Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen hjelpe meg litt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-10, 20:43   #1
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Kan noen hjelpe meg litt?

Jeg har fulgt ketolyse kostholdet noen mnd'er. Og Sist jul, så gikk jeg over til generell lavkarbo - ala' LCHF. Jeg spiste med andre ord lavkarbo, og tillot litt ekstra karbs, som nøtter, pepsi max og en frukt i ny og ne (det var jo jul!!) etter jul, så fortsatte jg med det samme. Tillot meg litt ekstra innimellom, men holdt oss til gode karbohydrater sånn generelt.

Nå har jg holdt på med ketolyse i en mnd, og det skjer ingenting med vekta. Og det jeg lurer på, det er noe jeg gjør feil. For til vanlig har vekta vippa opp og ned 1-2 kg. Hver eneste uke. Jeg har stressa litt med veiinga, det skal jeg innrømme. MEn jeg har vært i ketose stort sett heletiden. (vippet ut et par ganger...) Uansett... det har endt opp med at vi har hivd ut vekta. Og nå er det målbåndet og en for liten bukse som blir målet mitt.

Det jeg lurer på, det er om jeg må gjøre noen justeringer??? Typiske eksempler på dagsmenyer er:

DAG 1.

Frokost: 2 grove tekaker med smør, majones og masse grønnsaker og ost og skinke.
Lunsj: 1 atkins bar
Middag - Nuggets (lagd på kyllingkjøttdeig, fett og bacongull) med coleslaw.

totalt 12 kh

DAG 2.

Frokost: 2 tekaker med smør, majones og fårepølse
Middag: taco med lavkarbokrydder, salat, ost og rømme
Eggemelk (vann, smør, eggeplomme, kaffe)
Tekake med litt smør, sukrin og kanel på.

Totalt 14 kh

DAG 3.

2 Kokte egg med meierismør
1/2 gresk pølse + 1 stekt tomat
Eggemelk
2 hjemmelaga hamburgere, ost, grønnsaker og dressing

14 kh

DAG 4.

2 tekaker med smør, mårpølse og majones
1 tekake (samme pålegg...)
1 kyllinglår
Gryterett laget på kjøttdeig, sopp, paprika, løk, sukkerfri ketsjup med revet ost på toppen!

10 kh

Har også vært litt ivrig på pepsi max og søtning i perioder, men det er jeg klar over. Jobber med saken!!

Noen som har tips og råd anngående kostholdet....?

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:46   #2
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Er det ikke ganske mange karbs i atkinsbarene?

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:47   #3
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Er 2,5 net carbs i en bar!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:48   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Hmmm.....

Jeg, personlig, spiser ikke brøderstninger,frø eller noen form for nøtter viss jeg skal ned i vekt.

Spiser du deg mett, passe mett til hvert måltid, og spiser når du er sulten?

Atkinsbar ville jeg ikke brukt som måltid/mellommåltid. Men heller en sjelden gang for "det lille ekstra"

Jeg ville øka karboinntaket til mellom 15 og 20 pr dag, mesteparten fra grønnsaker. Det hender hos mange at kroppen går litt på sparebluss når den får lite karber. Og dessuten trenger kroppen de vitaminer, mineraler og enzymer grønnsakene gir for å fungere og forbrenne optimalt.

Og det er viktig å drikke en del vann

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:53   #5
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Grove tekaker lager jeg på egg, bakepulver, rømme, filadelfiaost, litt kruskakli og fiberhusk. Er ikke det greit??

Jeg spiser sånn at jeg blir mett, men noen ganger blir jeg ganske fort sulten (brått sulten uten forvarsel) og hvis jeg er ute, så tyr jeg til en atkinsbar rett og slett fordi jeg ikke finner noe annet i farta.

Vann ja.. der er jeg ikke veldig flink. Det må jg sikkert jobbe med.

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:59   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Grove tekaker lager jeg på egg, bakepulver, rømme, filadelfiaost, litt kruskakli og fiberhusk. Er ikke det greit??

Jeg spiser sånn at jeg blir mett, men noen ganger blir jeg ganske fort sulten (brått sulten uten forvarsel) og hvis jeg er ute, så tyr jeg til en atkinsbar rett og slett fordi jeg ikke finner noe annet i farta.

Vann ja.. der er jeg ikke veldig flink. Det må jg sikkert jobbe med.

