Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Hårmineralanalyse

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-04, 11:30   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hårmineralanalyse

Fikk et flott tips fra Zoë (tror jeg det var, kan ikke finne posten... eller var det en PM ?? !!) om at jeg kanskje burde ta en hårmineralanalyse. Jeg spurte om hun visste hvem som tok slike prøver, men hun hadde ikke noe tips om det.

Er det noen andre som vet det ??? Legen min så ut som hun tenkte jeg var helt på viddene (ikke noe nytt fra den kanten) da jeg spurte.....

HJÆLP !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 11:39   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Stavanger soneterapi tlf. 51536540 (Pål, Silje eller Peter)

Driver med denne type hårmineralanalyse:

www.traceelements.com (jeg gikk inn på "about traceelements")

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 12:02   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

tusen takk

har ringt dem..... det koster NOK850 første gang og NOK820 (?) andre gang. Skal bestille tid der når jeg har fått penger. Kontoen er tom nå.....Lønning 20. !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 12:17   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Bare hyggelig!
Vi må få høre hvordan det går!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 13:32   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Du kan også ta kontakt med Erik Johansson på Lillehammer.

JADA, jeg vet det er langt unna, men du kan evt. snakke med han på telefonen, og så tror jeg han tar i mot hår pr. post nemlig!

EJ Akupunktur og Kopping
tlf: 61 26 38 20
e-mail: ejohan4@c2i.net

Jeg har ikke prøvd dette selv - men har hørt at han har ganske så FANTASTISKE resultater.

Verdt å ta kontakt?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 18:43   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tusen takk Fedonisten !

Jeg tatt utskrift av innlegget ditt og sender typen en mail !
ALT er verdt et forsøk !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 20:39   #7
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Lykke til, Nille!

Håper dette kan være til hjelp for deg.

Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-05-04, 21:15   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tusen takk Zoë, - det var din ide i første omgang vettu !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-05-04, 17:23   #9
Lissa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 14
Lissa er på en erverdig vei

hva finner man ut ved en håranalyse?

er helt ny her, så...

Lissa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding! Svar med sitat
Gammel 23-05-04, 17:32   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er en del mangler/sykdommer blodprøver og urinprøver ikke kan påvise. Hårmineralanalyse kan påvise bl.a. mineral mangel,forgiftning etc. Ikke bare nylig, men visstnok fra flere år tilbake.

Du kan lese om det på denne linken: www.traceelements.com

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 13:31   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Dette skal jeg prøve når jeg får råd.. sånn over sommeren engang

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 13:46   #12
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Nille, prøvde du ut håranalysen?

og fikk du evnt. noe fornuftig ut av det? Synes det her hørtes kjempeinteressant ut!

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 15:06   #13
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Ja, dette var interessant, Nille eller noen andre som har prøvd ut?

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 17:07   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg var på vei til å sende inn, men så forsvant det helt for meg.... Flott at dere minner meg på det. Det er vel det eneste jeg ikke har prøvd !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-01-05, 17:47   #15
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Kunne tenke meg å prøve sjøl jeg

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 13:11   #16
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Trace elements

Trace elements er helt geniale. Det er faktisk de som har forsket seg fram til sammenhengen mellom alle vitaminer og mineraler og hvordan de virker sammen i kroppen. Du får med en lang forklaring på hva du bør spise, ikke spise, ta av kosttilskudd... hvorfor det er sånn. Veldig bra. De har sin egen rekke med (bra) kosttilskudd som de anbefaler ut ifra din mineralprofil. Men vær obs på at det koster mer enn 850 kr! I september betalte jeg 3500 kr for en tre måneders kur fra Trace Elements. Bare så dere er advart.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 04:09   #17
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Kan du fortelle mer om kuren themonk?

3500kr er ikke SÅ ille om det inkluderer alt du trenger av tilskudd av vitaminer, mineraler, håranalysen og et spesifisert opplegg for deg.. Vil gjerne høre mer!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 23:54   #18
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Trace elements

Vel... de 3500 kr var kun for kosttilskuddene. I tillegg betalte jeg 1200 kr for analysen, og så er det anbefalt å ta en ny test etter gjennomført kur. Ikke noe særlig for et studentbudsjett altså.

