Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vekt

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-08, 15:31   #1
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Vekt

Ett lite hjertesukk fra meg. Jeg veide meg fredag morgen og veide da 73.9 og i dag uten noe utskeielser eller noen ting veide jeg plutselig 76.6 er det mulig og gå opp nesten 3 kg i løpet av det ? jeg har ikke rørt noe jeg ikke skulle røre heller. Ble litt frustrert jeg da.. Jeg har gått på Ketolyse ca en mnd og var 79 når jeg startet.. Akuratt i dag har jeg lyst til å gi opp ! kan noen hjelpe meg med litt oppmuntring.. Dere er så flinke til det ... Klem klem

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 15:36   #2
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekt

Føler med deg, har opplevd det samme, men alle sier jo at vi ikke kan legge på oss SÅ mASSE på SÅ kort tid, men jeg strever med å komme ned igjen. Et tips er VEI DEG KUN 1 GANG PR UKE og det kommer fra ei som er avhengig av å veie seg hver morgen. Skynder meg å drikke vann før jeg går på toalette da vet jeg jo at vekta ikke er korrekt og dermed gidder jeg ikke å veie meg hver dag lenger. Om ikke andre i fam. bruker vekta, så putt den bort og ta den frem kun på veiedagen din. Lykke til videre med ketolysekuren

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 15:41   #3
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Ja ikke sant jeg synes det var litt mye på så kort tid jeg også.. Jeg sliter med det samme som deg , jeg veier meg hver morgen, klarer ikke å la det være. Kansje jeg skal gi batteriene til barna og de gjemme de og få dem tilbake neste mandag hihi

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 16:00   #4
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekt

Eller sette et stort glass på badet og drikke ca 0,5 liter idet du står opp, da vil jo vekta være feil uansett og avvenningen er igang. Utrolig hva vann kan brukes til

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 16:01   #5
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Ja ikke sant , tusen takk for hjelpen.. Det skal jeg jammen prøve...

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 17:57   #6
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vekt

Lykke til med prosjekt ikke veiing daglig

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:05   #7
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Tusen takk for det.. Er i ketose hvertfall

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 18:44   #8
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Vekt

mmm, kan det være du skal ha mensen??? Da er det helt vanlig å gå opp noen kilo. Ellers er jeg også av den typen som går opp mye i helgene. Kroppen kommer skikkeli i helgemodus og opp gjerne 2-3 kilo, men slapp av, det er bare vann
Men jeg er også litt usikker på hvorfor man går opp, har enda ikke skjlnt det uansett hvor "rent" jeg spiser. Mulig det har noe med vanninntak, mosjon osv.... I dont know, men borte til tirsdag anyway

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:02   #9
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Okay.. ja jeg har mensen.. Tusen takk for svar, trenger all oppmuntring jeg kan få.. får jeg drikke masse vann i morgen så det kommer ut igjen

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:05   #10
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Vekt

Opprinnelig lagt inn av ninniaasen, her.

Okay.. ja jeg har mensen..

Men der har du svaret
Når den er borte for perioden skal du se det går straka vegen
Masse lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:09   #11
Tina
Medlem
 
Tina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 232
Tina er ny på veien

Sv: Vekt

Jeg ble koko av veiing, så til slutt så pakka jeg vekta mi i sekken og gikk på besøk til kjærsten min og satte vekta mi på badet hans. Jeg veier meg hver gang jeg er der, men nå er det mer 2- 3 ganger i uka i stedet for 2-3 ganger om dagen!

Nå skal jeg faktisk logge av for å gå på besøk til kjærsten min!

__________________
Tinas dagbok

Tina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-blandings Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:11   #12
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Tusen takk for det.. Blei litt skuffa for å si det sånn, var lissom yes på fredag og shit i dag, men da er det kansje dumt og ha veie dag på mandag da.. Eller bare vente til neste mandag og se da ... Med veiing ...

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:21   #13
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

jeg og blir helt koko av det

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 20:32   #14
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Vekt

Du må ha veiedag på fredag for å få det mest reelle tallet!! Ikke vits å vei seg på mandag hvis du har en tendes til å komme til helge-modus vil du bare bli skuffet alikevel. Ta veiedag på fredager du

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 21:48   #15
ninniaasen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Svelvik
Alder: 50
Innlegg: 30
ninniaasen er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Det skal jeg gjøre Da blir veiedag fredag i stedet..

ninniaasen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:39   #16
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Vekt

Forøvrig må det vel være fysisk umulig å legge på seg 2.7kg fett på 2 dager. At kroppen i perioder binder mer vann og at dette gir til dels store utslag på vekten, er det ingen tvil om.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 10:51   #17
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Vekt

Opprinnelig lagt inn av Oban, her.

Forøvrig må det vel være fysisk umulig å legge på seg 2.7kg fett på 2 dager. At kroppen i perioder binder mer vann og at dette gir til dels store utslag på vekten, er det ingen tvil om.

Jepp, stemmer det, fysisk umulig

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cocosa+gå opp i vekt? KatjaBlå Spørsmål og svar 9 16-02-08 16:21
Hjelp - jeg ØKER i vekt! Carbokiller Ketolysekuren 5 13-01-08 19:09
Går ned i vekt men fett% øker! Linn H Ketolysekuren 26 03-11-07 10:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no