Jeg må holde meg unna kruskakli

Det at du blir brått sulten igjen kan være at det har vært for lite fett i siste måltidet. For fett er med på å holde oss mette, samt gi energi

F.eks.: Jeg spiser en salatboks til lunch, med salatblader, kylling, littegranne løk, fetaos og olje fra fetaosten. Det spiser jeg ca 11-1130. Jeg ble ofte sulten igjen i 14 tida. Da fikk jeg råd om å ta på et par ss til med olje. Etter jeg gjorde det, så er jeg ikke sulten før ved 15-15.30 tida.
Så det er ikke så mye som skal til av og til

Jeg spiser gjerne ost og skinke viss jeg blir sulten og det er lenge til neste måltid. Babybel-ostene er kjekke å ha i veska

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:07   #7
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Oj! jaja, da er det bare å endre litt på ting og tang! Jg merker jeg er litt for redd for å spise for mye fett og grønnsaker. Rett og slett fordi jeg tenker det bremser vektnedgangen. Eller at det blir feil. Vet ikke hvorfor det er sånn, for jeg vet jo i hodet mitt at det ikke er det. Hm... får øve meg i å kutte ut brøderstatning og søtning og heller innføre mer fett og grønnsaker... og vann!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:12   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Oj! jaja, da er det bare å endre litt på ting og tang! Jg merker jeg er litt for redd for å spise for mye fett og grønnsaker. Rett og slett fordi jeg tenker det bremser vektnedgangen. Eller at det blir feil. Vet ikke hvorfor det er sånn, for jeg vet jo i hodet mitt at det ikke er det. Hm... får øve meg i å kutte ut brøderstatning og søtning og heller innføre mer fett og grønnsaker... og vann!


Denne tankegangen er heeelt vanlig

Bruk masse grønnsaker, stek i stekepannna, ovnsbak de, damp de. Bruk urter og krydder og spice de opp

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 21:21   #9
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Skal prøve på det takk for gode råd, Gerd!!!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:10   #10
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Jeg er helt forvirra hvertfalll..

En kompis av meg har satt opp hvor mye jeg skal spise iløpet av en dag...
Jeg klarer det ikke! det er jo så enorme mengder med mat at det er sykt????

300 gr kjøttdeig, 100 gr kylling filet, 120 gram bacon, i tillegg 200 gram egg. + grønnsakene... greit nok at jeg kan spise bacon og egg til frokost, kylling til lunsj og kjøttdeig til middag. men synes dette virker så evig mye....:S i tillegg vil han jg skal drikke masse tran, eller bruke mye olje.

Han synes jeg burde prøve dette siden jeg ikke går mere ned på ketolyse om dagen. At jeg kanskje får i meg alt for lite mat i forhold til det jeg skal..

Hva tror dere? Når jeg leser om hva dere spiser iløpet av en dag er dette veldig lite i forhold?????

Blir så forvirra når alle gir forskjellige meninger om hva som er rett og galt på ketolyse..

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:19   #11
Sykepleierstudine
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 53
Sykepleierstudine er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Jeg, personlig, spiser ikke brøderstninger,frø eller noen form for nøtter viss jeg skal ned i vekt.
Gerd:

Hvorfor spiser du ikke frø eller nøtter? pga karbene?

Jeg holder på med vetreduksjon og har redusert ca 4 kil på 4 uker. Vært i ketose hele tiden. Om jeg kutter ut frø og nøtter, så merker jeg at fordøyelsen stopper opp.

Sykepleierstudine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 12:32   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Sykepleierstudine, her.

Jeg, personlig, spiser ikke brøderstninger,frø eller noen form for nøtter viss jeg skal ned i vekt.
Gerd:

Hvorfor spiser du ikke frø eller nøtter? pga karbene?

Jeg holder på med vetreduksjon og har redusert ca 4 kil på 4 uker. Vært i ketose hele tiden. Om jeg kutter ut frø og nøtter, så merker jeg at fordøyelsen stopper opp.

For meg er nøtter og frø vektbrems

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 13:46   #13
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jeg er helt forvirra hvertfalll..

En kompis av meg har satt opp hvor mye jeg skal spise iløpet av en dag...
Jeg klarer det ikke! det er jo så enorme mengder med mat at det er sykt????

300 gr kjøttdeig, 100 gr kylling filet, 120 gram bacon, i tillegg 200 gram egg. + grønnsakene... greit nok at jeg kan spise bacon og egg til frokost, kylling til lunsj og kjøttdeig til middag. men synes dette virker så evig mye....:S i tillegg vil han jg skal drikke masse tran, eller bruke mye olje.

