Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fastet i fire dager..ZzZzz...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-01-12, 09:11   #1
karianna
Juniormedlem
 
karianna sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Strømmen, Akershus
Alder: 40
Innlegg: 37
karianna er på en erverdig vei

Fastet i fire dager..ZzZzz...

Godt nyttår!

Jeg har vanligvis et ganske strengt lavkarbokosthold, men siden det sklei litt ut i jula, bestemte jeg meg for å faste i fire dager med Master Cleanse Detox (Te bestående av lønnesirup, sitronsaft, vann og cayennepepper). Har gjort dette en gang før, med fine resultater. Merker på disse fire dagene at koseposen har forsvunnet igjen :-)

Men, så skal jeg begynnte å spise vanlig igjen fra i morgen av, og er da litt usikker på hva jeg skal begynne med. Skal jeg bare kjøre på med min vanlige lavkarbokost, eller er det bedre å ta det litt rolig i starten, og begrense karboinntaket til ca 10?

__________________
karianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse i perioder, ellers generell lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 09:52   #2
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fastet i fire dager..ZzZzz...

Sikkert lurt å begrense seg litt ja, og kanskje ike kjøre på med masse tungt fordøyelig kjøtt og sånn. Jeg ville spist frø/tahini og masse grønnsaker, litt nøtter, litt ost. Og spist litt fisk/kylling i tillegg på dag 2.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 11:18   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fastet i fire dager..ZzZzz...

10? På ketolyse skal ddu ligge mellom 15 og 20g pr dag.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 13:36   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fastet i fire dager..ZzZzz...

Følg boka

Da gjør du det mest riktig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
A song of ice and fire kjerstiva Andre bøker 17 16-06-11 18:56
Ned 10 kg - fire måneder! Haga Lavkarbo generelt 20 11-05-11 08:06
Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta med Saphire Lavkarbo generelt 29 06-05-11 21:36
Snart fire uker på 15-20 karber,men kun et par dager med utslag på sticks! marfrasol Ketolysekuren 8 09-09-10 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no