Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-07, 10:19   #1
Bente D
Juniormedlem
 
Bente D sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sandnes,Rogaland
Alder: 52
Innlegg: 14
Bente D er på en erverdig vei

Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Har ikke vært mulig å få kjøpt ketolyse produktene i noen butikker her i fylket,men Meny butikken i Hillevåg jobber med saken. Snakket nettopp med butikksjefen der,og han ga uttrykk for at han var redd at interessen for disse produktene var dalende. Derfor appellerer jeg til alle her omkring til å vise interessen for disse produktene slik at også vi får tilgang til de uten å måtte bestille på nettet. Så sett i gang og send mailer og vis at interessen er fremdeles der.

Bente D er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 12:32   #2
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Yup, will do.
Har faktisk hatt planer om å ta meg en tur der for å se på hva de ev. har.

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 19:45   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Hei
Du kan hilse å si at interessen ikke er dalende og at det er mange kunder i distriktet. Jeg har hatt dobling av salget siden juni i år.!!!
Boken selger som aldri før, så det er nå fler og fler som får øynene opp for slanking med ketolysekuren. Fortell sjefen at han kan ringe MENY Stoa i Arendal hvis han vil hører hvor godt det kan være å selge ketolyseprodukter. Eller be ham ringe meg på 92034875 , ehh bare ham ;-) så skal jeg gi ham info.
Ikke la dere stoppe av dårlige unskyldninger. Ketolyseproduktene skal de ta inn hvis det er tilstrekkelig etterspørsel. STÅ PÅ
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 15:18   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Hei
I dag kom bestillingen fra MENY Hillevåg : Gartnerveien 4 Stavanger tel: 51585480 Produktene er avsendt slik de vil være i butikken fra ca. 30/10 2007

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:37   #5
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Kjempebra!
Jeg skal sannelig gå å se hva de har bestilt inn, er spent!
Det er snart på tide for meg å bestille nye vitaminer og mineraler, denne gangen skal jeg også ha meg en bakemix!
Er jeg heldig, har de alt jeg trenger i butikken

Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 10:08   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Hei

Meny Hillevåg bestillte ALT, bortsett fra DVD.
Til orientering
Til Toots, de har fått pakken i dag, men har sikkert ikke produktene i hyllene før mandag. ta å ring på forhånd hvis du vil unngå bomtur.

Vennlig Hilsen
Torkil P. Andersen


Sist redigert av Torkil : 27-10-07 kl 10:15.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 23:30   #7
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Takk Torkil, for at du oppdaterer

Jeg gleder meg til å ta turen innom Meny i Hillevåg, om de ikke har fått varene ut i butikken gjør ikke så farlig for meg.
Jeg bor kun 5 minutter med bil unna.

Gleder meg til å få kjøpt bakemiksen, jeg har nemlig styrt unna soyaproteinet som mange her inne bruker. Det er jo svindyrt!

Oppdatering kommer, visst ingen andre har vært på Meny før meg da

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 06:44   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Hei
Jeg tror Nille "sokner" til Meny Hillevåg?
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 09:01   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Jupp, det er min faste butikk. Bor på Storhaug. Skal innom å kjøpe bakemixen i dag eller i morgen. Skal teste den ut

Må begynne å bake igjen. Har bakt nøttebrødet mitt i helgen - med bokhvete. Har lyst til å prøve både det og paibunn med bakemix.'

Skal også rapportere tilbake !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 20:37   #10
Toots
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 52
Innlegg: 90
Toots er på en erverdig vei

Sv: Til alle i Stavanger, Sandnes og omegn

Opprinnelig lagt inn av Toots, her.


Gleder meg til å få kjøpt bakemiksen, jeg har nemlig styrt unna soyaproteinet som mange her inne bruker. Det er jo svindyrt!


Ehh, må rette meg selv litt her. Av en eller annen grunn har jeg ikke fått med meg at Torkil har soyaprotein, hans var jo ikke svindyrt slikt som på helsekosten.

Oppdatering:
Har nettop vært på Meny i Hillevåg, de har fått ut varene i butikken.
Kjøpte meg en bakemiks og gleder meg som en unge!!
Etter 5 uker på kuren er det jammen på tide med noe ordentlig bakst, og pizza.

__________________


Toots er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no