Han synes jeg burde prøve dette siden jeg ikke går mere ned på ketolyse om dagen. At jeg kanskje får i meg alt for lite mat i forhold til det jeg skal..

Hva tror dere? Når jeg leser om hva dere spiser iløpet av en dag er dette veldig lite i forhold?????

Blir så forvirra når alle gir forskjellige meninger om hva som er rett og galt på ketolyse..

Det der er MYE i forhold til hva jeg spiser på en dag, men så vet jo jeg at jeg spiser litt for lite

120 bacon...ehh....vel...det er jo tross alt bort 500 kcal om du bruker de feteste typene. 300 gram kjøttdeig er 600 kcal. 100 gram kylling er ca 165 (tror jeg ) kcal. 200 gram egg er 4 egg, eller ca 300 kcal. Da har dub brukt 1400 - 1500 (ta høyde for feilmargin) kcal på det, så skal du ha grønnsaker i tillegg. Det kan jo bli både 100 og 200 kcal. Og så kommer olja. Du greier sikkert fint å holde deg under 2000 kcal pr dag på dette, men personlig må jeg litt lavere for å gå ned.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:05   #14
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Grunnen til at man det er så mange ulike meninger ute og går er fordi kroppene våre også reagerer ulikt på ketolyse.
Jeg kan f.eks spise både 1 og 2 atkinsbarer om dagen og fortsatt være i ketose. Spiser også både tekaker og nøtter. Jeg kan til og med spise litt banan og jordbær og det går også fint. Og hvis jeg ramler ut av ketose, kommer jeg meg fint inn igjen neste dag.
Men alle har det ikke sånn.

Jeg veier forøvrig aldri mat eller teller kalorier, men det går fortsatt greit å være i ketose. Og jeg har heller ingen matplan. Nå er det sikkert lett for meg siden jeg har hjemmekontor. Jeg spiser bare når jeg kjenner at jeg er sulten.

Folk her inne deler som regel av sine personlige erfaringer. Man kan plukke opp mye nyttig der, men man er uansett nødt til å forsøke tipsene på egen kropp, prøve og feile litt før man finner sin egen vei. Hvis man lurer på om en matvare hindrer vektnedgang, kan man eliminerer den og så se om noe skjer.

Ellers så tar det ofte litt tid før kroppen kommer i gang. Jeg har tidvis ligget på et platå, men så lenge man er tålmodig og fortsetter med kostholdet vil også vekten rikke seg etter hvert. Noen går lett ned i vekt, andre ikke. Og jo nærmere man kommer sin egen idealvekt, jo treigere går nedgangen virker det som.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 14:42   #15
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Jeg er helt forvirra hvertfalll..

En kompis av meg har satt opp hvor mye jeg skal spise iløpet av en dag...
Jeg klarer det ikke! det er jo så enorme mengder med mat at det er sykt????

300 gr kjøttdeig, 100 gr kylling filet, 120 gram bacon, i tillegg 200 gram egg. + grønnsakene... greit nok at jeg kan spise bacon og egg til frokost, kylling til lunsj og kjøttdeig til middag. men synes dette virker så evig mye....:S i tillegg vil han jg skal drikke masse tran, eller bruke mye olje.

Han synes jeg burde prøve dette siden jeg ikke går mere ned på ketolyse om dagen. At jeg kanskje får i meg alt for lite mat i forhold til det jeg skal..

Hva tror dere? Når jeg leser om hva dere spiser iløpet av en dag er dette veldig lite i forhold?????

Blir så forvirra når alle gir forskjellige meninger om hva som er rett og galt på ketolyse..

Det er ikke det at meningene er forskjellige. Men at kroppene våre er forskjellige og reagerer forskjellig

Det er ikke meningen du skal spise mer enn du klarer.
Du skal spise deg passe mett og spise når du er sulten på ketolyse.

Kroppene tar vektpauser av og til. De må stabilisere og "tenke" seg om.

Det er helt normalt at det stopper opp.
Et vektplatå er det først når kroppen har stått helt i ro, vektmessig, i minst 4 uker.

Hvor lenge er det du ikke har gått ned i vekt på ketolyse da?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:31   #16
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det er ikke det at meningene er forskjellige. Men at kroppene våre er forskjellige og reagerer forskjellig

Det er ikke meningen du skal spise mer enn du klarer.
Du skal spise deg passe mett og spise når du er sulten på ketolyse.

Kroppene tar vektpauser av og til. De må stabilisere og "tenke" seg om.

