Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spise billig?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-09, 13:23   #1
Regan
Medlem
 
Regan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I storbyen
Alder: 40
Innlegg: 81
Regan er ny på veien

Spise billig?

I disse økonomiske krisetider, hva handler dere da inn til ei uke.
Har dere tips om hva som er billig og super som mat?

Jeg elsker Dole sine salater, hiver oppi en tomat og en halv boks med skinke. Dette spiser jeg på en nattevakt, og for det meste går jeg 100% altså 16 netter i måneden. Synes kanskje at den kosten blir litt dyr da, for jeg spiser jo litt på dagen også

Så!! Blir kjempeglad for gode tips fra dere o vise damer og menn!

__________________
Regan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:41   #2
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spise billig?

grønnsaker er jo ikke så alt for dyrt,og lager man en salat holder den lenge
tunfisk er billig
egg

så er det jo bare å følge med på tilbudene.kiwi har vell en del billig kjøtt i helgene.så er en fordel å ha fryser når man kommer over gode tilbud så man kan fryse ned litt

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 13:49   #3
Regan
Medlem
 
Regan sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I storbyen
Alder: 40
Innlegg: 81
Regan er ny på veien

Sv: Spise billig?

Ja, Kiwi er supert! Skal huske på det, får "fintbesøk" til påsken også, så kjekt å hamstre! Godt tips!

Grønnsakssuppe må jo være en bra ting da kanskje! Med kjøtt i, og litt sånn smakløst cocoafett! F gå å handle det i dag ja!

Supre tips Mamma87
Må si at jeg synes du er flott altså, du har vært kjempeflink. Inspirasjon er du virkelig! Bøyer meg i støvet for hva du har klart!



Ellers hører gjerne mer fra flere!

__________________
Regan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 14:41   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Spise billig?

lager opp en del middagsmat som det blir igjen rester av, dette frysser jeg bned og tar med på jobb. Sånne eggemuffins, tacokjødeig, koteletter osv er supert å ha.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 15:05   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Spise billig?

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med rimelig, for det spørs hva du sammenligner med.
Husk bare å sammenligne med annet fullverdig kosthold.... Brødskive/loff med ost eller Grandiosa er ikke fullverdig....Og lar du være mineralvann av alle slag og snop, så blir det litt penger til sunn mat

Ser du skal ha ketosemat...så reduser litt på creme fraichen hvis du syns det blir mye i denne middagsretten: Meretes Simsalabim. Kylliingkjøttdeig er ofte på tilbud...
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ASimsalabim%2A

Smaker nydelig og kan lages i stor mengde og ta frem en dag du fyser på litt ekstra godt...

Lykke til

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Billig brød? Nola Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 15-09-08 23:35
Billig Atkins? terry Lavkarbo generelt 4 02-01-08 19:09
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! mofe Generell diskusjon 13 03-07-05 21:31
billig treningsutstyr!! Aline Trening 11 02-02-05 10:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no