Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vil til fotograf, men tør jeg?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-10, 16:09   #76
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Synes ihvertfall du ser perfekt ut og jeg har fått et nytt mål......greier jeg å nå vektmålet mitt spørs det om jeg ikke må til fotograf før mannens bursdag-men det går så sent med meg at det kan hende det blir et par år til da- men fikk virkelig lyst når jeg ser de stilige bildene der

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 16:22   #77
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

WOW! Fantastisk flotte bilder ja! Hadde de bildene vært i en katalog hadde du vært modell. Eneste forskjellen på deg og modeller er at du har disse bildene for egen del.

Og så fine kjoler du har!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 17:00   #78
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Veldig lekkert!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 18:22   #79
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Hei igjen!

Da er bildene klare....Så da hopper jeg i det her så dere får se, legger ut bare råkopiene med vannmerke... Men dere ser nå allikevel da, det ble tatt noen mer påkledd og noen mindre som dere sikkert ser....Hvilken type stil synes dere er finest? Skal velge imellom 400 bilder og det er ikke lett.... Men har en veldig glad mann i hus da- han lurte på om det gikk an å lage tapet av alle bildene og tapetsere soverommet med Føler meg vel ikke HELT lysten på det akkurat - er ikke akkurat supermodellmateriale denne kjeriinga her som dere vel ser



Jøss, dine betenkligheter med å gå til en fotograf er fullstendig ubegrunnet! Flott resultat. Og for én gangs skyld snakker jeg om noe jeg har god greie på; damer!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:17   #80
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

WOW! Fantastisk flotte bilder ja! Hadde de bildene vært i en katalog hadde du vært modell. Eneste forskjellen på deg og modeller er at du har disse bildene for egen del.

Og så fine kjoler du har!

Takk for det!! :-) Den sorte kjolen kjøpte jeg for 15!! år siden...Det vises ikke så godt på bildene men den er en showstopper med lav utrigning både foran og bakpå ryggen og to høye upraktiske splitter foran som du ser- den er i str 36 (!! ) og det er SÅVIDT jeg klarer å SKVISE meg inni den igjen Den røde er todelt og er kjøpt på Vero Moda for ingenting på salg en gang for ti år siden og er blitt alt for stor, men snørpet den sammen til fotoshooten, så det gikk bra den er i str 42!! Som dere skjønner hiver jeg ikke festklærne med det første, ei heller sliter dem ut akkurat

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 19:14   #81
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Du sa du hadde trent masse i denne perioden, men hva slags trening da?


Morsomt at alle spør hva du har gjort forresten...Vitner jo om hvor bra du ser ut

  Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 20:33   #82
Wiki
Juniormedlem
 
Wiki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 31
Wiki er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Utrolig flotte bilder av en fantastisk flott dame!!!!

Du har vært/er kjeeeempeflink!!!!!
Jeg skulle også gjerne fått vite eksakt hva du har gjort/gjør
Tar du på deg å være personlig ernæringspsykolog og trener???

__________________
Wiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 13:56   #83
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av Wiki, her.

Utrolig flotte bilder av en fantastisk flott dame!!!!

Du har vært/er kjeeeempeflink!!!!!
Jeg skulle også gjerne fått vite eksakt hva du har gjort/gjør
Tar du på deg å være personlig ernæringspsykolog og trener???

Tusen takk alle sammen!! Jeg har trent med personlig trener fra mai ca 2 ganger i uken i snitt , da har vi trent mye styrke- han har funnet på nye ting til meg hver gang og så la jeg om kosten i august og først da begynte vekten å gå ned... Ellers har jeg nå spist lavkarbo da og koset meg gått på noen sprekker og stort sett bare levd livet Nå spiser jeg lavkrabo mat og trener mye kondisjon, da jeg har bestemt meg for å være med på halvmaraton i september.....Trener 2-3 ganger i uka. Langt fra Trondheim til Møre ,men ellers kunne jeg vel stilt opp!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 08:33   #84
Janevel
Juniormedlem
 
Janevel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 48
Janevel er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Fytti rakkern så flotte bilder!
Du er jo den nydelige dama!

__________________
Janevel

- - Minus 10 kilo til sommeren? - -
Janevel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 11:24   #85
lillemorell
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nedre Eiker
Innlegg: 65
lillemorell er på en erverdig vei

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Jeg skulle inn på denne tråden for å svare deg" DET er klart du tør!!!" .. også ser jeg jo at du har turt! Det er bra!
Og du ser helt fantastisk flott ut!!!!! BRA JOBBA!!

lillemorell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt "spis deg slank" og resten egenkomponert lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 17:22   #86
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Hei igjen!

Da er bildene klare....Så da hopper jeg i det her så dere får se, legger ut bare råkopiene med vannmerke... Men dere ser nå allikevel da, det ble tatt noen mer påkledd og noen mindre som dere sikkert ser....Hvilken type stil synes dere er finest?

Jeg er enig i at det med rød kjole og det med bar rygg var flott, men alle bildene var jo flotte. Hvis jeg får like fin mage når jeg har nådd målvekten min blir jeg lykkelig. Du er rett og slett råflott og ser ut som en modell! Nydelig ansikt og vakker kropp. Sier som andre foran meg. Du har en heldig mann og ingenting å skamme deg over. Og hvis du innimellom får dårlig selvtillit, kan du jo bare gå inn i denne tråden igjen og lese alle tilbakemeldingene

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 19:54   #87
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Tusen takk Emily og Lillemorell :-) Ja det er så mange snille mennesker inne her at det er ikke til å tro, denne tråden gir meg i alle fall selvtilliten tilbake!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 20:04   #88
Mjauritz
Medlem
 
Mjauritz sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 51
Innlegg: 209
Mjauritz er ny på veien

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

WOW... du ser helt strålende ut!! Håper du ser det som vi andre ser!! Du er rett og slett vakker!! Lykke til videre

__________________



Mjauritz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 23:16   #89
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Åh, nydelige deg!! DE spreke bildene da, du må være stolt av deg selv!!

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 10:10   #90
Skippy
Seniormedlem
 
Skippy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 56
Innlegg: 616
Skippy har en fantastisk aura rundt segSkippy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil til fotograf, men tør jeg?

Fantastisk. Og så nydelig hud som du har!

Skippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no