt dumt å prøve dem over lang tid regelmessig hvis du vil være på lavkarbo. Jeg tror at de virker men for et måltid i ny og ne så har det neppe så mye å si, og du vil uansett gå mere ned gjennom å passe på kostholdet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Phaseolamin

__________________


barfor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 08:08   #45
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Karboblokkere

Trist at du skulle føle at du ble avspist med gamle svar, Hilla. For jeg er sikker på at Gerd gjorde det de fleste av oss ville gjort; henvist til mange gode svar om samme tema. HUn ønsket å yde service mao.

Vi som har vært her inne noen år får ofte de samme spørsmålene og vi evner ikke å svare alle hele tiden, men ønsker å være imøtekommende, så derfor henviser vi til tidligere tråder.

Vi føler vel det er bedre å svare nye noe, enn at ingen svarer fordi ingen har den erfaringen du etterlyste.

Du er hjertelig velkommen til å spørre videre om flere ting, men tror ikke vi kan love å ikke henvise til mange gode, tidligere innlegg, som mange har lagt mye energi, kunnskap og erfaring i for å gi. Det er mange kunnskapsrike mennesker her inne, som ønsker å dele.

Kanskje sitter du og på mye gammel erfaring som vi kan ha glede av.


Lykke til med dine forsøk på å få bedre helse

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 08:42   #46
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Karboblokkere

Å noen synes det er rart de får rødprikker..... *dåne*

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 08:46   #47
Rosenkål
Juniormedlem
 
Rosenkål sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 29
Rosenkål er på en erverdig vei

Sv: Karboblokkere

Jeg er helt ny her og er en av dem som setter uendelig stor pris på henvisningen til nye tråder. Det finnes veldig mye informasjon på dette forumet og jeg ser på det som både nyttig og naturlig at man linker til gamle tråder. Synd at du føler deg ekskludert, Hilla, jeg vil anbefale deg å ha litt is i magen og gi forumet en ny sjanse.

__________________
Leter etter migrenevennlig kosthold og også vektreduksjon på sikt. Oppstart 4. juni 2010, hittill har jeg gått ned 19 kg.
Rosenkål er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 09:48   #48
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Karboblokkere

Trollingens tid er ikke forbi :P

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:00   #49
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Karboblokkere

yes.. jeg har nå testet dem og phase 2 funker ikke for ketogene dieter.
Ergo jeg har ramle ut av ketosen.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:37   #50
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Karboblokkere

Takk for testen.
Du får bli æres-karbo-Mythbuster: we put our ketosis on the line so that you don't have to!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karboblokkere Gullegull Spørsmål og svar 9 06-05-09 14:43
Erfaringer med karboblokkere? Camz Spørsmål og svar 0 04-03-09 13:14
Karboblokkere sammen med lavkarbodiett? bringebærbær Lavkarbo generelt 10 05-09-08 14:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no