Resultatet av testen kommer etter ca en måned. Da får du et hefte på rundt ti sider som inneholder, resultatene fremstilt i søylediagram, over 15 mineraler som blir sett på som esensielle, åtte giftige elementer og 15 tilleggsmineraler (som ikke blir sett på som signifikante i forhold til helse.). Det er også fremstilt noen viktige forhold mellom mineraler og forhold mellom mineraler og giftstoffer. Deretter følger en forklaring til diagrammene, bestemmelse av din metabolske type (hvor raskt stoffskiftet er). Man får en gjennomgang av de verdiene og proporsjonene som avviker fra normalen, hva dette medfører, hva det kan komme av osv. Så står det litt om tungmetaller og til slutt en del kostforslag beregnet på din mineralprofil. (Med hensyn på stoffskifte og allergier relatert til mineralverdiene.)

Så får man en liste over kosttilskudd som skal taes. Disse må bestilles fra et spesielt firma i Sverige, fordi de regnes som legemiddel i Norge. Altså en god del styr. Men alt i alt veldig informativt, og absolutt en god investering. Man får vel se det ut ifra sitt eget behov og selvfølgelig lommeboka.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 23:56   #19
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Kur

Kuren består forresten av diverse vitaminer/mineraler, enzymer, thymuspulver osv. Det meste kan leses om på www.traceelements.com

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 11-01-05, 04:13   #20
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Takker for svaret Themonk!

Skal lese litt mer på hjemmesiden deres også.

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:15   #21
nilli76
Nytt Medlem
 
nilli76 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 2
nilli76 er på en erverdig vei

Sv: Hårmineral analyse

Har prøvd dette selv, og har i tillegg mange bekjente som har kjørt samme analysen.
For å få full effekt må du følge anbefalingene slavisk.
For min egen del ble jeg vesentlig mer opplagt. Trengte mindre søvn. Allergisymptomer ble kraftig redusert.
Bieffekt var et vekttap på 8 kg. Tålte den :-)
ABsolutt å anbefale om du klarer å følge anvisninger gjennom 2 perioder.

nilli76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:56   #22
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Hårmineral analyse

Har tatt hårmineralanalyser i flere år. Tar ca en hvert år nå. Første analysen viste flere mangler. Jeg hadde altfor lite magnesium og altfor mye kalsium i vevet. Forlite kobber, selen, kalium og dessuten hadde jeg forlite magesyre og ja, jeg husker ikke mer. Etter tre mnd med vitamier og mineraler ble alt mye lettere og jeg sov bedre. For hver analyse jeg tar nå, føles det som jeg skreller av et skall med løk. Helsen blir bedre og bedre. Har tatt analyser hos forskjellige terapeuter. Jeg vil anbefale det, men det koster jo endel. Men det koster å være syk og. Nå har jeg overskudd til å gå på jobb hver dag.

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 19:16   #23
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hårmineral analyse

Opprinnelig lagt inn av Atir, her.

Har tatt hårmineralanalyser i flere år. Tar ca en hvert år nå. Første analysen viste flere mangler. Jeg hadde altfor lite magnesium og altfor mye kalsium i vevet. Forlite kobber, selen, kalium og dessuten hadde jeg forlite magesyre og ja, jeg husker ikke mer. Etter tre mnd med vitamier og mineraler ble alt mye lettere og jeg sov bedre. For hver analyse jeg tar nå, føles det som jeg skreller av et skall med løk. Helsen blir bedre og bedre. Har tatt analyser hos forskjellige terapeuter. Jeg vil anbefale det, men det koster jo endel. Men det koster å være syk og. Nå har jeg overskudd til å gå på jobb hver dag.

Hvor kan man få testet håret sitt da???

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 23:04   #24
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Hårmineral analyse

Jeg har gått hos DEN ENE i Bergen det er en rekke alternativ terapeuter, de holder til i Marken. Men hårmineral analyse kan man ta nesten over hele landet. Google på hårmineralanalyser og nærmeste by og se hva som dukker opp. Lykke til!

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 18:01   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hårmineralanalyse

Dytter på denne da jeg har bestilt time for hårmineralanalyse. Det er ikke før om en måned siden jeg må la håret gro ut litt for å få sendt inn ufarget hår.

Er det noen her som har fått en slik analyse?? Tok du ev konsekvensen av funnet og ble ting bedre etterpå??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no