Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp, må ta en viktig beslutning

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-05-12, 00:10   #76
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Så flink du er senka, selv om det ikke har løsnet enda
Jeg kan ikke forstå annet enn at med så stort kaloriunderskudd, så jo vekta bevege seg nedover snart.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 01:16   #77
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så flink du er senka, selv om det ikke har løsnet enda
Jeg kan ikke forstå annet enn at med så stort kaloriunderskudd, så jo vekta bevege seg nedover snart.


Tusen takk Dietta,for at du trøster meg snill du er...håper inderlig
at det skjer Mirakel

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 17:20   #78
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Hva er problemet? Har det stått stille i 8mnd så hjelper det ikke å fortsette. Du ligger lavt på kaloriene og ekstremt lavt på karbohydratene. Leptin hos deg må være griselavt! Ikke rart du ikke går ned i vekt.

Her er hva du gjør; For det første må du sjokkere systemet ditt. Spis masse, masse karbohydrater. Her snakker vi om ett minimum 1000 kcal i karbohydrater på rundt 8-10 timer. Også korn, KORN ja, hvit ris, pasta og poteter er anbefalte kilder. Hold fettinntaket lavt denne dagen. Jada, vi er på lavkarbo og noen av dere blir sånn her :O i trynet når dere leser dette. Det spiller ingen rolle, for karbohydrater er ironisk nok det letteste som justerer opp leptin og det gjør ingen verdens ting å spise litt av dem av og til.

Etterpå:
Øk kalorimengden med 200 kcal pr dag til vekta har stabilisert seg. Disse kaloriene skal komme fra karbohydrater (jada, noen får igjen :O, men paradoksalt nok er dette det næringsemnet som hjelper mest i dette tilfellet). Det betyr 50 gram mer karbo om dagen. Ris (hvit ris), potet, søtpotet, kålrot, gulrot, havregryn, erter og masse masse frukt og bær er de beste kildene. Hvit ris fordi det inneholder mest næring i forhold til brun ris.

I uke to øker du også med 200 kcal pr dag, men da fordeler du kaloriene på fett og karbohydrater. F.eks 10 gram fett og 30 gram karbo.

Sånn fortsetter du til spiser minst 35-40 kcal pr kilo kroppsvekt PR DAG, og her skal du holde deg i 2-3 uker før du begynner å redusere på maten igjen. Du får ikke lov å veie deg i disse ukene, og du får ikke lov å redusere på maten selv om du føler deg vannete og feit. Denne framtoningen gjør at alle hormoner i kroppen får lov å balansere seg, og når kroppen er i gang så vil alt vannet forsvinne sammen med ekstra vann fordi stressnivå, kortisol og leptin er på normale nivåer igjen.

Når du reduserer på kaloriene igjen, så må dette gjøres sakte. Man føler seg gjerne ganske pløsen og feit og bare venter på å kunne spise lite og trene hardt. Det fører ingen steds hen. Samme gjelder å kutte karbo til max. Det har ikke fungert de siste 8 mnd så hva får deg til å tro det skal fungere nå?

Du starter med å justere ned 150 kcal. Karbomengden bør beholdes, og proteinmengden din bør være 2xkroppsvekt minst. Her skal du droppe ned vekt i passe tempo i ett par uker, før du justerer ned kcalmengden ytterligere 150 kcal. Du skal ikke miste mer enn 200-300 gram i uka - det vil være helt unaturlig å droppe 5 kg over natta. Ikke juster kalorimengden ned fordi du tror det går raskere. Det gjør det ikke.

Gjør man det på denne måten vil man droppe i fettprosent og beholde muskelmasse på langt mer mat enn 1300 kcal om dagen, noe som ikke er ett passelig energiinntak med mindre du er 159 og 48 kg og ligger i sofa hele dagen.

Lite mat = failure
Mye rett mat = Win

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 31-05-12, 20:21   #79
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva er problemet? Har det stått stille i 8mnd så hjelper det ikke å fortsette. Du ligger lavt på kaloriene og ekstremt lavt på karbohydratene. Leptin hos deg må være griselavt! Ikke rart du ikke går ned i vekt.

Her er hva du gjør; For det første må du sjokkere systemet ditt. Spis masse, masse karbohydrater. Her snakker vi om ett minimum 1000 kcal i karbohydrater på rundt 8-10 timer. Også korn, KORN ja, hvit ris, pasta og poteter er anbefalte kilder. Hold fettinntaket lavt denne dagen. Jada, vi er på lavkarbo og noen av dere blir sånn her :O i trynet når dere leser dette. Det spiller ingen rolle, for karbohydrater er ironisk nok det letteste som justerer opp leptin og det gjør ingen verdens ting å spise litt av dem av og til.