Det er helt normalt at det stopper opp.
Et vektplatå er det først når kroppen har stått helt i ro, vektmessig, i minst 4 uker.

Hvor lenge er det du ikke har gått ned i vekt på ketolyse da?

Det er ikke så lenge ca 3 uker. Men poenget er at han mener jeg skal spise SÅ mye mat...Men for meg tror jeg ikke at det er mulig..har klart å spise alt annet enn olje og 350 gram kjøttdeig i dag.. å har tenkt å lage meg kveldsmat...

så vi får se..han sier jeg burde ha i meg så mye?...at man kan spise så mye man vil av karbo.. Dessuten sier han at jeg ikke burde høre for mye på folk her inne heller pga det er en lett slankekur..men vet ikke helt jeg.

Kom ut av ketose i dag, skal se om jeg tilbake på det i kveld...

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:19   #17
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Dessuten sier han at jeg ikke burde høre for mye på folk her inne heller pga det er en lett slankekur..men vet ikke helt jeg.

Lett og lett, som andre sier her så reagerer folk forskjellig på en del matvarer, og du vil sikkert med tiden finne ut at noe av dette bremser vektnedgangen din.

TRAN? Uuuuuuuurk

Jaaada, jeg vet det er så sunt atte...

Eller er det? Husker fortsatt dette: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2128117.ece

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 21:33   #18
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Lett og lett, som andre sier her så reagerer folk forskjellig på en del matvarer, og du vil sikkert med tiden finne ut at noe av dette bremser vektnedgangen din.

TRAN? Uuuuuuuurk

Jaaada, jeg vet det er så sunt atte...

Eller er det? Husker fortsatt dette: http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2128117.ece

Ja, du sier noe... blir helt forvirret hvertfall... Skjønner at jeg ikke kan forvente meg store vektnedganger hele tiden..men mister motivasjonen når det skjer null å tillegg når jeg får vondt i magen igjen...

Mulig det er meieriproduktene jeg ikke må ha..men orker ikke bare spise kjøtt og grønt

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:44   #19
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Gerd: Idag kjøpte jeg sånn babybel ost som du nevnte. Det var kjempegodt jo! og så enkelt å få tak i når en er i farta... att jg ikke visste det før! Mannen syns faktisk de var bedre enn atkinsbar også! hehe, det var litt arti...

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 23:59   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

Gerd: Idag kjøpte jeg sånn babybel ost som du nevnte. Det var kjempegodt jo! og så enkelt å få tak i når en er i farta... att jg ikke visste det før! Mannen syns faktisk de var bedre enn atkinsbar også! hehe, det var litt arti...


ja ikke sant Ost er en fin redning

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:02   #21
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Ja, det funker kjempebra metter bra gjør det også!! Jg kommer nok til å velge det framfor noe annet framover

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:04   #22
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Noe som er kjekt å ha i huset er "osteknekkebrød":

de holder seg lenge, i boks i romtemperatur Greit å slenge litt pålegg på i farta

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:08   #23
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

åh! ja, det har jg spist før.. det er kjempegodt! trodde egentlig de måtte spises med en gang jg? hvorfor trodde jeg det? hm... de er sikkert greie å ha med som lunsj på skolen hvis de holder seg i romtemperatur!

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:11   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Nutta, her.

åh! ja, det har jg spist før.. det er kjempegodt! trodde egentlig de måtte spises med en gang jg? hvorfor trodde jeg det? hm... de er sikkert greie å ha med som lunsj på skolen hvis de holder seg i romtemperatur!

Ja disse holder seg lenge. Jeg hadde med meg to store bokser på ferie i fjor. Og selv etter 3 uker, så var de like gode

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 00:16   #25
Nutta
Medlem
 
Nutta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 447
Nutta er ny på veien

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Wow! så kult! Blir nok det som skolemat fra høsten av da. Jg skal også vurdere å ta med noen til Egypt når vi skal dit!! Snakka nettop med mannen om at jeg ikke vil spise karbs, selv om jeg er på ferie. For sist jg hadde en utskeielse ble jeg kjempesjuk.

__________________


Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe meg litt? Sophie Lavkarbo generelt 84 24-11-10 11:29
Ny her, kan noen hjelpe meg litt? madisa Ketolysekuren 6 21-04-09 16:07
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 4 25-08-08 22:13
Noen som kan hjelpe meg litt? lill Ketolysekuren 7 18-06-08 21:35
Noen som kan hjelpe meg litt? Smurfine Lavkarbo generelt 8 24-02-08 18:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no