Etterpå:
Øk kalorimengden med 200 kcal pr dag til vekta har stabilisert seg. Disse kaloriene skal komme fra karbohydrater (jada, noen får igjen :O, men paradoksalt nok er dette det næringsemnet som hjelper mest i dette tilfellet). Det betyr 50 gram mer karbo om dagen. Ris (hvit ris), potet, søtpotet, kålrot, gulrot, havregryn, erter og masse masse frukt og bær er de beste kildene. Hvit ris fordi det inneholder mest næring i forhold til brun ris.

I uke to øker du også med 200 kcal pr dag, men da fordeler du kaloriene på fett og karbohydrater. F.eks 10 gram fett og 30 gram karbo.

Sånn fortsetter du til spiser minst 35-40 kcal pr kilo kroppsvekt PR DAG, og her skal du holde deg i 2-3 uker før du begynner å redusere på maten igjen. Du får ikke lov å veie deg i disse ukene, og du får ikke lov å redusere på maten selv om du føler deg vannete og feit. Denne framtoningen gjør at alle hormoner i kroppen får lov å balansere seg, og når kroppen er i gang så vil alt vannet forsvinne sammen med ekstra vann fordi stressnivå, kortisol og leptin er på normale nivåer igjen.

Når du reduserer på kaloriene igjen, så må dette gjøres sakte. Man føler seg gjerne ganske pløsen og feit og bare venter på å kunne spise lite og trene hardt. Det fører ingen steds hen. Samme gjelder å kutte karbo til max. Det har ikke fungert de siste 8 mnd så hva får deg til å tro det skal fungere nå?

Du starter med å justere ned 150 kcal. Karbomengden bør beholdes, og proteinmengden din bør være 2xkroppsvekt minst. Her skal du droppe ned vekt i passe tempo i ett par uker, før du justerer ned kcalmengden ytterligere 150 kcal. Du skal ikke miste mer enn 200-300 gram i uka - det vil være helt unaturlig å droppe 5 kg over natta. Ikke juster kalorimengden ned fordi du tror det går raskere. Det gjør det ikke.

Gjør man det på denne måten vil man droppe i fettprosent og beholde muskelmasse på langt mer mat enn 1300 kcal om dagen, noe som ikke er ett passelig energiinntak med mindre du er 159 og 48 kg og ligger i sofa hele dagen.

Lite mat = failure
Mye rett mat = Win


Wow for en lesing
Tusen takk for at du tok deg tid for å skrive kjempe forklaring til meg.
Hørte om det før noe lignende,men har aldri tenkt å prøve det...Men som om du har ristet i meg...vekket meg ,noe som jeg ikke ble rådet fra andre før.Dr.Torkil rådet meg å slutte,da ketose har sluttet å virke for meg,og at jeg begynner på generell lavkarbo.Men jeg er redd å legge på meg masse.Det var veldig interessant det du skrev og logisk,men hva hvis jeg legger på meg mye???Har alltid vært redd for maten,som jeg kan huske,dessverre...og spiser for overleve
Det blir mye god mat,det du skrev at jeg skal spise og nesten uvirkelig for meg.Skal begynne med det fra mandag,hvis jeg ikke ombestemmer meg,av redsel for all maten.Tusen takk
ristet

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 08:19   #80
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Med mindre du ellers er frisk, så er det vel ingenting i veien for å prøve dette. Men jeg vil ha sagt én ting! INGEN her inne, så vidt jeg har sett, har rådet deg til å spise SÅ lite mat!!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 09:04   #81
kaffekari
Juniormedlem
 
kaffekari sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 28
kaffekari er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Som jeg har skrevet i et tidligere innlegg, anbefaler jeg deg å prøve South Beach! Jeg har før prøvd ketolysekuren, gikk ned bra i starten og så stoppet det helt opp, i månedsvis, følte bare at kroppen min stresset veldig i ketose, hadde masse reaksjoner på matvarer osv.
Nå på south beach føler jeg at jeg har funnet spisemåten som kroppen min liker,har kun hatt utslett noen få ganger hvor jeg har spist/laget fisk, og vekta har gått ned hele tiden. Det er ikke alltid streng ketogen kost er det beste, vi er alle forskjellige. Jeg føler at kroppen min trives optimalt nå med linser, kikerter, magre oster osv, les litt om south beach her inne, verdt et forsøk! Ikke ulikt det Torkil anbefaler deg, man kan spise litt fullkorn, litt frukt, masse grønt og nok proteiner. Spiser fler, mindre måltider, masse god mat, savner ingenting!
Har holdt på i 9 1/2 uker nå, og har gått ned 15,8 kg så langt!!!

kaffekari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach... Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 09:54   #82
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med mindre du ellers er frisk, så er det vel ingenting i veien for å prøve dette. Men jeg vil ha sagt én ting! INGEN her inne, så vidt jeg har sett, har rådet deg til å spise SÅ lite mat!!!

Nei, å spise knapt over 1000 kalorier holder bare igang den "onde sirkelen" som sannsynligvis er grunnen til at vekta di har stoppet opp i utgangspunktet. En frisk kropp forbrenner rundt 1200 kalorier bare på å holde igang de livsviktige prosessene, så vidt jeg husker, så her er det noe riv ruskende galt med forbrenninga di hvis du ikke går ned i vekt. Det er altså ikke energiinntaket det står på, du må heller finne en måte å "sparke igang" kroppen igjen, og da er det viktig å spise NOK mat, ellers blir det bare verre og verre i lengden.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:09   #83
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Med mindre du ellers er frisk, så er det vel ingenting i veien for å prøve dette. Men jeg vil ha sagt én ting! INGEN her inne, så vidt jeg har sett, har rådet deg til å spise SÅ lite mat!!!

Kjære Photo,jeg har ALDRI sagt at det var dere som rådet meg å spise så
lite mat,aldri!!Jeg sa bare at det var ingen som foreslo det som Cherry sa.
God helg

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:38   #84
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Nei, å spise knapt over 1000 kalorier holder bare igang den "onde sirkelen" som sannsynligvis er grunnen til at vekta di har stoppet opp i utgangspunktet. En frisk kropp forbrenner rundt 1200 kalorier bare på å holde igang de livsviktige prosessene, så vidt jeg husker, så her er det noe riv ruskende galt med forbrenninga di hvis du ikke går ned i vekt. Det er altså ikke energiinntaket det står på, du må heller finne en måte å "sparke igang" kroppen igjen, og da er det viktig å spise NOK mat, ellers blir det bare verre og verre i lengden.

Jeg har også hatt mistanke hele livet at det er noe veldig galt med forbrenninga miMen hvordan går jeg frem??Kan vel legen min finne ut av det med noen prøver eller ...Også må jeg begynne å spise Nok mat

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:42   #85
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Jeg er ihvertfall enig med Cherry i at jeg ikke forstår hvorfor man skal fortsette å holde på med noe som ikke har funket på åtte måneder.. Står man stille i åtte månder, så bør man prøve noe nytt. Og sier ketolyselegen at man bør slutte på Ketolyse, fordi at det ikke funker, så er det greit å høre på han! Begrunner gjør han til og med.

Resten av opplegget høres slitsomt ut, men det funker sikkert!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 12:50   #86
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Jeg har også hatt mistanke hele livet at det er noe veldig galt med forbrenninga miMen hvordan går jeg frem??Kan vel legen min finne ut av det med noen prøver eller ...Også må jeg begynne å spise Nok mat

Om du ikke er stoffskiftesyk (det kan legen finne ut) så fungerer forbrenningen for de aller fleste - også for deg, siden den sparer på kaloriene når du sulter den...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 13:14   #87
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Jeg har også hatt mistanke hele livet at det er noe veldig galt med forbrenninga miMen hvordan går jeg frem??Kan vel legen min finne ut av det med noen prøver eller ...Også må jeg begynne å spise Nok mat

Ja, det finnes jo prøver man kan ta, men det er vel ikke alle allmennleger som har helt peiling innen det feltet. Jeg har ikke helt satt meg inn i det der jeg heller, men stikkord du kan lese deg litt opp på er lavt stoffskifte, metabolsk syndrom, og insulinresistens. Vet ikke hva av dette som kan være aktuelt for deg..

Det at forbrenninga går ned når en spiser for lite er jo ikke nødvendigvis et tegn på sykdom da, som smgj skriver. Det er forsåvidt meningen at kroppen skal reagere sånn når den får for lite nærig over tid, og går over i "overlevelsesmodus" (eller "starvation mode" på engelsk). Mer energi inn=mer energi ut, og mindre energi inn=mindre energi ut (sånn i teorien, og ganske forenklet). Siden alle kroppen er forskjellige er det alltid noen som reagerer mer kraftig og virkelig kjemper imot med tenner og klør når den har fått for seg at det er sultkatastrofe. Men akkurat hva som er den beste løsningen for å få igang forbrenninga uten å legge på seg hvis det er det som er problemet er jeg usikker på. Du får komme med tilbakemeldinger underveis hvis du tør å prøve Cherry sitt opplegg ihvertfall, hadde vært spennende å se hvordan det funker

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-12, 13:48   #88
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Fant akkurat siste prøve fra februar og det var S-Fritt T4 17,3 og ligger fortsatt innen normalverdi (11-23) selv om jeg ligger i fare pga medisin.
Det betyr at jeg må begynne å spise litt mer
Skal tenke på forslaget til Cherry over helgen og kanskje gi kroppen SJOKK
men vet ikke om jeg skal fortsatt holde meg unna melkeprodukter...jeg klarer meg fint uten
Tusen takk for alle svar,snille dere

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 18:03   #89
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Åh ! Her var det mye komplisert lesning, kjenner jeg. Jeg blir nesten litt matt.

*skal sjekke kaloriinntak på diett.no for seg selv*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 19:59   #90
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Åh ! Her var det mye komplisert lesning, kjenner jeg. Jeg blir nesten litt matt.

*skal sjekke kaloriinntak på diett.no for seg selv*

Hei Antoinette
Ikke sant,det var masse komplisert lesning Sjekk på diett.no,hvordan det går med deg..Jeg måtte bare ta sjanse,men det er ikke lett..Kanskje det skjer noe.Lykke til

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 10:14   #91
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Hei Antoinette
Ikke sant,det var masse komplisert lesning Sjekk på diett.no,hvordan det går med deg..Jeg måtte bare ta sjanse,men det er ikke lett..Kanskje det skjer noe.Lykke til

Takk, senka. Jeg har postet brevene mine og svarene fra Torkil i journalen min. Kom svar i dag.

Og så hyggelig med vennskap

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-12, 17:25   #92
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Takk, senka. Jeg har postet brevene mine og svarene fra Torkil i journalen min. Kom svar i dag.

Og så hyggelig med vennskap

Så flott at du postet brevene dine og svar fra Dr.Torkil,da stikker jeg innom og leser.Tusen takk for vennskapet ditt,så hyggelig

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 16:36   #93
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Nå er det en stund siden at jeg skrev
Har ikke spist meieriprodukter på 35 dager...ja jeg klarer meg fint
Fra 04.06 begynte jeg å sjokkere kroppen min litt som Cherry foreslo.

Men får ikke i meg så mye som jeg skulle,ligger mellom 1400-1600 kcal.
Spiser litt eple,pære,jordbær,kålrot,erter,litt basmatiris,da jeg er ellers veldig forsiktig....
Men 13.06 veide jeg meg og da ble jeg LETTERE 1kg ,endelig etter 9 laaaange måneder stagnering av vekta.
Jeg ble gal av lykke Defor skrev jeg ikke før om dette,fordi jeg ikke kunne tro at dette er sant.
Vil takke alle som støttet meg og gi en stor

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 17:15   #94
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Fantastisk senka - dette var gode nyheter
Det er nok sant som de sier: Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 17:18   #95
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Signerer Dietta!

Fabelaktig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 20:25   #96
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Fantastisk senka - dette var gode nyheter
Det er nok sant som de sier: Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves

Tusen takk Dietta Håper at det varer

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 20:26   #97
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Signerer Dietta!

Fabelaktig!

Tusen takk Kanutten

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 20:41   #98
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Nå er det en stund siden at jeg skrev
Har ikke spist meieriprodukter på 35 dager...ja jeg klarer meg fint
Fra 04.06 begynte jeg å sjokkere kroppen min litt som Cherry foreslo.

Men får ikke i meg så mye som jeg skulle,ligger mellom 1400-1600 kcal.
Spiser litt eple,pære,jordbær,kålrot,erter,litt basmatiris,da jeg er ellers veldig forsiktig....
Men 13.06 veide jeg meg og da ble jeg LETTERE 1kg ,endelig etter 9 laaaange måneder stagnering av vekta.
Jeg ble gal av lykke Defor skrev jeg ikke før om dette,fordi jeg ikke kunne tro at dette er sant.
Vil takke alle som støttet meg og gi en stor

Så flott, Senka!! Endelig skjer det noe

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 09:41   #99
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Veldig glad på dine vegne

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 15:01   #100
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Så flott, Senka!! Endelig skjer det noe

Tusen takk Langaard ikke sant endelig skjer det noe,

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor viktig er BMI? kthnk Spørsmål og svar 7 26-05-11 12:32
Mosjon er VIKTIG!!! AltforStor Ketolysekuren 5 18-08-07 00:51
Lusekilo ja, men viktig for meg. Tuttan Spørsmål og svar 7 05-02-07 23:02
Er søvn viktig? guro Generell diskusjon 9 04-03-06 05:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no